Ik hoef helemaal niet te werken morgenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Ja echt nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De weersvoorspelling checken
Heb een 6-daagse bliksemreis gepland het hele eiland rond. En één nacht aan de voet van de wereldberoemde Eyjafjallajökull kom ik letterlijk net achter
Ik rijd een Toyota Yaris 4x4quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?
Benzine of elektrisch?quote:
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.
Ik heb daar momenteel helemaal geen zin inquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Upgrade dusquote:
Toch weer een ervaring.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook wel iets om uitgegraven te worden nadat we ingesneeuwd waren.
Hij is niet elektrisch, dat is goed.quote:
Muah.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is niet elektrisch, dat is goed.
Weet niet of ze in de zomerperiode ook tours hebben in die ijsgrotten. Dat vond ik best wel cool.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch weer een ervaring.
Ik ga kijken of ik de sneeuw in kan op Eyjafjallajökull. Moet niet de gletsjer op natuurlijk, maar die schijnt boven de sneeuwgrens te zijn.
Heb in de VS ook wel eens in een sneeuwstorm gezeten, was toch wel een heel ander soort ervaring dan de netjes gestrooide wegen hierquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook wel iets om uitgegraven te worden nadat we ingesneeuwd waren.
IJsland sluiten ze de wegen dan gewoon af en heb je dikke pech gehad. Wij zaten nog achter aantal sneeuwschuivers en werden toen door wat locals nog laatste stukje geëscorteerd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS ook wel eens in een sneeuwstorm gezeten, was toch wel een heel ander soort ervaring dan de netjes gestrooide wegen hier
Doen ze in de VS ook wel, vaak ook gewoon seizoensafsluitngen dat een weg soms alleen in de zomer is. Bij 1 Nationaal Park ben ik een paar keer teruggegaan omdat elk jaar de mogelijk mooiste weg ter wereld al weer dicht was voor de winter (midden in september)quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland sluiten ze de wegen dan gewoon af en heb je dikke pech gehad. Wij zaten nog achter aantal sneeuwschuivers en werden toen door wat locals nog laatste stukje geëscorteerd.
hoed plan welquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat vakantiedagen opnemen om de weekenden wat langer te maken.
ik ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel helemaal geen zin in![]()
Heb helaas net te weinig tijd per locatie om er uitgebreid alles te gaan doen. In een week het eiland rond was heel optimistisch achteraf, had een dag of twee eerder moeten vertrekken eigenlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of ze in de zomerperiode ook tours hebben in die ijsgrotten. Dat vond ik best wel cool.
Eventjes je ticket omboeken danquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb helaas net te weinig tijd per locatie om er uitgebreid alles te gaan doen. In een week het eiland rond was heel optimistisch achteraf, had een dag of twee eerder moeten vertrekken eigenlijk.
Vlucht, auto en hotels zijn allemaal begin januari al geregeld, dat gooi ik niet meer zomaar omquote:
Kun je prima een paar dagen bij bijboeken hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlucht, auto en hotels zijn allemaal begin januari al geregeld, dat gooi ik niet meer zomaar om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |