Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut, maar een vijfde plek op die manier vieren heb ik zelfs bij Feyenoord niet meegemaakt
Ik zal die pitch invasion en een jankende trainer van geluk wel geimagineerd (vrij naar Loewie) hebben danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er was werkelijk niemand die toen de 5e plek vierde. Iedereen vond dat een schande.
Wat je zag was opluchting nadat toch Europees voetbal werd weghaald. Dat had niets te maken met "vieren".
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.quote:
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallenquote:
Noa.Lang.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe gimmick.
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde in de Kuip alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel wat meer ingetogen dan een veldbestorming en een jankende trainer omdat de voorrondes van de voorrondes van de perenleague is behaald
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel.
Vooruit, in de Kuip.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag beelden van het vieren van een tweede plek op de Coolsingel
Ho wel met een dikke 10 punten verschil he!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is hilarisch komende van een supporter van een club die een 2e plaats vierde op de Coolsingel alsof ze de CL hadden gewonnen. Volwassen mannen die elkaar huilend in de armen vielen, hun zonen vernoemden naar spelers uit dat ge-wel-dig-e elftal, het aantal zwangerschappen dat 9 maanden later explodeerde, de stad die een week later nog aan het herstellen was. En dat alles voor een tweede plaats.
Ik laat geen kans onbenut om user @GGMM irritant te noemen. Hij heeft mij gepest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het optimisme rondom deze transfer is toch ook wel wat apart. Ontzettend leuke naam, maar is vooral geblesseerd geweest de afgelopen 3 jaar en zeer twijfelachtig of hij nog een hoog niveau kan halen. Daarnaast weer miljoenen aan salaris verder.
Zo verkeerd was die Paes toch ook weer niet? Vond het hem best aardig doen de laatste tijd.
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik post hier niet eens op deze manier maar goed inhoudelijk ben je sowieso niet zo sterk.
Hahaha, ik keek snel en dacht echt dat dit user @Wotte was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal op jouw niveau mee brallen
JAAAAA IN DECEMBER KAMPIOEN EN DE CONFERENCE LEAGUE AL BINNEN!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij alles wat we kopen ben je enthousiast zonder enige vorm van kritiek.
Maar goed we zitten hier niet om over Wotte te praten maar over Ajax
Hopelijk blijft hij nu opeens wel heel! (Ter Stegen)
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Technisch wel een begaafde speler bedoel ik. De tweede aankoop van Jordi is wel een Temu Pedri volgens mij.
Klopt niet.quote:
@Tjacka rechte rug en naar de ArenA jijquote:@MikeVerweij
📈 Kwaliteitsimpuls in selectie van #Ajax
🧤 Ter Stegen, Brandt en Arokodare speelgerechtigd tegen Shelbourne FC
Oh ik las ergens anders dat Ter Stegen het tweeluik met Shelbourne nog moest missen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:tjacka rechte rug en naar de ArenA jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |