SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht ik negeer het. Maar toen kwam jij
quote:
Ja je weet maar niet en ik ga niet in discussie met zwangere vrouwen. Dat is levensgevaarlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik niet over, over hoe jij je grillworst eet
Kun je dan niet beter gewoon schoenen meenemen die al goed zijn ingelopen?quote:
hier hebben ze vast niet van terugquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:
¤25 voor een ontbijt in een hostel. Ga weg![]()
![]()
![]()
Dat zijn gewoon normale prijzen. Dat betaal je hier ook bij een van der valkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:
¤25 voor een ontbijt in een hostel. Ga weg![]()
![]()
![]()
Wat ben je mijn TT aan het hatenquote:
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopen
Hij kan elke avond nog even 25-30 km lopen om ze in te lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zelfs met mijn meest makkelijke schoenen hebben ze vaak wel een kilometer of 100 nodig om goed te kunnen lopen
's Ochtends vind ik het nog best goed te doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.
Nee bij het vorige topic was het een goede. Nu is het een kutTT.quote:
Die gaan ook mee, maar die zijn minder geschikt voor regen, sneeuw en minder stabiele wandelroutes.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon schoenen meenemen die al goed zijn ingelopen?
Precies jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
komt goed. zeker als ze zo'n band om heeftquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Ama het volgende:
Nu ben ik van mezelf wel geneigd om half in paniek te raken maar het komt vast wel goed.
Matige poging om jezelf hieruit te lullen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee bij het vorige topic was het een goede. Nu is het een kutTT.
Het is net twee dagen warmquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ooit nog eens leefbaar wordt buiten ga ik gewoon lekker een stukkie wandelen.
Ik heb er vrij weinig aan dat het drie dagen geleden nog niet warm was nu.quote:
je bent zelf een matige pogingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige poging om jezelf hieruit te lullen.
Wel als je eerder nieuwe schoenen had gekochtquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er vrij weinig aan dat het drie dagen geleden nog niet warm was nu.
Denk dat de kans groter is dat die een gletsjer gaan beklimmenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kan elke avond nog even 25-30 km lopen om ze in te lopen.
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bijquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan ook mee, maar die zijn minder geschikt voor regen, sneeuw en minder stabiele wandelroutes.
Hoop het dan maar want geen zin in een bijtende kat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt goed. zeker als ze zo'n band om heeft
Met z'n nieuwe niet ingelopen bergschoenen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de kans groter is dat die een gletsjer gaan beklimmen
al die schoenen er aan vast knopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bij
Mijn voeten doen al pijn als ik dit lees.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe niet ingelopen bergschoenen.
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel schoenen wil je meenemen dan? Je hebt toch alleen maar een tasje bij
Moet je voorstellen hoe erg die van hem straks zeer doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voeten doen al pijn als ik dit lees.
Lachen is goed voor jequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Moeraskat laat je lachen met matige humor schijnbaar.
Ben benieuwd, ik heb altijd 3 paar (en slippers) mee, en dat vind k al krapjes met een koffer en handbagagequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.
Flight bag en daar de rest van de meuk inproppen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens kijken hoe veel kleding ik in m'n grote tas gedauwd krijg. Dan zien we verder wel of ik nog een paar schoenen erin krijg. Denk niet dat ze het waarderen als die er los buiten bungelen.
Voor de vakantie van wanneer?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog schoenen inlopen voor de vakantie, maar die liggen hier al maanden
Over een week of 6quote:
Ohhhh nou, komt goed toch?quote:
Liggen die bij ja Macbook?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog schoenen inlopen voor de vakantie, maar die liggen hier al maanden
Blote voetjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:35 schreef Karzai het volgende:
Gewoon op je naaldhakken die gletsjers opklauteren nattekat
Ja ben het juist al weken aan het uitstellen dat ik ze niet al teveel op loop voor de vakantiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |