SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een superman PI én een hartje emoji?quote:
Waar?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Toch wel leuk; zo'n videogame museum.
En...?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een superman PI én een hartje emoji?
* DM checkt:9
Stond op dat kaartje van @Nattekat .quote:
Ohwquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stond op dat kaartje van @:Nattekat .
Of misschien zijn ze het inmiddels al vergeten hoe het moestquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1958. Dus ik ga er van uit dat ze weten wat ze doen.
Ach ja, de zaak ziet er leuk uit. De serveerster is heel knap. Er komen al veel mensen binnen stromen. Ik heb high hopesquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze het inmiddels al vergeten hoe het moest
Niks voor jou?quote:
Vetquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stond op dat kaartje van @:Nattekat .
Ambitieusquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk drie of vier dagen ofzo
Even een pizza Hawaii bestellen, weet je gelijk of het echte Italianen zijnquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, de zaak ziet er leuk uit. De serveerster is heel knap. Er komen al veel mensen binnen stromen. Ik heb high hopes
Ja hier ga ik niet aan komenquote:
Staat niet op de kaart. Kebab of bbq chicken ook niet. Heel raarquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een pizza Hawaii bestellen, weet je gelijk of het echte Italianen zijn
Ook geen kapsalon of broodje döner? Is het dan wel een echte pizzeria?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart. Kebab of bbq chicken ook niet. Heel raar
Jawel. Maar even terug kijken.quote:
Discretie maakt dat ik hier inhoudelijk niet op ga antwoorden.quote:
quote:
Nop. Niks van datquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook geen kapsalon of broodje döner? Is het dan wel een echte pizzeria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |