Laten we eerst die Sutalo en Itakura lozen, daarna een RCV halen en een 6.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ook een rechtsbenige CV want Bouwman is .. niet zo goed, Sutaaalooo weg en die Japanner wil ook terug naar Duitsland.
Heeft wel de inspeelpass maar niet de positionering en inzicht die nodig is voor die positie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:52 schreef Black-Death het volgende:
Zou Baas als 6 kunnen spelen? Dan met Gloukh en Brandt ervoor.
JULLIE DOEN NIET MEEquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet aan de indruk onttrekken dat Jordi een zeker risico neemt met de uitgaven wanneer het toch niet helemaal gaat lopen zoals men hoopt.
Als de titelstrijd maar gewoon weer eens ouderwets spannend wordt.
Lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noem je me nou een mongool. Nou zeg.
Moet ik gelijk aan dit kunstwerk denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zag dat Gudelj transfervrij is? Zou dat geen 6 kunnen zijn?
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:05 schreef papert het volgende:
Alles is nog onzeker zolang de minst bezette plek niet versterkt is.
Henderson gaat ondertussen naar Chelsea. Echt handig dat ze er niet alles aan hebben gedaan hem te behouden.
Wat zei Frenkie ook alweer, mensen kijken voetbal maar zien het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook al dat negatieve gezeik rondom hem was echt triest. Gozer was zo belangrijk en ook gewoon een sympathiek persoon.
Was dat salaris meer dan waard
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Als je met deze selectie, uitgaven en salarissen geen kampioen wordt dan kan je stoppen hoor.
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:35 schreef papert het volgende:
Salarissen zijn inderdaad het grootste risico. Maar hoe groot dat risico is, zullen we voorlopig nog niet weten.
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang Regeer - Klaassen het hart van het middenveld is, heb je niets te willen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, leuk allemaal, maar er is nog steeds geen balans in de selectie, al zal dat gezien de ijver van Jordi wel gaan gebeuren.
En die uitgaven tot nu toe vallen enorm mee, salarissen is waarschijnlijk een ander verhaal, maar een deel daarvan zal waarschijnlijk via tekengeld gecompenseerd worden.
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet allemaal ook in elkaar vallen maar grappig dat anderen ons ineens weer als favoriet zien. Lekker bibberen
eens, zin inquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het meer is omdat ze dan straks kunnen lachen als het niet lukt en die kans is natuurlijk wel aanwezig.
1 september weten we meer, maar ik vind de spelopvatting, zelfs met de spelers die tot nu toe gespeeld hebben al een hele stap voorwaarts.
Goed voor de merchandisingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/Dbn1vfHIkyp/
Ter Stegen heeft er zin in.
Voor wat het waard is,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn ook wat grootverdieners vertrokken deze zomer, dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |