Het is maandag, ik denk dat de mensen gewoon werken of het ze niet boeit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:52 schreef Elan het volgende:
Waarom komen er altijd zo weinig mensen op jullie open dag af?
Als de tent donderdag maar weer vol zit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is maandag, ik denk dat de mensen gewoon werken of het ze niet boeit.
Is toch ook alleen leuk voor kinderen.
Hij lijkt me een nuchtere jongen die gewoon speelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:53 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Godts nog wel wil spelen. Of dat 'hij in zijn hoofd teveel met transfer bezig is'
Zit je de livestream te checken?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:52 schreef Elan het volgende:
Wij werken op maandagquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:52 schreef Elan het volgende:
Waarschijnlijk heeft niemand behalve jij gedacht aan Ryan van de Pavert.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat vd Pavert ook naar Cambuur is, in een bericht over een PSV'er die naar Cambuur gaat.
Helemaal gemist. Prima, mis je geen potentiele Ajax 1 speler aan.
Niet onterecht overigens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft niemand behalve jij gedacht aan Ryan van de Pavert.
Denk dat het op een zaterdag een stuk voller is dan op maandag.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wij werken op maandag
Als feyenoorder de livestream kijken van de open dag van Ajax is wel echt next level trouwens. Dan heb je diep van binnen gewoon een Ajax hart.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wij werken op maandag
Als feyenoorder de livestream kijken van de open dag van Ajax is wel echt next level trouwens. Dan heb je diep van binnen gewoon een Ajax hart.
Over Cambuur gesproken. Ismaël Baouf is best interessantquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat vd Pavert ook naar Cambuur is, in een bericht over een PSV'er die naar Cambuur gaat.
Helemaal gemist. Prima, mis je geen potentiele Ajax 1 speler aan.
Fair enough, ik zit wellicht net iets teveel in vakantiemodusquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is maandag , ik denk dat de mensen gewoon werken of het ze niet boeit.
Is toch ook alleen leuk voor kinderen.
Nou nee, zag het voorbij komen op mijn Youtube feed. Vrij sneue bedoeling met zo weinig volk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wij werken op maandag
Wel de enige speler met waarde die ze hebben. Zullen ze niet zo maar laten gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over Cambuur gesproken. Ismaël Baouf is best interessant
Vast ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee, zag het voorbij komen op mijn Youtube feed.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee, zag het voorbij komen op mijn Youtube feed
Ter Stegen moet nog vegen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Ter Stegen nog altijd vast op de plee
Ik wil best toegeven als ik heb zit te kijken makker, maar zoveel was er dus niet te zienquote:
kinderen, schoolvakantiequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven als ik heb zit te kijken makker, maar zoveel was er dus niet te zien
Snap ook niet waarom je zoiets op maandag zou willen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |