vooral warm met mosterdsausquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel boemlekker maar ook wel beetje VIESDIK
Ik hoef niet die hele grillworst in 1x op te eten he.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel boemlekker maar ook wel beetje VIESDIK
Houdt ze die dan vast?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom met die reelsfilmpjes regelmatig filmpjes tegen van een vrouw die motor rijdt met een geamputeerd armpje
ja.. zwaaiend alsof ze bitterbal heetquote:
kijk Itchyboots. op YouTube, die volg ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom met die reelsfilmpjes regelmatig filmpjes tegen van een vrouw die motor rijdt met een geamputeerd armpje
Wat, wat?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.. zwaaiend alsof ze bitterbal heet
Is geen rare combi hoor.quote:
gewoon normale mosterdsaus. Ja op een pistoletje bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat voor mosterdsaus? En doe je dat op een broodje of?
Had je dat niet al iets eerder van tevoren kunnen doen? Die schoenen moet je ook nog inlopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om nieuwe schoenen, slippers, zonnebril en mogelijk ook bergschoenen te kopen. De schoenenwinkel gaat heel blij met mij zijn
*gaat zich mentaal voorbereiden om de hitte te trotseren*
hij kan dat heel goed inschattenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dat niet al iets eerder van tevoren kunnen doen? Die schoenen moet je ook nog inlopen
Ik dacht ik negeer het. Maar toen kwam jijquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dat niet al iets eerder van tevoren kunnen doen? Die schoenen moet je ook nog inlopen
waarom moet je het nou weer vies maken met die sausquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef niet die hele grillworst in 1x op te eten he.
godver moest lachenquote:
Helemaal niet vies.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom moet je het nou weer vies maken met die saus
[..]niet?
ik denk je hebt zaterdag even goed opgelet hoe ik zo hap slik weg bordjes leeg maakte zodat je dat thuis ook kon doen.
[..]
godver moest lachen
zondag eerst bericht hier is dat hij last van z'n voeten heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel mag van jouquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal niet vies.![]()
Neem jij het toch lekker zonder saus of met wat anders?
Absoluut.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en dat het mistig en bewolkt isquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
zondag eerst bericht hier is dat hij last van z'n voeten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |