Jij ook al. Ik heb een weekend nodig om bij te komen van dit weekendquote:
Denk als dit achter de rug is ik mij een stuk beter ga voelen. Heb nu soms het voel dat ik een soort shut down zit van de stress.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vast goed. Je hebt alles voorbereid.
zo hatelijk als dat gebeurdquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de bovenkant van mijn dekbedhoes heb ik weer een flink stuk hoes over zonder dekbed.
Er zijn wereldoorlogen om minder begonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de bovenkant van mijn dekbedhoes heb ik weer een flink stuk hoes over zonder dekbed.
De server moet nog wakker wordenquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:20 schreef mschol het volgende:
geen idee waar mn mail last van heeft maar mailtje met 2 bijlages verzenden duurt een eeuwigheid
Flinke bijlagen dan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:20 schreef mschol het volgende:
geen idee waar mn mail last van heeft maar mailtje met 2 bijlages verzenden duurt een eeuwigheid
Nou, inderdaad. Het is dat ik nog in bed lig, anders....quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wereldoorlogen om minder begonnen.
Dan ken je VintedGO nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En vandaag komt UPS voor de 3e of 4e keer met mijn pakketje. Echt hoor! Misschien! Het was zo extremely urgent dat het eerst even naar zuid-Duitsland gegaan is![]()
[ afbeelding ]
Idem.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat 'Zin' niet echt aanwezig is vandaag 😵💫
Hoe gaat dat dan? Als mijn pakje gewoon vanuit Apeldoorn hierheen komt zitten we op 1180 km, maar wie weet wordt het nog meer.quote:
Misschien heeft je pakje oorlogsmisdaden begaan in WO2 en moet daarom eerst langs Nürnberg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Als mijn pakje gewoon vanuit Apeldoorn hierheen komt zitten we op 1180 km, maar wie weet wordt het nog meer.
[ afbeelding ]
Eén telefoontje naar de oranje mafkees en het is geregeldquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het is dat ik nog in bed lig, anders....
Succes!quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dagbehandeling start vandaag. Zin in maar ben ook retezenuwachtig. Vooral voor de groep, niet voor de behandeling
Het is wel iets uit Indonesië, maar uit de jaren '50quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien heeft je pakje oorlogsmisdaden begaan in WO2 en moet daarom eerst langs Nürnberg.
Thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |