Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaakt
Ik zal die pitch invasion en een jankende trainer van geluk wel geimagineerd (vrij naar Loewie) hebben danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.
Wat je zag was opluchting nadat toch Europees voetbal werd weghaald. Dat had niets te maken met "vieren".
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.quote:
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallenquote:
Noa.Lang.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe gimmick.
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde in de Kuip alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaald
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel.
Vooruit, in de Kuip.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingel
Ho wel met een dikke 10 punten verschil he!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.
Ik laat geen kans onbenut om user @GGMM irritant te noemen. Hij heeft mij gepest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.
Zo verkeerd was die Paes toch ook weer niet? Vond het hem best aardig doen de laatste tijd.
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.
Hahaha, ik keek snel en dacht echt dat dit user @Wotte was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.
Maar goed we zitten hier niet om over Wotte te praten maar over Ajax
Hopelijk blijft hij nu opeens wel heel! (Ter Stegen)
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Technisch wel een begaafde speler bedoel ik. De tweede aankoop van Jordi is wel een Temu Pedri volgens mij.
Klopt niet.quote:
@Tjacka rechte rug en naar de ArenA jijquote:@MikeVerweij
📈 Kwaliteitsimpuls in selectie van #Ajax
🧤 Ter Stegen, Brandt en Arokodare speelgerechtigd tegen Shelbourne FC
Oh ik las ergens anders dat Ter Stegen het tweeluik met Shelbourne nog moest missen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:tjacka rechte rug en naar de ArenA jij
Het biedt de benodigde ruimte om de Duitse internationals ook nog aan te melden. Per kwalificatieronde mogen er – voor de heenwedstrijd – tot de speeldag twee spelers aan de lijst worden toegevoegd. Als het papierwerk via de KNVB op tijd bij de UEFA komt, dan kunnen Brand en Ter Stegen in de Johan Cruijff ArenA hun eerste minuten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik las ergens anders dat Ter Stegen het tweeluik met Shelbourne nog moest missen..
We hebben nog weinig van hem gezien en de beelden bij z'n vorige club zagen er goed uit maar Michel is nu al de 3e of 4e Ajax-trainer die het niet zo in hem ziet zitten. Op een gegeven moment ligt het toch echt aan de speler zou je denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Van die Carrizo ben ik absoluut nog niet overtuigd 9/10x loopt die zichzelf vast.
Dan geven we de schuld aan de azijnbode.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het biedt de benodigde ruimte om de Duitse internationals ook nog aan te melden. Per kwalificatieronde mogen er – voor de heenwedstrijd – tot de speeldag twee spelers aan de lijst worden toegevoegd. Als het papierwerk via de KNVB op tijd bij de UEFA komt, dan kunnen Brand en Ter Stegen in de Johan Cruijff ArenA hun eerste minuten maken.
@:alaphilippe_ juicht iets te vroeg.
ik ga maar met de autoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:tjacka rechte rug en naar de ArenA jij
Goed om je weer zo positief te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:14 schreef Tjacka het volgende:
EL SALVADOR JR
GAAT ONS KAMPIOEN MAKEN
IK BEN HELEMAAL OM
JORDIGOAT
Nu al zin in alle 'hahahah bij Ajax dachten ze allemaal alweer dat ze kampioen gingen worden en de CFL winnen'xdxdxd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om je weer zo positief te zien.
Dat staat je toch een stuk beter.
Even een klein bookmarkje gezet zodat ik over een half jaar kan doen alsof iedereen weer dacht dat ze wel even kampioen gingen wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:14 schreef Tjacka het volgende:
EL SALVADOR JR
GAAT ONS KAMPIOEN MAKEN
IK BEN HELEMAAL OM
JORDIGOAT
Trap er niet in. @Calandquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef GGMM het volgende:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. FC Utrecht
6. FC Twente
7. Go Ahead Eagles
8. NEC
9. FC Groningen
10. Sparta
11. Heerenveen
12. Fortuna Sittard
13. PEC Zwolle
14. Excelsior
15. ADO
16. Cambuur
17. Willem II
18. Telstar
Geinig, heb nog wel een paar miljoen liggen als speelgeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Gokje op Ajax of Feyenoord is het nu nog waard op Unibet trouwens. Ik heb een paar tientjes erop geknald toen de odd nog 5 euro was voor Ajax, inmiddels gezakt naar 4,20.
10K op Ajax gezetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Gokje op Ajax of Feyenoord is het nu nog waard op Unibet trouwens. Ik heb een paar tientjes erop geknald toen de odd nog 5 euro was voor Ajax, inmiddels gezakt naar 4,20.
GGMM evolueert zich langzaam maar zeker tot de nieuwe tong80.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze forum admin ooit nog vertrouwen
Het overmatige alcoholgebruik is al aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM evolueert zich langzaam maar zeker tot de nieuwe tong80.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om je weer zo positief te zien.
Dat staat je toch een stuk beter.
Ik moet het allemaal nog maar zien hoor, vrienden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Even een klein bookmarkje gezet zodat ik over een half jaar kan doen alsof iedereen weer dacht dat ze wel even kampioen gingen worden
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het allemaal nog maar zien hoor, vrienden.
Langzaam maar zeker begin ik wel enigszins hoop te krijgen.Terwijl ik dacht dat deze ellende nog heel lang zou duren.
Zonder Champions League is het nergens leuk. Ze hebben het jarenlang onder Overmars fantastisch beleid genoemd maar het gaat goed zolang je maar Champions League speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.
Als de titelstrijd maar gewoon weer eens ouderwets spannend wordt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Langzaam maar zeker begin ik wel enigszins hoop te krijgen.
Ben ik op zich wel met je eens, maar een goede 6 zou toch wel heel welkom zijn. Anders blijf je daar kloten met types als Regeer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Als je met deze selectie, uitgaven en salarissen geen kampioen wordt dan kan je stoppen hoor.
Precies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens, maar een goede 6 zou toch wel heel welkom zijn. Anders blijf je daar kloten met types als Regeer.
Ajax heeft altijd de grootste begroting van het land.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Als je met deze selectie, uitgaven en salarissen geen kampioen wordt dan kan je stoppen hoor.
Ja, maar wel realistisch blijven :’).quote:
Het is dezelfde domme redenatie als zeggen dat je met deze salarissen kampioen MOET worden. Je hebt altijd de hoogste begroting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, maar wel realistisch blijven :’).
Een TD die lijstjes klaar heeft liggen, zeg je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:57 schreef Wotte het volgende:
We gaan het meemaken denk dat Jordi in ieder geval een paar ballen in de zak heeft hangen.
Oei, PSV gaat zich al indekken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Het kaliber speler straalt ambitie uit dat je voor het hoogst haalbare gaat en het regelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een TD die lijstjes klaar heeft liggen, zeg je?
Dit is toch PSV-onwaardig, zo'n post. Jullie blijven de gedoodverfde favoriet natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Geen idee. Ik bekleed daar geen functie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Oei, PSV gaat zich al indekken?
Gohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:40 schreef Wotte het volgende:
Ik snap de ophef niet zo. Ik ga er altijd vanuit dat Ajax kampioen wordt.
Dat klopt, maar vorig jaar schreeuwen dat je kampioen zou worden is natuurlijk wel super retarded.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is dezelfde domme redenatie als zeggen dat je met deze salarissen kampioen MOET worden. Je hebt altijd de hoogste begroting.
Ik vind t sowieso wonderlijk dat hij steeds overal gratis de deur uitloopt, wat een zaakwaarnemer heeft hij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:05 schreef papert het volgende:
Alles is nog onzeker zolang de minst bezette plek niet versterkt is.
Henderson gaat ondertussen naar Chelsea. Echt handig dat ze er niet alles aan hebben gedaan hem te behouden.
Noem je me nou een mongool. Nou zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vorig jaar schreeuwen dat je kampioen zou worden is natuurlijk wel super retarded.
Ik heb iets meer vertrouwen in deze verbouwing van Jordi dan in die van Mislintat toendertijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jordi is wel lekker op de brommer deze zomer.
Misschien ook een rechtsbenige CV want Bouwman is .. niet zo goed, Sutaaalooo weg en die Japanner wil ook terug naar Duitsland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:47 schreef Black-Death het volgende:
Toch jammer dat er nog steeds geen 6 is.
Laten we eerst die Sutalo en Itakura lozen, daarna een RCV halen en een 6.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ook een rechtsbenige CV want Bouwman is .. niet zo goed, Sutaaalooo weg en die Japanner wil ook terug naar Duitsland.
Heeft wel de inspeelpass maar niet de positionering en inzicht die nodig is voor die positie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:52 schreef Black-Death het volgende:
Zou Baas als 6 kunnen spelen? Dan met Gloukh en Brandt ervoor.
JULLIE DOEN NIET MEEquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.
Als de titelstrijd maar gewoon weer eens ouderwets spannend wordt.
Lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noem je me nou een mongool. Nou zeg.
Moet ik gelijk aan dit kunstwerk denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zag dat Gudelj transfervrij is? Zou dat geen 6 kunnen zijn?
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:05 schreef papert het volgende:
Alles is nog onzeker zolang de minst bezette plek niet versterkt is.
Henderson gaat ondertussen naar Chelsea. Echt handig dat ze er niet alles aan hebben gedaan hem te behouden.
Wat zei Frenkie ook alweer, mensen kijken voetbal maar zien het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.
Was dat salaris meer dan waard
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:35 schreef papert het volgende:
Salarissen zijn inderdaad het grootste risico. Maar hoe groot dat risico is, zullen we voorlopig nog niet weten.
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang Regeer - Klaassen het hart van het middenveld is, heb je niets te willen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberen
eens, zin inquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.
1 september weten we meer, maar ik vind de spelopvatting, zelfs met de spelers die tot nu toe gespeeld hebben al een hele stap voorwaarts.
Goed voor de merchandisingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/Dbn1vfHIkyp/
Ter Stegen heeft er zin in.
Voor wat het waard is,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |