SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht ik negeer het. Maar toen kwam jij
quote:
Ja je weet maar niet en ik ga niet in discussie met zwangere vrouwen. Dat is levensgevaarlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik niet over, over hoe jij je grillworst eet
Kun je dan niet beter gewoon schoenen meenemen die al goed zijn ingelopen?quote:
hier hebben ze vast niet van terugquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:
¤25 voor een ontbijt in een hostel. Ga weg![]()
![]()
![]()
Dat zijn gewoon normale prijzen. Dat betaal je hier ook bij een van der valkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:
¤25 voor een ontbijt in een hostel. Ga weg![]()
![]()
![]()
Wat ben je mijn TT aan het hatenquote:
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopen
Hij kan elke avond nog even 25-30 km lopen om ze in te lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopen
's Ochtends vind ik het nog best goed te doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.
Nee bij het vorige topic was het een goede. Nu is het een kutTT.quote:
Die gaan ook mee, maar die zijn minder geschikt voor regen, sneeuw en minder stabiele wandelroutes.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon schoenen meenemen die al goed zijn ingelopen?
Precies jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
komt goed. zeker als ze zo'n band om heeftquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Ama het volgende:
Nu ben ik van mezelf wel geneigd om half in paniek te raken maar het komt vast wel goed.
Matige poging om jezelf hieruit te lullen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee bij het vorige topic was het een goede. Nu is het een kutTT.
Het is net twee dagen warmquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.
Ik heb er vrij weinig aan dat het drie dagen geleden nog niet warm was nu.quote:
je bent zelf een matige pogingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige poging om jezelf hieruit te lullen.
Wel als je eerder nieuwe schoenen had gekochtquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er vrij weinig aan dat het drie dagen geleden nog niet warm was nu.
Denk dat de kans groter is dat die een gletsjer gaan beklimmenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kan elke avond nog even 25-30 km lopen om ze in te lopen.
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bijquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan ook mee, maar die zijn minder geschikt voor regen, sneeuw en minder stabiele wandelroutes.
Hoop het dan maar want geen zin in een bijtende kat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt goed. zeker als ze zo'n band om heeft
Met z'n nieuwe niet ingelopen bergschoenen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de kans groter is dat die een gletsjer gaan beklimmen
al die schoenen er aan vast knopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bij
Mijn voeten doen al pijn als ik dit lees.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe niet ingelopen bergschoenen.
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bij
Moet je voorstellen hoe erg die van hem straks zeer doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voeten doen al pijn als ik dit lees.
Lachen is goed voor jequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Moeraskat laat je lachen met matige humor schijnbaar.
Ben benieuwd, ik heb altijd 3 paar (en slippers) mee, en dat vind k al krapjes met een koffer en handbagagequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.
Flight bag en daar de rest van de meuk inproppen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.
Voor de vakantie van wanneer?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog schoenen inlopen voor de vakantie, maar die liggen hier al maanden
Over een week of 6quote:
Ohhhh nou, komt goed toch?quote:
Liggen die bij ja Macbook?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog schoenen inlopen voor de vakantie, maar die liggen hier al maanden
Blote voetjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:35 schreef Karzai het volgende:
Gewoon op je naaldhakken die gletsjers opklauteren nattekat
Ja ben het juist al weken aan het uitstellen dat ik ze niet al teveel op loop voor de vakantiequote:
quote:
Dat kwam je even melden? Goed gezien manquote:
Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.quote:
Mooie ontwikkelingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.
Geniet er dus nog maar even van zo lang het kanquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn vader die vroeger grappige powerpoints doorstuurde.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geniet er dus nog maar even van zo lang het kan
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere maand iets teveel betalen en dan krijg je het daarna gewoon terug
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.quote:
Och ja dat deed mijn moeder ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn vader die vroeger grappige powerpoints doorstuurde.
Snap ik. Doe ik bij de kinderopvang ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Doe ik bij de kinderopvang ook
Krijg je minder toeslag dan waar je recht op hebt, krijg je het jaar er op dus geld terug.quote:
Samequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.
Bij de toeslag denk ik, doet bijna iedereen geloof ik. Hoger jaarinkomen doorgeven, dus "te weinig" toeslag ontvangen gedurende het jaar en dan dus nog wat toe krijgen na berekeningenquote:
ohh was even helemaal de toeslag vergeten jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijg je minder toeslag dan waar je recht op hebt, krijg je het jaar er op dus geld terug.
Oh ken er genoeg die het exact invullen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de toeslag denk ik, doet bijna iedereen geloof ik. Hoger jaarinkomen doorgeven, dus "te weinig" toeslag ontvangen gedurende het jaar en dan dus nog wat toe krijgen na berekeningen
Is beter dan bij betalenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh was even helemaal de toeslag vergeten ja![]()
logisch
ja zeker. en meestal kan je dat verschil per maand ook wel missenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is beter dan bij betalenen als je dan eens wat meer afneemt heb je ook geen probleem.
Oeh dat is zo lekker als je in bed ligt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de dekens. het regent en onweert
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelf gemaakt op de camping of bij pannenkoekenrestaurant
Welke pannenkoek neem je denk je?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er?quote:
ontsla hemquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Siroop? Als in limonade siroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Goed plan.quote:
Stroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
Oh stroop. Sorryquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
eens!quote:
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ken er genoeg die het exact invullen.
Heel goed, vind het al zo raar wanneer mensen dat dus niet doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenMaargoed, daarom ook de "bijna iedereen"
jaag hem wegquote:
Stom.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Dit klinkt lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Schrijf dan stroop als je dat bedoelt ipv siroopquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nuquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en coca cola
Bekijk deze YouTube-video
jij bent ook ontslagen... net als katerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nu
Ahornsiroop....quote:
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is dan ook 26 graden inmiddels.
Hier 32.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dank uquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ben nu helemaal verliefd geworden op die plek die ik net deelde. Als het helder weer is ga ik absoluut die berg op, het kost wat seconden aan totaliteit, maar kijk danLekker in het donker die berg af takelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.Tap tap tap
Meteen vertellen aan Rutger!quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.
Ehm, bij nader inzien...quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker in het donker die berg af takelen.
Of kamperen op de berg?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf je daar zitten tot half elf dan?quote:
Trauma helikopter komt daar vast welquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geloof me, met dat uitzicht kan ik daar nog uren blijven. Moet ook wel, want huidige planning is dat we rond 11-12 aan de hike omhoog beginnen, dan hebben we toch wel minimaal een paar uur op de top voor de zonsverduistering.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijf je daar zitten tot half elf dan?
Ja, ik doelde op zonsondergang.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, met dat uitzicht kan ik daar nog uren blijven. Moet ook wel, want huidige planning is dat we rond 11-12 aan de hike omhoog beginnen, dan hebben we toch wel minimaal een paar uur op de top voor de zonsverduistering.
Je gaat bijna een kilometer omhoog, en die moet je ook nog naar benedenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Aan alle klimexperts hier; https://www.wikiloc.com/h(...)dnasaborgir-55312008 deze route vanaf het eindpunt tot die hoogste piek, zitten daar nog haken en ogen aan of is dit echt perfect te bewandelen?
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat bijna een kilometer omhoog, en die moet je ook nog naar beneden
Nee, hij wil alleen de afdalingskant doen, niet die hele trail.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.
Ik ken iemand die heel goed risico's kan inschatten.
Oh ja er gaan bussen naar de top zekerquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, hij wil alleen de afdalingskant doen, niet die hele trail.
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.
Ik ken iemand die heel goed risico's kan inschatten.
https://www.stuckiniceland.com/hiking-mt-kaldbakur/quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Dit gaat toch niet resulteren in rip @:Nattekat topic he?![]()
Meestal niet zo'n zin in eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.
Lijkt me niet zo heel problematisch als de weersvoorspelling goed is. Denk dat je alleen niet moet verwachten dat het een mooi aangegeven route is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Aan alle klimexperts hier; https://www.wikiloc.com/h(...)dnasaborgir-55312008 deze route vanaf het eindpunt tot die hoogste piek, zitten daar nog haken en ogen aan of is dit echt perfect te bewandelen?
Opgegeten door een IJslandse pony.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"
Weet je, er zijn ergere manieren om te gaan. Onder een bus terecht komen bij het vliegveld ofzo.
Das waar. Maar doe maar niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"
Weet je, er zijn ergere manieren om te gaan. Onder een bus terecht komen bij het vliegveld ofzo.
Dit klinkt als een andere berg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.stuckiniceland.com/hiking-mt-kaldbakur/
Lijkt prima te doen ja. Vooral de hoogtemeters zullen het zo te lezen zwaar maken.
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten door een IJslandse pony.
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel problematisch als de weersvoorspelling goed is. Denk dat je alleen niet moet verwachten dat het een mooi aangegeven route is.
Lekker samen douchen ook daar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekken
Toen m'n nichtje bij mij overnachtte in de kerstvakantie en ze mijn Netflixalgoritme aan het verpesten was heb ik een film gezien waarin dit gebeurde met de hoofdpersoonquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekken
Wil je uitkijken vanaf Kaldnasaborgir?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.
Wachtwat. Hoezo faal ik ineens in zoeken.quote:
Hartverreklking geschrokken van de prijs van een biertjequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten door een IJslandse pony.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen m'n nichtje bij mij overnachtte in de kerstvakantie en ze mijn Netflixalgoritme aan het verpesten was heb ik een film gezien waarin dit gebeurde met de hoofdpersoon
Dit klinkt realistischer in IJslandquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartverreklking geschrokken van de prijs van een biertje
Die of z'n buur Böðvarskúla.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je uitkijken vanaf Kaldnasaborgir?
ja dan is het wel bedtijdquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo wel karbonaadjes in een ketjap/sambal/knoflook marinade bakken
Geen verkeerde stap maken dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.
Que? Tis net half 7 man hier manquote:
Oh neequote:
Hoiquote:
Die pannenkoeken met complete gerechten erop die er, imo, niet bij passen snap ik echt nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pannenkoek Japan [ afbeelding ]
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
success en als ik vragen mag: waarvoor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dagbehandeling start vandaag. Zin in maar ben ook retezenuwachtig. Vooral voor de groep, niet voor de behandeling
Heerlijk, die constante overschatting van het eigen brein. Heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets in de oven gedaan met het idee dat onthou ik wel, maar ik weet niet meer hoe laat ik het erin heb gezet.
nu heb ik zin in pannekoekenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
Stoppen met blowen en drinkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
success en als ik vragen mag: waarvoor?
Bohquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
Dit verbaast echt niemandquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets in de oven gedaan met het idee dat onthou ik wel, maar ik weet niet meer hoe laat ik het erin heb gezet.
Ga morgen sowieso even elke trail die ik gevonden heb offline beschikbaar maken. Deze in het bijzonder is er eentje die wel echt hard nodig gaat zijn na.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je even goed via de GPS uit moet stippelen. Je wil niet meer dan 5-6 uur lopen.
Eigenlijk is de pannenkoek de Nederlandse variant van de Italiaanse pizza.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die pannenkoeken met complete gerechten erop die er, imo, niet bij passen snap ik echt niet
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk is de pannenkoek de Nederlandse variant van de Italiaanse pizza.
Ja, I know. Maar ik krijg er error van, ik vind het niet passenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vegasushi mag je welquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Nog een paar weken en dan mag ik ook weer sushi
Omg. 👀 Even checken. Thanksquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:29 schreef CherryLips het volgende:
@:ama de halloweenshit van IKEA staat online.
Vind ik niet zoveel aanquote:
Oh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aanmaar ja, dat mag inderdaad
...quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Tenzijjjjj je het met banaan gemaakt hebt
Oh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
[..]
...![]()
Nee, avocado, komkommer en omelet
Dat mag. Maar hij was wel erg lekker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik krijg er error van, ik vind het niet passen
duidelijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoppen met blowen en drinken
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ging het goed?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoppen met blowen en drinken
Neem jij maar een kinderpannenkoek met poedersuiker en smartiesquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:29 schreef CherryLips het volgende:
@:ama de halloweenshit van IKEA staat online.
Voor zover het goed kan gaan. Beetje gek om zo in een groep te komen, met alleen mannenquote:
Hmm ja dat snap ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor zover het goed kan gaan. Beetje gek om zo in een groep te komen, met alleen mannen
Klinkt ook wel lekker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem jij maar een kinderpannenkoek met poedersuiker en smarties
Toen mijn vader nog auto kon rijden, zijn wij wel eens wezen eten bij https://decoeckepanne.nl/quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:48 schreef mschol het volgende:
meerdere keren bij https://www.pannenkoe.nl/ gegeten.. dan zijn het net pizza's ja
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem jij maar een kinderpannenkoek met poedersuiker en smarties
Brrrr.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
Beetje uit de comfort zone eten is niet erg
Het is niet dat ik het niet geprobeerd hebquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ja dat staat ook wel eens op de kaartquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet geprobeerd hebZelfs aardbei- en mangosushi geprobeerd. Klopt voor mij gewoon niet, dus niet lekker
elke donderdag proevenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Pannenkoeken proeverij is ook wel lekker![]()
Elke donderdag bij de pannenkoekenboot![]()
Onbeperktquote:
Weer eens wat anders dan uit de staatsruifquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
Okéquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan uit de staatsruif
Rosmolen*quote:
Was al bang dat de Autotron in de fik stondquote:natuurgebied De Rosmolen bij Oostrum in de gemeente Venray
zie nu pas dat autocorrect heeft zitten kutten. Maar inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rosmolen*
[..]
Was al bang dat de Autotron in de fik stond
Op zo'n 30km (zuidelijk) van de brand af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef mschol het volgende:
@:luctor.et.emergo jij zat in limburg toch? niet in de buurt van de brand daar?
Bij Rosmalen was er ook brand.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rosmolen*
[..]
Dat zou wel heel knap zijnquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh toevallig danquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
“ Ook in het Brabantse Rosmalen is een natuurbrand uitgebroken, maar deze is inmiddels onder controle.”
oh daar zit nog wel beetje afstand tussenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zo'n 30km (zuidelijk) van de brand af.
En hoore dat de brand richting het noorden aan het uitbreiden was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
oh daar zit nog wel beetje afstand tussen
missen we niks aan hoor, als die in rook opgaatquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
Daar zit die vreetschuur, in Rosmalen
Gaat zo ook regenen bij jou in de buurt, misschien dat het iets helpt. Of juist erger maakt met blikseminslagenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoore dat de brand richting het noorden aan het uitbreiden was.
De eigenaren welquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
missen we niks aan hoor, als die in rook opgaat
“Natuurbrand”quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
“ Ook in het Brabantse Rosmalen is een natuurbrand uitgebroken, maar deze is inmiddels onder controle.”
dat weet je toch ook wel als je hem kooptquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn. Jurk. Is. Te. Kort.
Godverdomme.
Wat komt er allemaal onder uit dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn. Jurk. Is. Te. Kort.
Godverdomme.
Mijn hakken en voetenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat komt er allemaal onder uit dan?
Kan ‘m toch niet door het scherm passenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je toch ook wel als je hem koopt
Ik ga in november daar heenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja Autotron bestaat nog wel, maar daar staan geen benzinevreters meer zoals vroeger
wordt geen lengte aangeven dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ‘m toch niet door het scherm passen
Oh ja nee dat kunnen we niet tolereren. Al op XXLNiqab.af gekeken?quote:
Omdat de zon er anders op schijnt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is de ene wolk wit en de andere roze?![]()
[ afbeelding ]
is de wolk al boven Emmen geweest. Dan weet ik wel hoe dat komt...quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is de ene wolk wit en de andere roze?![]()
[ afbeelding ]
Alleen dat Mirthe 176 is. Dus ik dacht die twee cm maakt toch niet uitquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje lullig dat je foto’s van @:dud0r plaatst.
@:haags kijk deze grap![]()
Paste je er niet in?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen dat Mirthe 176 is. Dus ik dacht die twee cm maakt toch niet uit![]()
https://ba-sh.com/nl/en/p/dress-tania-orange-3667436115257.html
Ga maar eens een leuke oranje jurk vinden die niet koningsdag kitsch is
Ja, ik zag het. Ben benieuwd wat er komt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat zo ook regenen bij jou in de buurt, misschien dat het iets helpt. Of juist erger maakt met blikseminslagen
Ze kijkt niet echt blij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen dat Mirthe 176 is. Dus ik dacht die twee cm maakt toch niet uit![]()
https://ba-sh.com/nl/en/p/dress-tania-orange-3667436115257.html
Ga maar eens een leuke oranje jurk vinden die niet koningsdag kitsch is
Daar je knieën gaan dan ietsjes.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik steek uit aan de onderkant
Ben een beetje te oud voor een uffenbukquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar je knieën gaan dan ietsjes.
Hardcore.quote:
Is toch ook de bedoeling? Anders moet je in een slaapzak gaan rondlopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik steek uit aan de onderkant
Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doenquote:
Dat is een gevaarlijke combinatie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doen
hier kan ik wel de ramen al open doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doen
Hier is het ongeveer even warm binnen en buiten, maar het waait wel een klein beetje dus alles maar open gegooidquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hier kan ik wel de ramen al open doen
ja een kwart spatje. EN afkoelen tot onder de 21 doet het ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat regenen vannacht.
Morgen weer 30.
Ja dit gaat echt absoluut geen benauwd weer opleveren.
ik ben hier naar buiten gelopen, gemerkt dat het ruim koeler was dan binnen dus de deur open laten staan..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer even warm binnen en buiten, maar het waait wel een klein beetje dus alles maar open gegooid
Hier nog wel serieuze regen. Ik wilde m'n airco de nacht door laten draaien, maar daar heb ik nu wel lichte twijfels over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een kwart spatje. EN afkoelen tot onder de 21 doet het ook niet.
Nee joh, dat is al weer verdampt voordat het het land in is, gewoon lekker klam nachtjequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog wel serieuze regen. Ik wilde m'n airco de nacht door laten draaien, maar daar heb ik nu wel lichte twijfels over.
Oh da's wel bijzonder want daar baseer ik mijn lezing opquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar is het niet eens met de lezing van Fles.
En dan zie je de ellende in België niet dat recht op je af komt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel bijzonder want daar baseer ik mijn lezing op
Dat haalt mij blijkbaar nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zie je de ellende in België niet dat recht op je af komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |