nee wel voor ledematenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had @:bitterbal niet meer een fascinatie voor de dood?
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel voor ledematen
( maar das meer economisch )
Ga je straks je visa run doen of is die andere dag?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je je niet nog een keer omdraaien?
Ik werd vannacht ook constant wakker
nee is vandaag. please duim voor mijquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je straks je visa run doen of is die andere dag?
Heel veel succes!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is vandaag. please duim voor mij
erg vroegquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
manmanmanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:39 schreef bitterbal het volgende:
kom dus op een account van een comedian in amerika en die heeft een fake hotline geopend waar mensen illegale kunnen melden die gedeporteerd moeten worden.
Belt er een vrouw omdat haar vermoedelijk illegale buren haar hond niet leuk vinden![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:30 schreef Karzai het volgende:
Dit lijkt mij toch zo doodeng he, die beelden van die marktkoopman in Cherso, Oekraine die wordt achtervolgd door een Russische drone en vlakbij hem ontploft, hij heeft het gelukkig wel overleefd![]()
[ afbeelding ]
Komt vast goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtf. Deze jaagt gewoon op een burger.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:30 schreef Karzai het volgende:
Dit lijkt mij toch zo doodeng he, die beelden van die marktkoopman in Cherso, Oekraine die wordt achtervolgd door een Russische drone en vlakbij hem ontploft, hij heeft het gelukkig wel overleefd![]()
[ afbeelding ]
Is vast een geheim agent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wtf. Deze jaagt gewoon op een burger.
Ja, ik denk dat ik gedeeltelijk dienst had.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je je niet nog een keer omdraaien?
Ik werd vannacht ook constant wakker
Zwarte marktkoopmanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is vast een geheim agent.
Hij is wel zwaargewondquote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wtf. Deze jaagt gewoon op een burger.
Dus een Rus heeft deze man minutenlang op zitten jagen terwijl deze zijn werk wilde doen. En hoewel zwaargewond heeft hij het er levend vanaf gebracht. Als het niet gekker kan, zie je dit.quote:
Dit werkt niet meequote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:27 schreef mschol het volgende:
[..]
erg vroeg
[..]
[ afbeelding ]
[..]
manmanman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |