Buikvirus en aan de schijterij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop niet dat het volgende bericht;
Ter
Stegen
Is
Geblesseerd
Wordt
Waarschijnlijk iets in de trant van Ter.Stegen.Speelt.Nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe gimmick.
Als je nu begint met Alvarez.Komt.Nietquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:04 schreef Dven het volgende:
Weer zo'n transfer die als donderslag bij heldere hemel komt
Jordi speelt iig hard to get: https://www.telegraaf.nl/(...)n-zet/159571515.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie transfer, hopelijk is en blijft hij fit.
Nu nog een '6' en niet opnemen als PSG belt.
75 miljoen en thee met je moederquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jordi speelt iig hard to get: https://www.telegraaf.nl/(...)n-zet/159571515.html
Hier mag ook wel eens wat onweer en regen komen, ben helemaal klaar met die hitte @GGMMquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:04 schreef Dven het volgende:
Weer zo'n transfer die als donderslag bij heldere hemel komt
ik wacht op het rumag shirtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets in de trant van Ter.Stegen.Speelt.Niet
Ach, met ontlading na een als verloren beschouwd seizoen hebben jullie toch ook wel ruime ervaring?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaald
De kans dat we dit jaar kampioen worden is in elk geval groter dan vorig seizoenquote:
Toen hadden we wel meer benen en spuug in de handenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kans dat we dit jaar kampioen worden is in elk geval groter dan vorig seizoen
Tranquilityquote:
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, met ontlading na een als verloren beschouwd seizoen hebben jullie toch ook wel ruime ervaring?
Je moet dat calvanistische geneuzel achterwege laten. Je beperkt je zelf allen maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaakt
Poah geil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen hadden we wel meer benen en spuug in de handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |