Ik kende het clublied daadwerkelijk niet. Bij dezen geen strijdlied grappen meer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
Komen ze nou trollen om een clublied van meer dan een eeuw oud? Is de rest van het materiaal op? Geen screenshots van 819 meer? Gifjes van Lucas Moura? Kom op.
Neinquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Is Ter Stegen er al? En Lang? En Alvarez? En Neres?
Elke wedstrijd. Het is wel een prima clublied. Zing je zomaar mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kende het clublied daadwerkelijk niet. Bij dezen geen strijdlied grappen meer.
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Is Ter Stegen er al? En Lang? En Alvarez? En Neres?
Volgens mij ben je in de war met @Fok-itquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet je als volwassen man zonder kinderen op de Ajax Open Dag?
Nou ja, het was een opmerking van @:elan . Die komt natuurlijk overal waar veel kinderen zijn.![]()
Waar hint je op beste Tjacka?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:54 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet je als volwassen man zonder kinderen op de Ajax Open Dag?
Nou ja, het was een opmerking van @:elan . Die komt natuurlijk overal waar veel kinderen zijn.![]()
De Bulldog mist 'm.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?
Ik suggereerde ook niet anders! Maar je hoort het altijd wel bij de opkomst op teevee ook, let er maar eens op. Best een leuk deuntje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied. Lees en kijk daarentegen wel het meeste en heb geen moeite om normaal mee te posten (in mijn optiek).
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. Het is wel een prima clublied. Zing je zomaar mee.
Dat is zeker een leuk feitjequote:Op maandag 3 augustus 2026 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.
Geen idee, ik las dat ergens hierquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten we met Neres? Waar komt die ineens vandaan?
Oh ja is donderdag alweer pfffquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volwassen mannen gaan donderdag weer héérlijk los tegen Shelbourne.
Gelukkig maar danquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat ergens hier
Zijn er goeie jonge buitenspelers dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan
Laat dan maar jonge spelers spelen.
Ik ben dol op leuke feitjes.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een leuk feitje afsluitend over clubliederen is wellicht dat de clubliederen door rivalen Groningen en Heerenveen dezelfde schrijver kennen.
Laat Aouzane of Abdalla maar spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn er goeie jonge buitenspelers dan?
Nouja net aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yes, makker. Als je al bent bijgekomen van de vorige.
Abdalla en Ouzane zijn geen buitenspelers allenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat Aouzane of Abdalla maar spelen.
Die Argentijn kan ook nog wel het e.e.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |