Upgrade dusquote:
Toch weer een ervaring.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook wel iets om uitgegraven te worden nadat we ingesneeuwd waren.
Hij is niet elektrisch, dat is goed.quote:
Muah.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is niet elektrisch, dat is goed.
Weet niet of ze in de zomerperiode ook tours hebben in die ijsgrotten. Dat vond ik best wel cool.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch weer een ervaring.
Ik ga kijken of ik de sneeuw in kan op Eyjafjallajökull. Moet niet de gletsjer op natuurlijk, maar die schijnt boven de sneeuwgrens te zijn.
Heb in de VS ook wel eens in een sneeuwstorm gezeten, was toch wel een heel ander soort ervaring dan de netjes gestrooide wegen hierquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook wel iets om uitgegraven te worden nadat we ingesneeuwd waren.
IJsland sluiten ze de wegen dan gewoon af en heb je dikke pech gehad. Wij zaten nog achter aantal sneeuwschuivers en werden toen door wat locals nog laatste stukje geëscorteerd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS ook wel eens in een sneeuwstorm gezeten, was toch wel een heel ander soort ervaring dan de netjes gestrooide wegen hier
Doen ze in de VS ook wel, vaak ook gewoon seizoensafsluitngen dat een weg soms alleen in de zomer is. Bij 1 Nationaal Park ben ik een paar keer teruggegaan omdat elk jaar de mogelijk mooiste weg ter wereld al weer dicht was voor de winter (midden in september)quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland sluiten ze de wegen dan gewoon af en heb je dikke pech gehad. Wij zaten nog achter aantal sneeuwschuivers en werden toen door wat locals nog laatste stukje geëscorteerd.
hoed plan welquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat vakantiedagen opnemen om de weekenden wat langer te maken.
ik ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel helemaal geen zin in![]()
Heb helaas net te weinig tijd per locatie om er uitgebreid alles te gaan doen. In een week het eiland rond was heel optimistisch achteraf, had een dag of twee eerder moeten vertrekken eigenlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of ze in de zomerperiode ook tours hebben in die ijsgrotten. Dat vond ik best wel cool.
Eventjes je ticket omboeken danquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb helaas net te weinig tijd per locatie om er uitgebreid alles te gaan doen. In een week het eiland rond was heel optimistisch achteraf, had een dag of twee eerder moeten vertrekken eigenlijk.
Vlucht, auto en hotels zijn allemaal begin januari al geregeld, dat gooi ik niet meer zomaar omquote:
Kun je prima een paar dagen bij bijboeken hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlucht, auto en hotels zijn allemaal begin januari al geregeld, dat gooi ik niet meer zomaar om
bahquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Mja, het tempo staat alleen al vastquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je prima een paar dagen bij bijboeken hoor
6 uur reistijd is op zich niet zo'n probleem, alleen op zo'n hele korte vakantie is dat natuurlijk wel vrij langquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, het tempo staat alleen al vast
Ik wist het bij het plannen van de hotels al eigenlijk, maar toen was alles omgooien al niet echt ideaal. 6 uur reistijd tussen twee overnachtingen genot.
Morguhquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker op tijd dot
*schuift bakkie koffie
ah ja jullie zitten in de tropische hitte ;Pquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja helaas wel en dacht snel er uit de boel allemaal opengooien nog even wat koelte naar binnen laten voor het weer boven de 30 is vandaag.
Lekker zo bakkie thnx
Vandaag en morgen boven de 30 en dan weer iets minder, maar dat kan zo maar veranderenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja jullie zitten in de tropische hitte ;P
Hoe lang nog?
Wat lief dat je dat doetquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:27 schreef bitterbal het volgende:
de telefoon van mijn tuinman is kapot. Ga denk ik maar kijken of ik een nieuwe voor hem kan kopen straks. Mensen uit Myanmar werken zich helemaal de tandjes hier en verdienen weinig. En dan nog gaat het meeste wat ze verdienen naar familie in myanmar
ws voor mij wel echt een perfecte zomer geweestquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag en morgen boven de 30 en dan weer iets minder, maar dat kan zo maar veranderen
[ afbeelding ]
ja hij is ook een super aardige gast. staat altijd voor iedereen klaar om te helpen en hij vraagt dan ook niet om geld of zo. Hij krijgt dan wel iets betaald maar denk als men dan niets had gegegen hij het ook niet erg had gevonden.quote:
Het is hier altijd gelijk zo benauwd. Ik heb er zelf overdag weinig last van. Lekker binnen blijven en bij de ventilators zitten. Maar die nachten. Boven is het echt heel warm. Beneden heb ik screens dat helpt echt welquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ws voor mij wel echt een perfecte zomer geweest
Een goedzak dusquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is ook een super aardige gast. staat altijd voor iedereen klaar om te helpen en hij vraagt dan ook niet om geld of zo. Hij krijgt dan wel iets betaald maar denk als men dan niets had gegegen hij het ook niet erg had gevonden.
ja snachts vond ik idd ook nooit leuk. Hier is het ook alleen maar te doen omdat ik een airco hebquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier altijd gelijk zo benauwd. Ik heb er zelf overdag weinig last van. Lekker binnen blijven en bij de ventilators zitten. Maar die nachten. Boven is het echt heel warm. Beneden heb ik screens dat helpt echt wel
Jammer is dat he, je zou denken ga verkassen naar een ander land waar je wel wat met je opleiding kan en er ook naar verdiendquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:30 schreef bitterbal het volgende:
en wat ook bijzonder is dat heel van de mensen uit myanmaar gestudeert hebben en dan hier bv in de horeca werken ofzo vanwege de oorlog.
in mijn ontbijt restaurant werkte een meisje en zij studeerde wiskunde. en sommige zijn bouwkundige ofzo. zitten heel veel slimme mensen tussen maar ze zitten in de slechtste omstandigheden hier op het eiland
Zo dat is nogal een hoop geldquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:34 schreef bitterbal het volgende:
vroeg hoeveel die nodig had voor een nieuwe, 150 euro. Dus dat krijgt die dan. kan die een nieuwe kopen
weet niet of ze overal zo worden toegelaten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he, je zou denken ga verkassen naar een ander land waar je wel wat met je opleiding kan en er ook naar verdiend
Nee dat niet, maar om zo maar aan iemand te gevenquote:
mjaa denk dat die af en toe ook wel een meevaller kan gebruikenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar om zo maar aan iemand te geven
Dan is het toch superlief van je dat je dit dan doetquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaa denk dat die af en toe ook wel een meevaller kan gebruikenEn ik ben erg blij met hem hoe hij mijn tuin doet.
Hoezo schijt je je in je broek daarvoor dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:44 schreef bitterbal het volgende:
heb wel een beetje zin in sinpapore al schijt ik in mijn broek voor het vliegveld
omdat er nog een arrestatie bevel staat. Blijkbaar moet je in thailand na je rechtzaak zelf met de uitspraak naar immigratie om dat op te heffen. Maar dat wist ik niet dus ik ben te laatquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo schijt je je in je broek daarvoor dan?
O jee en dan gok je het er toch op om te gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat er nog een arrestatie bevel staat. Blijkbaar moet je in thailand na je rechtzaak zelf met de uitspraak naar immigratie om dat op te heffen. Maar dat wist ik niet dus ik ben te laat
ja ik moet omdat mijn visa verloopt dus heb geen keus. Als je hier bent na de geldigheid van je visa ben je ook strafbaar met kans op deportatiequote:Op maandag 3 augustus 2026 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee en dan gok je het er toch op om te gaan?
AL met al geen prettig vooruitzicht dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik moet omdat mijn visa verloopt dus heb geen keus. Als je hier bent na de geldigheid van je visa ben je ook strafbaar met kans op deportatie
nou ja dan heb ik de advocaat op standby. Heb bewijs dat ik de boete al heb betaald die bij de uitstraak hoorde. Heb het verzoek van de advocaat aan de rechtbank om dat arrestatie bevel op te heffen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al geen prettig vooruitzicht dus.
En wat als ze je aanhouden op dat vliegveld?
Beter, ik zal voor je duimenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan heb ik de advocaat op standby. Heb bewijs dat ik de boete al heb betaald die bij de uitstraak hoorde. Heb het verzoek van de advocaat aan de rechtbank om dat arrestatie bevel op te heffen.
Dus hoop dat ze dan overtuigd genoeg zijn dat ik niet probeer te vluchten omdat de rechtzaak al is geweest.
Er was iemand van onze groep 3 weken geleden via bangkok vertrokken en hij werd idd gestopt en een uur lang verhoord. En toen na een uur spraken ze met de advocaat en mocht die gaan.
Ik ga via het vliegveld hier op samui waar ook het gerechtshof is. Immigratie kent daar onze zaak dus hoop dt dat dan wat makkelijker te fixen is
O al snel ook. Nou ben benieuwd, succesquote:
Is het dinsdagquote:
Jij ook al. Ik heb een weekend nodig om bij te komen van dit weekendquote:
Denk als dit achter de rug is ik mij een stuk beter ga voelen. Heb nu soms het voel dat ik een soort shut down zit van de stress.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vast goed. Je hebt alles voorbereid.
zo hatelijk als dat gebeurdquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de bovenkant van mijn dekbedhoes heb ik weer een flink stuk hoes over zonder dekbed.
Er zijn wereldoorlogen om minder begonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de bovenkant van mijn dekbedhoes heb ik weer een flink stuk hoes over zonder dekbed.
De server moet nog wakker wordenquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:20 schreef mschol het volgende:
geen idee waar mn mail last van heeft maar mailtje met 2 bijlages verzenden duurt een eeuwigheid
Flinke bijlagen dan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:20 schreef mschol het volgende:
geen idee waar mn mail last van heeft maar mailtje met 2 bijlages verzenden duurt een eeuwigheid
Nou, inderdaad. Het is dat ik nog in bed lig, anders....quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wereldoorlogen om minder begonnen.
Dan ken je VintedGO nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En vandaag komt UPS voor de 3e of 4e keer met mijn pakketje. Echt hoor! Misschien! Het was zo extremely urgent dat het eerst even naar zuid-Duitsland gegaan is![]()
[ afbeelding ]
Idem.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat 'Zin' niet echt aanwezig is vandaag 😵💫
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |