Zin in een Big Mac nu.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Week is compleet
[ afbeelding ]
Matig van je.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hier ga ik niet aan komen![]()
Eerst nog een beetje extra wennen aan m'n fiets op de 20km.
Kan je nagaan hoe vaak hij ermee weg komt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor dat het zijn eerste rode kaart in 359 wedstrijden was. Dat klinkt niet erg "typisch".
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vandaag was zonsverduistering wel een klein beetje flopshow geweest.
IK WILquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.
Godsamme heb ik dat weer in mijn hoofd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.
Door elkaar? Rare cocktailquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog even een espresso en limoncello om het af te toppen
De weersvoorspelling checkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook nog wat andere dingen daar doen?
Oh zo ja. Ja dan ben je wel een beetje aan het prutsen jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik moest erlangs en ik ben er niet langs gekomen.
Ik hoef helemaal niet te werken morgenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Ja echt nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De weersvoorspelling checken
Heb een 6-daagse bliksemreis gepland het hele eiland rond. En één nacht aan de voet van de wereldberoemde Eyjafjallajökull kom ik letterlijk net achter
Ik rijd een Toyota Yaris 4x4quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?
Benzine of elektrisch?quote:
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |