Geen tiramisu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog even een espresso en limoncello om het af te toppen
Zeker. Blij mee.quote:
Was een typische Veerman overtreding.quote:
Bosz heeft dus geen plan B.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment maar afgezet...
Plan Bondscoachworden?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bosz heeft dus geen plan B.
ik hoor dat het zijn eerste rode kaart in 359 wedstrijden was. Dat klinkt niet erg "typisch".quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was een typische Veerman overtreding.
Feiten zijn ook maar een mening.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor dat het zijn eerste rode kaart in 359 wedstrijden was. Dat klinkt niet erg "typisch".
afstandmeten.nl?quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet dat Google Maps niet perfect is, maar 23,5km waar 20,1km verwacht werd is wel heel verdacht.
beide nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wind of welke richting je rondje op gaat?
De eerste 2km is verklaard door planningsfalen, ik heb waarschijnlijk iets gewijzigd aan de route zonder te kijken wat dat met de afstand deed. Dus 22,0 volgens google maps.quote:
nou ja dat valt wel mee toch? Je bent gewoon anders gereden. En het is allemaal verklaarbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste 2km is verklaard door planningsfalen, ik heb waarschijnlijk iets gewijzigd aan de route zonder te kijken wat dat met de afstand deed. Dus 22,0 volgens google maps.
De overige 1,5 komt doordat ik verkeerd ben gefietst. Heb het rondje om Weipoort te klein gemaakt. Het erge nog is dat ik daar eerst voorbij de afslag ben gefietst en nog ben omgekeerd
Nou ja, en nog een ander omweggetje. Ik ben echt een prutser geweest.
Waarom dat??quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Openbaar tapwaterpunt drinkwater Oase moest ook gewoon geboycot worden.
Ja weet ik veel. Ik moest erlangs en ik ben er niet langs gekomen.quote:
omdat jij een afslag te vroeg hebt gepakt dusquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik moest erlangs en ik ben er niet langs gekomen.
Zin in een Big Mac nu.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Week is compleet
[ afbeelding ]
Matig van je.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hier ga ik niet aan komen![]()
Eerst nog een beetje extra wennen aan m'n fiets op de 20km.
Kan je nagaan hoe vaak hij ermee weg komt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor dat het zijn eerste rode kaart in 359 wedstrijden was. Dat klinkt niet erg "typisch".
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vandaag was zonsverduistering wel een klein beetje flopshow geweest.
IK WILquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.
Godsamme heb ik dat weer in mijn hoofd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kun je de zon zien zakken in de zee.
Door elkaar? Rare cocktailquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog even een espresso en limoncello om het af te toppen
De weersvoorspelling checkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook nog wat andere dingen daar doen?
Oh zo ja. Ja dan ben je wel een beetje aan het prutsen jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik moest erlangs en ik ben er niet langs gekomen.
Ik hoef helemaal niet te werken morgenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Ja echt nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het is weer bedtijd. Morgen weer aan het werk allen.
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De weersvoorspelling checken
Heb een 6-daagse bliksemreis gepland het hele eiland rond. En één nacht aan de voet van de wereldberoemde Eyjafjallajökull kom ik letterlijk net achter
Ik rijd een Toyota Yaris 4x4quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je achterin een busje of mag je zelf rondcrossen?
Benzine of elektrisch?quote:
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prima in de zomer. Wij raakten in de winter helaas ingesneeuwd dus niet alles kunnen doen dat we op ons lijstje hadden staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |