We worden beflikkerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komp dit door de inflasie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen, het is wel relaxed als je je niet meer druk hoeft te maken om of alles gaat passen
Migratie enablersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar. Had je kritiek op Israel?
Dat is al eeuwen zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door de elite en de hooge heren in den haag
Die zijn lekker zomervakantie aan het vieren natuurlijk en Jetten zal vast weer met zijn vliegtuig naar Argentinië zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door de elite en de hooge heren in den haag
Ja ik zei het ook niet om je te pestenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen, het is wel relaxed als je je niet meer druk hoeft te maken om of alles gaat passen
Dat sowieso. Alles. Altijd.quote:
Niet liegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zei het ook niet om je te pesten
Beetje van beiden misschienquote:
Die vond ik erg tegenvallenquote:
Ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik erg tegenvallenDie nieuwe Croky tortilla paprika is wel smakelijk
Vroeger (jaar of 15 terug) was het mijn favo smaak. Geen idee of hetgeen ze nu hebben er überhaupt op lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik erg tegenvallenDie nieuwe Croky tortilla paprika is wel smakelijk
Zit het er weer opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd.![]()
Morgen weer naar huis.
Had @bitterbal niet meer een fascinatie voor de dood?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit vind jij ook wel interessant denk ik. Deze vrouw kan ook goed vertellen.
(Filmpje hier boven)
Men pest wie men liefheeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje van beiden misschienMaar vooral om hem te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |