Ik had het er ook over met @onlogisch en kwam eigenlijk tot dezelfe conclusiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:00 schreef papert het volgende:
Die geruchten over Noa Lang vindt ik wel opvallend. Tuurlijk kan hij goed voetballen, en met een beetje bravoure is ook niks mis. Maar iedereen ziet toch dat hij bij elke club snel weggaat, en dat de clubs daar nooit rouwig om zijn.
Het is wel arrogant om te denken dat Ajax hem wel even op de rit krijgt. Ik vindt het geen slimme investering.
Ik hoef echt de totaaldebiel Noa Lang niet terug te zien bij Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:00 schreef papert het volgende:
Die geruchten over Noa Lang vindt ik wel opvallend. Tuurlijk kan hij goed voetballen, en met een beetje bravoure is ook niks mis. Maar iedereen ziet toch dat hij bij elke club snel weggaat, en dat de clubs daar nooit rouwig om zijn.
Het is wel arrogant om te denken dat Ajax hem wel even op de rit krijgt. Ik vindt het geen slimme investering.
Heel graagquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik hoef echt de totaaldebiel Noa Lang niet terug te zien bij Ajax.
Zijn track record zegt wat anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel graagNoa is een Ajacied en een uitstekende speler
Mwa. Niet goed genoeg om zijn vervelende maniertjes te compenseren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel graagNoa is een Ajacied en een uitstekende speler
Is echt de allergrootste kandidaat om het hele project-Cruijff/Michel te saboteren door een ongelooflijke asociale klootzak te zijn in de selectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. Niet goed genoeg om zijn vervelende maniertjes te compenseren.
Nog steeds dezelfde Noa. Niks geleerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:04 schreef borisz het volgende:
Moet nog altijd hier aan denken
Bekijk deze YouTube-video
En heb niet echt het gevoel dat er wat veranderd is. Daarom lekker laten gaan.
Het gaat niet eens altijd om ruzie. Kijk zijn documentaire eens terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
Waar heeft Noa Lang in jullie belevenis ruzie gemaakt? Is zelfs bij Club Brugge nog populair. Dat hij niet in jullie vriendenclub zal zitten staat daar los van.
Edit: lees nu over een conflict met Hoefkens maar dat snap ik gezien zijn gedrag bij Nac.
Noa "Te dom om te poepen" Lang. Gaat zeker wel entertainment brengen maar wel van het verkeerde soort.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:22 schreef kalinhos het volgende:
Lang is een volslagen mafkees natuurlijk.
Tegelijkertijd brengtie wel wat en het is ook gewoon entertainment- wat voetbal ook is - zowel tijdens als na de wedstrijd.
Ik wist geeneens dat die bestond maar geloof je liever op je woord dan dat ik dit opzetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens altijd om ruzie. Kijk zijn documentaire eens terug zou ik zeggen.
Uh nee, ze zouden dan beide komen. Lang voor links, Roony voor rechts.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
Roony Bardghji geldt schijnbaar als alternatief voor Lang als we voetbalzone moeten geloven. Deze ken ik ook dat was namelijk een Football Manager wonderkid.
Dat lijkt mij uitstekende deal danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ze zouden dan beide komen. Lang voor links, Roony voor rechts.
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
Roony Bardghji geldt schijnbaar als alternatief voor Lang als we voetbalzone moeten geloven. Deze ken ik ook dat was namelijk een Football Manager wonderkid.
KIJK 'M INTERESSANT DOEN.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.
Lang is wat mij betreft prima. Zolang hij presteert interesseert het mij weinig wat hij met autotune zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Alleen Roony graag, Noa mag lekker thuis blijven.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet ik gelijk aan dit kunstwerk denken.
https://www.dumpert.nl/item/6936991_d914dc8d
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgtquote:
Hij heeft uiteindelijk nooit gesteld ook resultaten te boeken in Football Manager.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgt
Dat hij op rechts speelt en niet op links wat jij dacht is een detail
Die had ik ook in mijn team als wonderkidquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
KIJK 'M INTERESSANT DOEN.
[ afbeelding ]
Sowieso oppassen met spelers van een club die alleen maar kunnen functioneren alleen maar bij die ene club.quote:
Alweer buiten de feiten om aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager. Daarbovenop speelde Noa Lang bij Brugge en Ajax ook met enige regelmaat op rechtsbuiten. Alhoewel ik het artikel gewoon niet goed gelezen had. Desalniettemin zorg dat je je feiten op orde hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geluk hebben we dat jij elke speler waar Ajax interesse in heeft toevallig volgt
Dat hij op rechts speelt en niet op links wat jij dacht is een detail
Oke dus dit was gebaseerd op Football Manager?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Wotte het volgende:
Alweer buiten de feiten om aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager.
quote:
Nee, die jongen is wel eens eerder met Ajax in verband gebracht. Begin van de transferwindow. Ik denk dat zelfs jij met 30 seconden beeldmateriaal wel kan zien dat hij kan voetballen. Bardghji is ook best wel een bekend talent. Staat ook gewoon op Golden Boy lijsten en heeft tientallen wedstrijden voor Barcelona mogen voetballen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus dit was gebaseerd op Football Manager?
[..]
Oke dus je kende hem niet alleen maar van Football Manager?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, die jongen is wel eens eerder met Ajax in verband gebracht. Begin van de transferwindow. Ik denk dat zelfs jij met 30 seconden beeldmateriaal wel kan zien dat hij kan voetballen. Bardghji is ook best wel een bekend talent. Staat ook gewoon op Golden Boy lijsten en heeft tientallen wedstrijden voor Barcelona mogen voetballen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Wotte het volgende:
aangezien ik enkel zeg dat ik 'm ken als wonderkid in Football Manager.
Daar is ie letterlijk en figuurlijk te licht voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is echt de allergrootste kandidaat om het hele project-Cruijff/Michel te saboteren door een ongelooflijke asociale klootzak te zijn in de selectie.
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus je kende hem niet alleen maar van Football Manager?
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Gisteren nog je moeder geprobeerd. Best aardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.
Misschien moet je eens Football Manager proberen. Best aardig.
Dat is een oud wijfquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Gisteren nog je moeder geprobeerd. Best aardig.
Wijndal moet je gewoon lekker af en toe in laten vallen als je 4-0 voorstaat ofzo. beetje erbij betrekken, leuk laatste jaar van maken. Die gaat echt niemand halenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.mundodeportiv(...)dra-cedido-ajax.html
Bronnen in Catalonië zeggen dat Ajax Jofre Torrents gaat huren (met optie tot koop). Is een linksback, maar wat hebben we daar aan? Gaan we Wijndal nu echt wegpesten?
De verwarring is denk ik ontstaan toen jij zei dat je hem alléén van FM kende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb ik de naam voor het eerst gehoord. Dan lees je een gerucht en kijk je eens wat beelden. Ik snap helemaal wat er zo moeilijk is om te begrijpen. Eerlijk gezegd.
Groot talent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bronnen in Catalonië zeggen dat Ajax Jofre Torrents gaat huren (met optie tot koop). Is een linksback, maar wat hebben we daar aan? Gaan we Wijndal nu echt wegpesten?
Ik heb niet gezegd dat ik 'm alleen van Football Manager ken. Dat maak jij ervan. Ik zei enkel en enkel van zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verwarring is denk ik ontstaan toen jij zei dat je hem alléén van FM kende.
Laten we het weer over Ajax hebben, het topic is al genoeg verstoord nu
Sorry vriend.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:52 schreef Wotte het volgende:
En niet met mijn moeder slapen @:Tjacka
Stiekem is @GGMM op de zenuwen werken een hobby geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Je staat natuurlijk in mijn top 2 users aller tijden, maar ik moet je soms wel even op je plek wijzen.
Wtfquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Je staat natuurlijk in mijn top 2 users aller tijden, maar ik moet je soms wel even op je plek wijzen.
Het staat een soort van in die ondertitel. Ik overweeg deze ondertitel.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
Oke Wottequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik 'm alleen van Football Manager ken. Dat maak jij ervan. Ik zei enkel en enkel van zijn niet hetzelfde.
Ze zullen wel van het hoge salaris van Wijndal afwillen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je zal toch nog wat moeten lozen van de oude kliek want Jordi blijft maar mensen binnen halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen wel van het hoge salaris van Wijndal afwillen.
Wijndal doet het de laatste weken niet slecht dus hopelijk hapt er nog een club.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zal toch nog wat moeten lozen van de oude kliek want Jordi blijft maar mensen binnen halen.
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal doet het de laatste weken niet slecht dus hopelijk hapt er nog een club.
En waarschijnlijk dat geen hond hem twee miljoen bruto per jaar geeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.
Kieskeurig voor geld jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat Wijndal heel kieskeurig is.
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee, daar was ik iets te voorbarig mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.
Ja zonde dat er dit seizoen geen eigen jeugd wordt ingepast maar vooral aankopen als Ouazane, Abdulla, Baas, Blind, Janse, Bouwman, Heerkens, Mokio, Regeer, Bounida en Konadu.quote:
Ja, als je al dat soort spelers hebt vraag je je af waarom er 50 aankopen nodig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zonde dat er dit seizoen geen eigen jeugd wordt ingepast maar vooral aankopen als Ouazane, Abdulla, Baas, Blind, Janse, Bouwman, Heerkens, Mokio, Regeer, Bounida en Konadu.
Ja, als ik naar vorig seizoen kijk vraag ik me dat ook af inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je al dat soort spelers hebt vraag je je af waarom er 50 aankopen nodig zijn.
Ik mis Klaassen in dit lijstje.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Optie tot koop is zeker? Ik lees in alle Nederlandse bronnen juist dat Barca zo'n vertrouwen in hem heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
334 dagenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang loopt het contract van Wijndal nog?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vage geruchtjes die ik las, gingen over een Xavi Simons-constructie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)
[ x ]
Dat is hij van Ajaxfinancials op substack. Kost je 8,50 per maand in de btw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees dit (geen idee hoe betrouwbaar)
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |