quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discretie maakt dat ik hier inhoudelijk niet op ga antwoorden.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nop. Niks van datDat is Frans, geen Italiaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Niet opgemerkt?quote:
Daar moet jij echt eens heen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel. Maar even terug kijken.
Nou, weer een reden om je route om te gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar let ik echt nooit opquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wegens de wind moet ik m'n route tegen de klok in doen ipv met de klok mee wat het plan was.
Vindt het autistische deel van mijn brein niet zo leuk dit. Routers immer met de klok mee
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:07 schreef gianni61 het volgende:
Mij hoor je niet klagenbuon appetitoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk drie of vier dagen ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nop. Niks van datWe zijn hier toch niet in stokbroodlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Wel het verkeerde deel van Zwitserland idd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet in stokbroodland
Uiteraardquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet opgemerkt?
[..]
Daar moet jij echt eens heen hoor.
Wie zijn we?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet in stokbroodland
Krijg net de melding dat ik mijn stappendoel heb voor vandaag; 20k stappen, 16,9 kilometer. En dan moet ik nog naar huis lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van 3e loopje vandaag. 10.549 stapjes inmiddels. 6,32 km gelogd. Prima.
Mooi toch?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg net de melding dat ik mijn stappendoel heb voor vandaag; 20k stappen, 16,9 kilometer. En dan moet ik nog naar huis lopen.
overdrijviequote:Op zondag 2 augustus 2026 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg net de melding dat ik mijn stappendoel heb voor vandaag; 20k stappen, 16,9 kilometer. En dan moet ik nog naar huis lopen.
Bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |