Vanuit zijn duim.quote:
Zullen we alvast oefenen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven als ik heb zit te kijken makker, maar zoveel was er dus niet te zien
Snap ook niet waarom je zoiets op maandag zou willen doen![]()
Vervang Ajax voor NSB en voeg de kleur blauw toe en je hebt een prachtig jaren 40-45 strijdlied.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zullen we alvast oefenen?
Een juichtoon da-vre langs de velden,
voor ons dierbaar rood en wit.
De ploeg der dapp're Meersche helden,
onze vreugd en trots bezit.
Alom gevreeds in heel den lande,
glorie onzer Amstelstad.
Ieder draagt ze op de handen,
wie gaat niet op AJAX prat.
Hup AJAX Hup,
rood-witte schare.
Dapp're strijders fier en koen.
Geen club die ons kan evenaren,
rood en wit wordt kampioen.
Eendracht maakt macht boven de poort hangen is ook niet zo chiquequote:Op maandag 3 augustus 2026 18:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vervang Ajax voor NSB en voeg de kleur blauw toe en je hebt een prachtig jaren 40-45 strijdlied.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VI: Ajax wil Noa Lang bij verkoop Godts aan PSG
Als voorwaarde minimaal een score van 90 bij een IQ-test in dat contract zien te moffelen.quote:Napoli is nu bereid om hem opnieuw te verhuren, mits daar een optie tot koop aan toegevoegd wordt die bij bepaalde prestaties automatisch wordt gelicht.
Is dat waarom ze zo van werkvoetbal houden?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eendracht maakt macht boven de poort hangen is ook niet zo chique
Wat is dit kut.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zullen we alvast oefenen?
Een juichtoon da-vre langs de velden,
voor ons dierbaar rood en wit.
De ploeg der dapp're Meersche helden,
onze vreugd en trots bezit.
Alom gevreeds in heel den lande,
glorie onzer Amstelstad.
Ieder draagt ze op de handen,
wie gaat niet op AJAX prat.
Hup AJAX Hup,
rood-witte schare.
Dapp're strijders fier en koen.
Geen club die ons kan evenaren,
rood en wit wordt kampioen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[..]
Als voorwaarde minimaal een score van 90 bij een IQ-test in dat contract zien te moffelen.
Het zal iets ouder zijn, en geschreven door een Rotterdammer als ik dat ergens goed heb onthoudenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vervang Ajax voor NSB en voeg de kleur blauw toe en je hebt een prachtig jaren 40-45 strijdlied.
Terwijl in de rest van Europa de Eerste Wereldoorlog woedde, werd in Nederland gewoon gevoetbald. Ajax veroverde in 1918 voor het eerst de landstitel. Kort ervoor schreef Dirk Knegt, een redacteur met Rotterdamse roots die voor het Ajax-clubblad werkte, de tekst van het huidige clublied, ook wel de Ajax Marsch genoemd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal iets ouder zijn, en geschreven door een Rotterdammer als ik dat ergens goed heb onthouden
Je hebt Ajax nog nooit het veld horen opkomen tijdens een wedstrijd?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
"huidige clublied"
Dit wordt daadwerkelijk bij Ajax gezongen? Blijf bij mijn post.
Matige peperdure stadquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:51 schreef Tjacka het volgende:
300 man naar Dublin
Matig
Dat wordt niks
Ohhhh hij is viezzzzzzz @Elanquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet je als volwassen man zonder kinderen op de Ajax Open Dag?
Nou ja, het was een opmerking van @:elan . Die komt natuurlijk overal waar veel kinderen zijn.![]()
Wel licht stijfje gekregen van Armenië.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige peperdure stad
Wel leuke kroegen
Volwassen mannen gaan donderdag weer héérlijk los tegen Shelbournequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Nou ja, het was een opmerking van @:elan . Die komt natuurlijk overal waar veel kinderen zijn.![]()
Ik ben geen Ajacied. Lees en kijk daarentegen wel het meeste en heb geen moeite om normaal mee te posten (in mijn optiek).quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt Ajax nog nooit het veld horen opkomen tijdens een wedstrijd?
Ik kende het clublied daadwerkelijk niet. Bij dezen geen strijdlied grappen meer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
Komen ze nou trollen om een clublied van meer dan een eeuw oud? Is de rest van het materiaal op? Geen screenshots van 819 meer? Gifjes van Lucas Moura? Kom op.
Neinquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Is Ter Stegen er al? En Lang? En Alvarez? En Neres?
Elke wedstrijd. Het is wel een prima clublied. Zing je zomaar mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kende het clublied daadwerkelijk niet. Bij dezen geen strijdlied grappen meer.
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Is Ter Stegen er al? En Lang? En Alvarez? En Neres?
Volgens mij ben je in de war met @Fok-itquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Waar hint je op beste Tjacka?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
De Bulldog mist 'm.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?
Ik suggereerde ook niet anders! Maar je hoort het altijd wel bij de opkomst op teevee ook, let er maar eens op. Best een leuk deuntje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied. Lees en kijk daarentegen wel het meeste en heb geen moeite om normaal mee te posten (in mijn optiek).
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. Het is wel een prima clublied. Zing je zomaar mee.
Dat is zeker een leuk feitjequote:Op maandag 3 augustus 2026 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.
Geen idee, ik las dat ergens hierquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?
Oh ja is donderdag alweer pfffquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volwassen mannen gaan donderdag weer héérlijk los tegen Shelbourne.
Gelukkig maar danquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat ergens hier
Zijn er goeie jonge buitenspelers dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan
Laat dan maar jonge spelers spelen.
Ik ben dol op leuke feitjes.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.
Laat Aouzane of Abdalla maar spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn er goeie jonge buitenspelers dan?
Nouja net aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yes, makker. Als je al bent bijgekomen van de vorige.
Abdalla en Ouzane zijn geen buitenspelers allenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat Aouzane of Abdalla maar spelen.
Die Argentijn kan ook nog wel het e.e.a.
Understandable. Voor het eerst in lange tijd zoveel gesprongenquote:
En staat die grote neger in de spitsquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk zit Brandt bij de selectie, donderdag.
grootquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En staat die grote neger in de spits
Heb me er in mijn tienerjaren twee keer heel goed vermaakt. Toen was het nog op P2 en deden ze de spelerspresentatie op een podium. Maar als je ergens links naast dat podium door de struiken kroop kwam je achter het podium, waar de spelers stonden te wachten om op te komen. Kon je gewoon met o.a. Zlatan gaan ouwehoeren. Mooie tijden. De tweede keer hadden al meer mensen het door en het jaar erna stond er een hek en bewaking.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Jordi leg te slapuhquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
Al 2 dagen geen nieuwe speler
Dit begint vervelend te worden
Vrijdag en zaterdag Brandt-contentquote:
Ik schaal weer paar tandjes af hoor. Tijd weer voor 21 uur dan red ik het niet eens meer met de trein als provinciaalquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Understandable. Voor het eerst in lange tijd zoveel gesprongen.
Hopelijk donderdag zelfde laken en pak.
ajax v nec 10 oktober pasquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schaal weer paar tandjes af hoor. Tijd weer voor 21 uur dan red ik het niet eens meer met de trein als provinciaal
Vroeger was het echt veel mooier. Volgens mij heb ik zelfs nog op het gras van de ArenA gevoetbald tijdens een Open Dag. Ook Sinterklaaspartijtjes in het Olympisch Stadion omdat mijn vader voor die Maserati-man van Rochdale werkte. En mijn laatste Open Dag was die van Sneijder: op het podium roepen dat hij zou blijven en een week later zat hij in het vliegtuig naar Spanje. 😂 Nu is het allemaal veel afstandelijker. Feyenoord heeft dat wat mij betreft veel beter voor elkaar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heb me er in mijn tienerjaren twee keer heel goed vermaakt. Toen was het nog op P2 en deden ze de spelerspresentatie op een podium. Maar als je ergens links naast dat podium door de struiken kroop kwam je achter het podium, waar de spelers stonden te wachten om op te komen. Kon je gewoon met o.a. Zlatan gaan ouwehoeren. Mooie tijden. De tweede keer hadden al meer mensen het door en het jaar erna stond er een hek en bewaking.
jezusquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had vrijdag pittige dubbele tong op werk.![]()
dus moet even rustig doen
Voor Feyenoord is de open dag doorgaans ook het hoogtepunt van het seizoen. Dat moet je als topclub niet willen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was het echt veel mooier. Volgens mij heb ik zelfs nog op het gras van de ArenA gevoetbald tijdens een Open Dag. Ook Sinterklaaspartijtjes in het Olympisch Stadion omdat mijn vader voor die Maserati-man van Rochdale werkte. En mijn laatste Open Dag was die van Sneijder: op het podium roepen dat hij zou blijven en een week later zat hij in het vliegtuig naar Spanje. 😂 Nu is het allemaal veel afstandelijker. Feyenoord heeft dat wat mij betreft veel beter voor elkaar.
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaaldquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de open dag doorgaans ook het hoogtepunt van het seizoen. Dat moet je als topclub niet willen.
Hoop niet dat het volgende bericht;quote:
Ik wist hetquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag Brandt-content
Zondag Volendam v Ajax
Vandaag Open dag
Dan is morgen de enige strategische contentdag deze week voor een KLAPPER als Ter Stegen.
Tijdens de open dag hem aankondigen had ook wel mooi geweest natuurlijk.quote:
Buikvirus en aan de schijterij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop niet dat het volgende bericht;
Ter
Stegen
Is
Geblesseerd
Wordt
Waarschijnlijk iets in de trant van Ter.Stegen.Speelt.Nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe gimmick.
Als je nu begint met Alvarez.Komt.Nietquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:04 schreef Dven het volgende:
Weer zo'n transfer die als donderslag bij heldere hemel komt
Jordi speelt iig hard to get: https://www.telegraaf.nl/(...)n-zet/159571515.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie transfer, hopelijk is en blijft hij fit.
Nu nog een '6' en niet opnemen als PSG belt.
75 miljoen en thee met je moederquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jordi speelt iig hard to get: https://www.telegraaf.nl/(...)n-zet/159571515.html
Hier mag ook wel eens wat onweer en regen komen, ben helemaal klaar met die hitte @GGMMquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:04 schreef Dven het volgende:
Weer zo'n transfer die als donderslag bij heldere hemel komt
ik wacht op het rumag shirtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets in de trant van Ter.Stegen.Speelt.Niet
Ach, met ontlading na een als verloren beschouwd seizoen hebben jullie toch ook wel ruime ervaring?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaald
De kans dat we dit jaar kampioen worden is in elk geval groter dan vorig seizoenquote:
Toen hadden we wel meer benen en spuug in de handenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kans dat we dit jaar kampioen worden is in elk geval groter dan vorig seizoen
Tranquilityquote:
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, met ontlading na een als verloren beschouwd seizoen hebben jullie toch ook wel ruime ervaring?
Je moet dat calvanistische geneuzel achterwege laten. Je beperkt je zelf allen maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaakt
Poah geil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen hadden we wel meer benen en spuug in de handen
Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaakt
Ik zal die pitch invasion en een jankende trainer van geluk wel geimagineerd (vrij naar Loewie) hebben danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.
Wat je zag was opluchting nadat toch Europees voetbal werd weghaald. Dat had niets te maken met "vieren".
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.quote:
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallenquote:
Noa.Lang.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe gimmick.
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde in de Kuip alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaald
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel.
Vooruit, in de Kuip.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingel
Ho wel met een dikke 10 punten verschil he!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.
Ik laat geen kans onbenut om user @GGMM irritant te noemen. Hij heeft mij gepest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.
Zo verkeerd was die Paes toch ook weer niet? Vond het hem best aardig doen de laatste tijd.
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.
Hahaha, ik keek snel en dacht echt dat dit user @Wotte was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.
Maar goed we zitten hier niet om over Wotte te praten maar over Ajax
Hopelijk blijft hij nu opeens wel heel! (Ter Stegen)
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Technisch wel een begaafde speler bedoel ik. De tweede aankoop van Jordi is wel een Temu Pedri volgens mij.
Klopt niet.quote:
@Tjacka rechte rug en naar de ArenA jijquote:@MikeVerweij
📈 Kwaliteitsimpuls in selectie van #Ajax
🧤 Ter Stegen, Brandt en Arokodare speelgerechtigd tegen Shelbourne FC
Oh ik las ergens anders dat Ter Stegen het tweeluik met Shelbourne nog moest missen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:tjacka rechte rug en naar de ArenA jij
Het biedt de benodigde ruimte om de Duitse internationals ook nog aan te melden. Per kwalificatieronde mogen er – voor de heenwedstrijd – tot de speeldag twee spelers aan de lijst worden toegevoegd. Als het papierwerk via de KNVB op tijd bij de UEFA komt, dan kunnen Brand en Ter Stegen in de Johan Cruijff ArenA hun eerste minuten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik las ergens anders dat Ter Stegen het tweeluik met Shelbourne nog moest missen..
We hebben nog weinig van hem gezien en de beelden bij z'n vorige club zagen er goed uit maar Michel is nu al de 3e of 4e Ajax-trainer die het niet zo in hem ziet zitten. Op een gegeven moment ligt het toch echt aan de speler zou je denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Van die Carrizo ben ik absoluut nog niet overtuigd 9/10x loopt die zichzelf vast.
Dan geven we de schuld aan de azijnbode.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het biedt de benodigde ruimte om de Duitse internationals ook nog aan te melden. Per kwalificatieronde mogen er – voor de heenwedstrijd – tot de speeldag twee spelers aan de lijst worden toegevoegd. Als het papierwerk via de KNVB op tijd bij de UEFA komt, dan kunnen Brand en Ter Stegen in de Johan Cruijff ArenA hun eerste minuten maken.
@:alaphilippe_ juicht iets te vroeg.
ik ga maar met de autoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:tjacka rechte rug en naar de ArenA jij
Goed om je weer zo positief te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:14 schreef Tjacka het volgende:
EL SALVADOR JR
GAAT ONS KAMPIOEN MAKEN
IK BEN HELEMAAL OM
JORDIGOAT
Nu al zin in alle 'hahahah bij Ajax dachten ze allemaal alweer dat ze kampioen gingen worden en de CFL winnen'xdxdxd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om je weer zo positief te zien.
Dat staat je toch een stuk beter.
Even een klein bookmarkje gezet zodat ik over een half jaar kan doen alsof iedereen weer dacht dat ze wel even kampioen gingen wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:14 schreef Tjacka het volgende:
EL SALVADOR JR
GAAT ONS KAMPIOEN MAKEN
IK BEN HELEMAAL OM
JORDIGOAT
Trap er niet in. @Calandquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef GGMM het volgende:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. FC Utrecht
6. FC Twente
7. Go Ahead Eagles
8. NEC
9. FC Groningen
10. Sparta
11. Heerenveen
12. Fortuna Sittard
13. PEC Zwolle
14. Excelsior
15. ADO
16. Cambuur
17. Willem II
18. Telstar
Geinig, heb nog wel een paar miljoen liggen als speelgeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Gokje op Ajax of Feyenoord is het nu nog waard op Unibet trouwens. Ik heb een paar tientjes erop geknald toen de odd nog 5 euro was voor Ajax, inmiddels gezakt naar 4,20.
10K op Ajax gezetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Gokje op Ajax of Feyenoord is het nu nog waard op Unibet trouwens. Ik heb een paar tientjes erop geknald toen de odd nog 5 euro was voor Ajax, inmiddels gezakt naar 4,20.
GGMM evolueert zich langzaam maar zeker tot de nieuwe tong80.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze forum admin ooit nog vertrouwen
Het overmatige alcoholgebruik is al aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM evolueert zich langzaam maar zeker tot de nieuwe tong80.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om je weer zo positief te zien.
Dat staat je toch een stuk beter.
Ik moet het allemaal nog maar zien hoor, vrienden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Even een klein bookmarkje gezet zodat ik over een half jaar kan doen alsof iedereen weer dacht dat ze wel even kampioen gingen worden
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het allemaal nog maar zien hoor, vrienden.
Langzaam maar zeker begin ik wel enigszins hoop te krijgen.Terwijl ik dacht dat deze ellende nog heel lang zou duren.
Zonder Champions League is het nergens leuk. Ze hebben het jarenlang onder Overmars fantastisch beleid genoemd maar het gaat goed zolang je maar Champions League speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.
Als de titelstrijd maar gewoon weer eens ouderwets spannend wordt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Langzaam maar zeker begin ik wel enigszins hoop te krijgen.
Ben ik op zich wel met je eens, maar een goede 6 zou toch wel heel welkom zijn. Anders blijf je daar kloten met types als Regeer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Als je met deze selectie, uitgaven en salarissen geen kampioen wordt dan kan je stoppen hoor.
Precies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens, maar een goede 6 zou toch wel heel welkom zijn. Anders blijf je daar kloten met types als Regeer.
Ajax heeft altijd de grootste begroting van het land.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Als je met deze selectie, uitgaven en salarissen geen kampioen wordt dan kan je stoppen hoor.
Ja, maar wel realistisch blijven :’).quote:
Het is dezelfde domme redenatie als zeggen dat je met deze salarissen kampioen MOET worden. Je hebt altijd de hoogste begroting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, maar wel realistisch blijven :’).
Een TD die lijstjes klaar heeft liggen, zeg je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:57 schreef Wotte het volgende:
We gaan het meemaken denk dat Jordi in ieder geval een paar ballen in de zak heeft hangen.
Oei, PSV gaat zich al indekken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Het kaliber speler straalt ambitie uit dat je voor het hoogst haalbare gaat en het regelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een TD die lijstjes klaar heeft liggen, zeg je?
Dit is toch PSV-onwaardig, zo'n post. Jullie blijven de gedoodverfde favoriet natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Geen idee. Ik bekleed daar geen functie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Oei, PSV gaat zich al indekken?
Gohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:40 schreef Wotte het volgende:
Ik snap de ophef niet zo. Ik ga er altijd vanuit dat Ajax kampioen wordt.
Dat klopt, maar vorig jaar schreeuwen dat je kampioen zou worden is natuurlijk wel super retarded.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is dezelfde domme redenatie als zeggen dat je met deze salarissen kampioen MOET worden. Je hebt altijd de hoogste begroting.
Ik vind t sowieso wonderlijk dat hij steeds overal gratis de deur uitloopt, wat een zaakwaarnemer heeft hij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:05 schreef papert het volgende:
Alles is nog onzeker zolang de minst bezette plek niet versterkt is.
Henderson gaat ondertussen naar Chelsea. Echt handig dat ze er niet alles aan hebben gedaan hem te behouden.
Noem je me nou een mongool. Nou zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vorig jaar schreeuwen dat je kampioen zou worden is natuurlijk wel super retarded.
Ik heb iets meer vertrouwen in deze verbouwing van Jordi dan in die van Mislintat toendertijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jordi is wel lekker op de brommer deze zomer.
Misschien ook een rechtsbenige CV want Bouwman is .. niet zo goed, Sutaaalooo weg en die Japanner wil ook terug naar Duitsland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:47 schreef Black-Death het volgende:
Toch jammer dat er nog steeds geen 6 is.
Laten we eerst die Sutalo en Itakura lozen, daarna een RCV halen en een 6.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ook een rechtsbenige CV want Bouwman is .. niet zo goed, Sutaaalooo weg en die Japanner wil ook terug naar Duitsland.
Heeft wel de inspeelpass maar niet de positionering en inzicht die nodig is voor die positie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:52 schreef Black-Death het volgende:
Zou Baas als 6 kunnen spelen? Dan met Gloukh en Brandt ervoor.
JULLIE DOEN NIET MEEquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.
Als de titelstrijd maar gewoon weer eens ouderwets spannend wordt.
Lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noem je me nou een mongool. Nou zeg.
Moet ik gelijk aan dit kunstwerk denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zag dat Gudelj transfervrij is? Zou dat geen 6 kunnen zijn?
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:05 schreef papert het volgende:
Alles is nog onzeker zolang de minst bezette plek niet versterkt is.
Henderson gaat ondertussen naar Chelsea. Echt handig dat ze er niet alles aan hebben gedaan hem te behouden.
Wat zei Frenkie ook alweer, mensen kijken voetbal maar zien het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.
Was dat salaris meer dan waard
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:35 schreef papert het volgende:
Salarissen zijn inderdaad het grootste risico. Maar hoe groot dat risico is, zullen we voorlopig nog niet weten.
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang Regeer - Klaassen het hart van het middenveld is, heb je niets te willen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberen
eens, zin inquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.
1 september weten we meer, maar ik vind de spelopvatting, zelfs met de spelers die tot nu toe gespeeld hebben al een hele stap voorwaarts.
Goed voor de merchandisingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/Dbn1vfHIkyp/
Ter Stegen heeft er zin in.
Voor wat het waard is,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.
Klinkt natuurlijk positief, maar ik vraag me altijd af hoeveel hiervan nou feitelijk is, en wat invulling is van zo’n “expert”.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is,
wat espn er over zegt .....
https://www.voetbalprimeu(...)t-herinvesteren.html
Deels zal het kloppen. Zoals je zelf al zei zijn er diverse grootverdieners weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk positief, maar ik vraag me altijd af hoeveel hiervan nou feitelijk is, en wat invulling is van zo’n “expert”.
is toch waanzin? Snappen Nederlandse trainers niet dat het daarmee begint allemaal?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef manny het volgende:
Bij Michel hoor je overigens meteen Farioli achtige verhalen: intensiteit omhoog, harder en meer trainen, aandacht voor individuele spelers, er is een plan, enz enz...
Nou, Nederlandse trainers hebben het altijd over "verzorgd voetballen, vanuit een bepaald spelidee met druk naar voren". Jullie trainer bijvoorbeeld deze week nog.quote:
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, Nederlandse trainers hebben het altijd over "verzorgd voetballen, vanuit een bepaald spelidee met druk naar voren". Jullie trainer bijvoorbeeld deze week nog.
Ah, ik zie het al. Het waren KEA's woorden:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
https://1908.nl/artikelen(...)ntensiteit-nabootsen
Ik zou je willen adviseren sowieso nooit naar KAE te luisteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Het waren KEA's woorden:
https://1908.nl/artikelen(...)n-ander-verhaal-zijn
bizar eigenlijk idd. Maargoed vasthouden dit en uitbreiden. Allemaal hoopgevend maar we zijn er nog niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
is toch waanzin? Snappen Nederlandse trainers niet dat het daarmee begint allemaal?
Wat is eigenlijk de laatste buutnlander die kampioen werd hier, STIEF?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:02 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat wij geen Nederlandse trainer hebbenDit is de sleutel tot succes.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de laatste buutnlander die kampioen werd hier, STIEF?
Erik ten Hag.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En de laatste non-bald, was dat Cocu in 2018?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jack Reynoldsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoeh, door het oog van de naald gekropen. Dicht Ajax nu toch wel meer kans toe.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ter-stegen-en-brandt
@:maxi-mus Ik weet wanneer ik vroeg kan juichen.
Ik had het er ook over met @onlogisch en kwam eigenlijk tot dezelfe conclusiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:00 schreef papert het volgende:
Die geruchten over Noa Lang vindt ik wel opvallend. Tuurlijk kan hij goed voetballen, en met een beetje bravoure is ook niks mis. Maar iedereen ziet toch dat hij bij elke club snel weggaat, en dat de clubs daar nooit rouwig om zijn.
Het is wel arrogant om te denken dat Ajax hem wel even op de rit krijgt. Ik vindt het geen slimme investering.
Ik hoef echt de totaaldebiel Noa Lang niet terug te zien bij Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:00 schreef papert het volgende:
Die geruchten over Noa Lang vindt ik wel opvallend. Tuurlijk kan hij goed voetballen, en met een beetje bravoure is ook niks mis. Maar iedereen ziet toch dat hij bij elke club snel weggaat, en dat de clubs daar nooit rouwig om zijn.
Het is wel arrogant om te denken dat Ajax hem wel even op de rit krijgt. Ik vindt het geen slimme investering.
Heel graagquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik hoef echt de totaaldebiel Noa Lang niet terug te zien bij Ajax.
Zijn track record zegt wat anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel graagNoa is een Ajacied en een uitstekende speler
Mwa. Niet goed genoeg om zijn vervelende maniertjes te compenseren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel graagNoa is een Ajacied en een uitstekende speler
Is echt de allergrootste kandidaat om het hele project-Cruijff/Michel te saboteren door een ongelooflijke asociale klootzak te zijn in de selectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. Niet goed genoeg om zijn vervelende maniertjes te compenseren.
Nog steeds dezelfde Noa. Niks geleerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:04 schreef borisz het volgende:
Moet nog altijd hier aan denken
Bekijk deze YouTube-video
En heb niet echt het gevoel dat er wat veranderd is. Daarom lekker laten gaan.
Het gaat niet eens altijd om ruzie. Kijk zijn documentaire eens terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
Waar heeft Noa Lang in jullie belevenis ruzie gemaakt? Is zelfs bij Club Brugge nog populair. Dat hij niet in jullie vriendenclub zal zitten staat daar los van.
Edit: lees nu over een conflict met Hoefkens maar dat snap ik gezien zijn gedrag bij Nac.
Noa "Te dom om te poepen" Lang. Gaat zeker wel entertainment brengen maar wel van het verkeerde soort.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:22 schreef kalinhos het volgende:
Lang is een volslagen mafkees natuurlijk.
Tegelijkertijd brengtie wel wat en het is ook gewoon entertainment- wat voetbal ook is - zowel tijdens als na de wedstrijd.
Ik wist geeneens dat die bestond maar geloof je liever op je woord dan dat ik dit opzetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens altijd om ruzie. Kijk zijn documentaire eens terug zou ik zeggen.
Uh nee, ze zouden dan beide komen. Lang voor links, Roony voor rechts.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
Roony Bardghji geldt schijnbaar als alternatief voor Lang als we voetbalzone moeten geloven. Deze ken ik ook dat was namelijk een Football Manager wonderkid.
Dat lijkt mij uitstekende deal danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ze zouden dan beide komen. Lang voor links, Roony voor rechts.
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
Roony Bardghji geldt schijnbaar als alternatief voor Lang als we voetbalzone moeten geloven. Deze ken ik ook dat was namelijk een Football Manager wonderkid.
KIJK 'M INTERESSANT DOEN.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.
Lang is wat mij betreft prima. Zolang hij presteert interesseert het mij weinig wat hij met autotune zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet ik gelijk aan dit kunstwerk denken.
https://www.dumpert.nl/item/6936991_d914dc8d
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgtquote:
Hij heeft uiteindelijk nooit gesteld ook resultaten te boeken in Football Manager.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgt
Dat hij op rechts speelt en niet op links wat jij dacht is een detail
Die had ik ook in mijn team als wonderkidquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
KIJK 'M INTERESSANT DOEN.
[ afbeelding ]
Sowieso oppassen met spelers van een club die alleen maar kunnen functioneren alleen maar bij die ene club.quote:
Alweer buiten de feiten om aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager. Daarbovenop speelde Noa Lang bij Brugge en Ajax ook met enige regelmaat op rechtsbuiten. Alhoewel ik het artikel gewoon niet goed gelezen had. Desalniettemin zorg dat je je feiten op orde hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgt
Dat hij op rechts speelt en niet op links wat jij dacht is een detail
Oke dus dit was gebaseerd op Football Manager?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Wotte het volgende:
Alweer buiten de feiten om aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager.
quote:
Nee, die jongen is wel eens eerder met Ajax in verband gebracht. Begin van de transferwindow. Ik denk dat zelfs jij met 30 seconden beeldmateriaal wel kan zien dat hij kan voetballen. Bardghji is ook best wel een bekend talent. Staat ook gewoon op Golden Boy lijsten en heeft tientallen wedstrijden voor Barcelona mogen voetballen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus dit was gebaseerd op Football Manager?
[..]
Oke dus je kende hem niet alleen maar van Football Manager?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, die jongen is wel eens eerder met Ajax in verband gebracht. Begin van de transferwindow. Ik denk dat zelfs jij met 30 seconden beeldmateriaal wel kan zien dat hij kan voetballen. Bardghji is ook best wel een bekend talent. Staat ook gewoon op Golden Boy lijsten en heeft tientallen wedstrijden voor Barcelona mogen voetballen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Wotte het volgende:
aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager.
Daar is ie letterlijk en figuurlijk te licht voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is echt de allergrootste kandidaat om het hele project-Cruijff/Michel te saboteren door een ongelooflijke asociale klootzak te zijn in de selectie.
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus je kende hem niet alleen maar van Football Manager?
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Gisteren nog je moeder geprobeerd. Best aardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.
Misschien moet je eens Football Manager proberen. Best aardig.
Dat is een oud wijfquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Gisteren nog je moeder geprobeerd. Best aardig.
Wijndal moet je gewoon lekker af en toe in laten vallen als je 4-0 voorstaat ofzo. beetje erbij betrekken, leuk laatste jaar van maken. Die gaat echt niemand halenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.mundodeportiv(...)dra-cedido-ajax.html
Bronnen in Catalonië zeggen dat Ajax Jofre Torrents gaat huren (met optie tot koop). Is een linksback, maar wat hebben we daar aan? Gaan we Wijndal nu echt wegpesten?
De verwarring is denk ik ontstaan toen jij zei dat je hem alléén van FM kende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.
Groot talent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bronnen in Catalonië zeggen dat Ajax Jofre Torrents gaat huren (met optie tot koop). Is een linksback, maar wat hebben we daar aan? Gaan we Wijndal nu echt wegpesten?
Ik heb niet gezegd dat ik 'm alleen van Football Manager ken. Dat maak jij ervan. Ik zei enkel en enkel van zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verwarring is denk ik ontstaan toen jij zei dat je hem alléén van FM kende.
Laten we het weer over Ajax hebben, het topic is al genoeg verstoord nu
Sorry vriend.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:52 schreef Wotte het volgende:
En niet met mijn moeder slapen @:Tjacka
Stiekem is @GGMM op de zenuwen werken een hobby geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Je staat natuurlijk in mijn top 2 users aller tijden, maar ik moet je soms wel even op je plek wijzen.
Wtfquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Je staat natuurlijk in mijn top 2 users aller tijden, maar ik moet je soms wel even op je plek wijzen.
Het staat een soort van in die ondertitel. Ik overweeg deze ondertitel.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
Oke Wottequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik 'm alleen van Football Manager ken. Dat maak jij ervan. Ik zei enkel en enkel van zijn niet hetzelfde.
Ze zullen wel van het hoge salaris van Wijndal afwillen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je zal toch nog wat moeten lozen van de oude kliek want Jordi blijft maar mensen binnen halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen wel van het hoge salaris van Wijndal afwillen.
Wijndal doet het de laatste weken niet slecht dus hopelijk hapt er nog een club.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zal toch nog wat moeten lozen van de oude kliek want Jordi blijft maar mensen binnen halen.
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal doet het de laatste weken niet slecht dus hopelijk hapt er nog een club.
En waarschijnlijk dat geen hond hem twee miljoen bruto per jaar geeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.
Kieskeurig voor geld jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee, daar was ik iets te voorbarig mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.
Ja zonde dat er dit seizoen geen eigen jeugd wordt ingepast maar vooral aankopen als Ouazane, Abdulla, Baas, Blind, Janse, Bouwman, Heerkens, Mokio, Regeer, Bounida en Konadu.quote:
Ja, als je al dat soort spelers hebt vraag je je af waarom er 50 aankopen nodig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zonde dat er dit seizoen geen eigen jeugd wordt ingepast maar vooral aankopen als Ouazane, Abdulla, Baas, Blind, Janse, Bouwman, Heerkens, Mokio, Regeer, Bounida en Konadu.
Ja, als ik naar vorig seizoen kijk vraag ik me dat ook af inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je al dat soort spelers hebt vraag je je af waarom er 50 aankopen nodig zijn.
Ik mis Klaassen in dit lijstje.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
334 dagenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang loopt het contract van Wijndal nog?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vage geruchtjes die ik las, gingen over een Xavi Simons-constructie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)
[ x ]
Dat is hij van Ajaxfinancials op substack. Kost je 8,50 per maand in de btw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |