SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Bans bespreken doen we niet en alle antwoorden er op ook nietquote:
Gelukkig konden we zelf de reden ook al wel bedenken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bans bespreken doen we niet en alle antwoorden er op ook niet
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Dan leert niemand er iets vanquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja want wáár ligt nou de grens?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan leert niemand er iets van
Echt he.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie binnen 2 minuten weer een ban.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je een puppy straft voor een plasje in huis maar er liggen tien plasjes.
Ik zou zeggen bekijk je notes of mail anders naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan deze post gewoon ruikenquote:
Volgens mij snap je Dimmy haar bericht niet zo goed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk je notes of mail anders naar forum@fok.nl
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Er was vroeger ook een banmeldtopic, maar die is ook weg begreep ik.
Best een teleurstelling eigenlijk. Alsof het nieuwste album van Taylor Swift net zo klinkt als vijd albums geleden. Nul vernieuwing.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig konden we zelf de reden ook al wel bedenken.
Geldt dat ook voor anonieme gebruikers?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een teleurstelling eigenlijk. Alsof het nieuwste album van Taylor Swift net zo klinkt als vijd albums geleden. Nul vernieuwing.
Serieus joh? Terwijl men eigenlijk anonieme usernamen gebruikt? Damn, sonquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ehw.quote:
Bedank CL maar voor haar interactieve deelnamequote:
Het Kelce divorce album over een jaar wordt gewoon een bangerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ze was er weer?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie binnen 2 minuten weer een ban.
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja,ik moet mijn meds nog nemen, die voorkomen dat ik spoken ga zienquote:
De tijd vliegt als je lol hebtquote:
Ja ze reageerde toch nog een bericht boven je.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, weer een ban. Maar dat was een leugen
Was meer een voorspelling van Gerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was meer een voorspelling van Ger
Dan zou elke verwijzing naar een user hier niet mogen van de AVG.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.
Of ik zie weer spoken.
Ben volgende maand pas jarig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Hallo breng Yvonne niet op ideeën.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.
Je ziet spokenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.
Of ik zie weer spoken.
En kan @Q. niet meer in je bosjes liggenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan zouden we elkaars postgeschiedenis ook niet meer mogen nagaan.
Hoezo, ik heb haar een lieve DM gestuurd.quote:
Wil je Pastel de Nata?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb haar een lieve DM gestuurd.
Ik ben niet in de stemming voor je gedoe hoor.
Ben nog altijd een trouwe volger van je KPD kloon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan zouden we elkaars postgeschiedenis ook niet meer mogen nagaan.
Dit verbaast echt niemand.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nig altijd een trouwe volger van je KPD kloon.
Tettenquote:
kakquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nog altijd een trouwe volger van je KPD kloon.
Ouwe viespeukquote:
Maar goed dat ik vakantie heb de komende twee weken...quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je ziet spoken
Daarom moest het dicht.
Geestelijk wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo oud is Airwin toch niet??
Hij klinkt soms als 16, dat klopt. Maar de beste man is ooggetuige geweest van de ineenstorting van het Ottomaanse rijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo oud is Airwin toch niet??
kondig je alvast je ban aan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vakantie heb de komende twee weken...
En toch jonger dan jij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij klinkt soms als 16, dat klopt. Maar de beste man is ooggetuige geweest van de ineenstorting van het Ottomaanse rijk.
Ik heb Rome nog zien brandenquote:
Ik moet ineens aan banaan denken. Als in banaanvragen.quote:
Nee. Nee. Gewoon. Nee.quote:
Schijnt ook banwaardig te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan banaan denken. Als in banaanvragen.
Vragen over bananen is een ban aanvragen?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen over bananen is een ban aanvragen?
Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
na gebruik opetenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Is dat een kink vsn jou?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
eten? jazeker!quote:
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?quote:
👀quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze je dat verteld ja?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Ik probeerde hem te scannen, werkt niet. Hij pakte wel per ongeluk de qr code onderaan mijn monitorquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Die tekst is ook al onleesbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Die serie isquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?
iets met kamperen en buitenquote:
Deze attitude hou ik ook aan als ik een pitch schrijfquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Gewoon de afbeelding even uit het document halen en apart opslaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar er mist niets, hij is gewoon verdeeld over twee pagina's wat niet ideaal is.
Oh ik dacht dat het iemand was die in het plat-Amsterdams met ziektes aan het schelden wasquote:
quote:
quote:Voor de campingbeheerder
Een campingbeheerder kan langskomen om uw reservering te bevestigen.
bevestigen hmm.quote:
Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bevestigen hmm.
Die komt jouw twee halve ongeldige codes aan de boom spijkeren
Zover ik weet heb ik idd geen familie daarquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomen
dan niet hij hem maar vast aan zijn tentjequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomen
Of zul je zien dat zijn tent naast de enige boom op het eiland staat en het gaat stormen en die boom precies op zijn tent valtquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet hij hem maar vast aan zijn tentje
En wij maar denken dat ze gewoon een beschaafde dame wasquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Stille waters hebben diepe gronden hue hue.
Gewoon doen danquote:
wat een armoedequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen de McD en wat friettenten nu open
je kan ook boeken gaan kopenquote:
en voorlopig lijkt er ook geen verbetering te komenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IJssel hier: 44 cm +NAP. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.
Hier vind ik het water in alle slootjes juist enorm hoog staan. Ze zullen de grondpompen wel lager hebben gezet waardoor het water kan stijgenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IJssel hier: 44 cm +NAP. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.
ja bij jou is verzilting natuurlijk een wat acuter probleem dan hier.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vind ik het water in alle slootjes juist enorm hoog staan. Ze zullen de grondpompen wel lager hebben gezet waardoor het water kan stijgen
Ja ik zit hier aan een zeehaven en onder NAPquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou is verzilting natuurlijk een wat acuter probleem dan hier.
Leuk taaltje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ze zijn onderwegquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
enfin, half uur later: mijn bestelling wordt inmiddels bereid
1quote:
dat is geen shoarma, maar ook lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1
1 McChicken voor ¤ 7,55
McChicken
¤ 7,55
1
1 Quarter Pounder voor ¤ 7,55
Quarter Pounder
¤ 7,55
1
1 Mini McWrap Sweet Chili voor ¤ 3,45
Mini McWrap Sweet Chili
¤ 3,45
Stom.quote:
Wat dacht je van gratis aardwarmte?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn zo veel buitenzwembaden in IJsland, elk klein kutdorp lijkt er één te hebben.
Het is daar bijna de hele zomer 15 graden, hoe draaien die plekken geen verlies
Lekker in zo'n zwavelpoeltje duikenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gratis aardwarmte?
Dan zullen die baden wel een stuk warmer zijn dan de buitenbaden in Nederland.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gratis aardwarmte?
Al die baden zijn thermonucleair met aardwarmtequote:Op zondag 2 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn zo veel buitenzwembaden in IJsland, elk klein kutdorp lijkt er één te hebben.
Het is daar bijna de hele zomer 15 graden, hoe draaien die plekken geen verlies
Goed voor de huid.quote:
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed planquote:
Daar heb je goed kans van. Of ze bouwen een installatie waardoor ze maar een gedeelte van de warmte gebruiken. Heb je die warmhoudpalen op straat al gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zullen die baden wel een stuk warmer zijn dan de buitenbaden in Nederland.
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergensquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed plan
Leuke film datquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed plan
Ik mag aannemen dat er voor wordt gewaarschuwd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
Ja of verdrinken omdat ze niet doorhebben dat het geen ondiep badje is maar een heel stelsel van tunnelsquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
Jamaar waarschuwingsbordjes zijn voor amateurs en kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke film dat
[..]
Ik mag aannemen dat er voor wordt gewaarschuwd.
Ik snap niet hoe die vergissing kan leiden tot verdrinking.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of verdrinken omdat ze niet doorhebben dat het geen ondiep badje is maar een heel stelsel van tunnels
Dat blijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar waarschuwingsbordjes zijn voor amateurs en kinderen
Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die vergissing kan leiden tot verdrinking.
Ah, dat dit enkel een gat is in een tunnel met een heftige stroming bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogen
[ afbeelding ]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurtquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat dit enkel een gat is in een tunnel met een heftige stroming bedoel je?
Ziet er sowieso niet echt uitnodigend uit om in te zwemmen zo'n poeltje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurt
Terwijl je achterop wordt gezeten door een bizon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker modderbadje dan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er sowieso niet echt uitnodigend uit om in te zwemmen zo'n poeltje.
gezogen ja?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogen
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel in kunnen duiken, hoofd vooropquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker modderbadje dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:According to park reports, Sable Scott filmed their journey as they walked several hundred feet off the boardwalk. When they reached a thermal pool, Colin Scott knelt down to check the water temperature but slipped and fell in. The water in the Norris Geyser Basin can reach temperatures of over 93 °C (199 °F). His sister attempted to help but was unable to rescue him. Due to a lack of mobile phone service in the area, she had to travel to a nearby ranger station to seek assistance.
When park officials arrived at the scene, they were able to spot Scott's remains, including his head, upper torso, and hands. However, the extreme heat of the spring, along with an incoming lightning storm, prevented immediate recovery. By the following day, the acidic water had dissolved his body, leaving only a few personal belongings, such as his wallet and flip-flops.
https://www.theguardian.c(...)dissolved-hot-spring
gelukkig hebben ze zijn slippers gevondenquote:
En muntjesquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze zijn slippers gevonden
Sukkels die niet doorhebben dat ze praktisch op een crème brûlée laagje boven een kokende bak water lopenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het ziet er zo lieflijk en uitnodigend uitquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurt
Absolute horror om zo aan je einde te komenquote:
Well donequote:Op zondag 2 augustus 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolute horror om zo aan je einde te komen
Wel een eindje reizenquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik weer een lichaam kwijt moet
[ afbeelding ]
Denk dat het lampje heel gauw uit gaat in zo'n zwembad.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolute horror om zo aan je einde te komen
nee meneer de douanemeneer, ik kom alleen even een lichaam brengenquote:
Of het slachtoffer onfortuinlijke ongeval eerst nog levend daarheen lokkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ja. Verzwaren en in de noordzee dumpen dan maar
Snotverquote:
Gewoon in de woodchipper ermee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ja. Verzwaren en in de noordzee dumpen dan maar
Maar dan ben ik de laatste die samen gezien is metquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het slachtoffer onfortuinlijke ongeval eerst nog levend daarheen lokken
Mest voor je tuin. Groeien de aardbeitjes en rozen extra snelquote:
quote:
ja was je de fietsmariekes weer zat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:30 schreef gianni61 het volgende:
zo, ik ben weer binnen.
weer zon genoeg gezien
Rafflesquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
moet een hotel boeken in singapore maar geen idee waar
Ik heb ze allemaal zien langskomen op de berg. Nu op tv verderquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was je de fietsmariekes weer zat?
yotel orchard roadquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
moet een hotel boeken in singapore maar geen idee waar
Die botstukjes vergaan niet. Dit is basically spraypainting “ik heb het gedaan” op je gazon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mest voor je tuin. Groeien de aardbeitjes en rozen extra snel
quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die botstukjes vergaan niet. Dit is basically spraypainting “ik heb het gedaan” op je gazon.
Duidelijk te weinig true crime gekeken
Beetje pricy 🤏🏻quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat ook te betalen voor de gewone sterveling prinses?
He Dimmy, je leeft nog. Gelukkigquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Beste budget streetfood op Old airport road trouwens
Kun je de hele vakantie bedenken wat je met dat extra geld gaat doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk een mail gemist aan het einde van het schooljaar dat ik definitief in een hogere schaal zit.
Kan me niet herinneren dat er een beoordelingstraject of iets was. Maar het zal wel.
Quentin Tarantino vind hier dingen van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken waar ik zat, was wel prima hotel. Vloer liep een beetje scheef dus vriend was andersom in bed gaan liggen. Werd ik wakker met z'n blote poten recht naast me
Ik zat afgelopen jaar al in de hogere schaal. Dus weet niet of er nu nog wat bijkomt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de hele vakantie bedenken wat je met dat extra geld gaat doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk een mail gemist aan het einde van het schooljaar dat ik definitief in een hogere schaal zit.
Kan me niet herinneren dat er een beoordelingstraject of iets was. Maar het zal wel.
Hier ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen lekker remote werken
nee waarom?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het 2 uur ‘s nachts toevallig?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk aan je suiker, poppenscheet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:14 schreef Ama het volgende:
Kan morgen wel even kijken of ze lekkere ijsjes hebben in de supermarkt 🇩🇪. Had daar vorig jaar ook ziek lekkere Milka ijsjes gekocht.
En ligt ze op bed?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:28 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Denk aan je suiker, poppenscheet.
samequote:
dat niet, pasta arrabiataquote:
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakjequote:Op zondag 2 augustus 2026 17:37 schreef bitterbal het volgende:
denk dat die sigaret nu echt lekker zou smaken
ja kloptquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakje
Dat kan hier bij de coffee shop ook hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakje
Moet je eens in Spanje komen. Daar zijn de restaurants wel gewoon open maar de keuken doet voor 20:30 niksquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:44 schreef gianni61 het volgende:
Veel restaurants hier hebben echt een middag en een avond. Die gaan om 18:30 weer open. Mijn hollandse boeren autisme kan hier niks mee
Hotel waar ik een paar keer heb gezeten in Benidorm opende het buffet om 19:30. Dan stond er gewoon een rij omdat wij nederlanders en britten daar niet mee om kunnen gaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens in Spanje komen. Daar zijn de restaurants wel gewoon open maar de keuken doet voor 20:30 niks
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hotel waar ik een paar keer heb gezeten in Benidorm opende het buffet om 19:30. Dan stond er gewoon een rij omdat wij nederlanders en britten daar niet mee om kunnen gaan
Oh, hier zijn ook genoeg die de keuken de hele dag open hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een restaurant dat daar wel gewoon netjes om 17:30 open gaat kan goud geld binnenharken. Maar dat zou wel weer mijn VOC mindset zijn.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben in 2016 gestopt, maar heb dan toch 17-18 jaar aardig wat gerookt
Dus je hebt de laatste optiequote:Op zondag 2 augustus 2026 17:58 schreef bitterbal het volgende:
oke ik betaal en daarna zegt die dat de optie niet meer beschikbaar is
booking
maar geld is er wel af
Is verbotenquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan hier bij de coffee shop ook hoor
7 en 12 dagen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Je boeking is niet gelukt. Dit kun je doen
Je wilde onlangs een boeking maken bij Ibis Singapore on Bencoolen.
Helaas kon deze boeking vanwege een vertraging in ons systeem niet worden bevestigd, ondanks het feit dat je een betaling hebt gedaan. Het spijt ons dat dit niet volgens verwachting is gelopen, en begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Om je verder te helpen, willen we de volgende stappen zo gemakkelijk mogelijk maken.
Wil je dat we deze accommodatie opnieuw voor je boeken? Als het nog steeds beschikbaar is voor dezelfde prijs, dan behouden we de betaling die je al gedaan hebt, en hoef je niets anders te doen.
Als we binnen 30 minuten niets van je horen (dus vóór 00:30 +08 op 3 aug 2026) of indien de accommodatie niet langer beschikbaar is, dan gaan we automatisch over tot terugbetaling. Binnen 7-12 dagen heb je dan weer alles terug op je rekening.
nou ja hetis toch nog geluktquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
7 en 12 dagen.Geld afschrijven, dat lukt meteen, maar terugstorten, dat duurt even hoor....
Nou gelukkig is het nog gelukt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hetis toch nog gelukt
850 voor 5 nachten in een ibis
Het één is een automatisch systeem voor, het ander is wat ingewikkelder en vereist mensenwerk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
7 en 12 dagen.Geld afschrijven, dat lukt meteen, maar terugstorten, dat duurt even hoor....
Ik koop gewoon mijn rookwaren in Duitsland.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik zie wat een pakje nu kost is het maar goed dat ik gestopt ben
dan wordt het Polenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop gewoon mijn rookwaren in Duitsland.Maar ja daar willen ze ook iets doen aan het goedkope tabak las ik.
varen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom kan ik seizoen 4 van From nergens legaal kijken?![]()
* TheGirlNextDoor gaat maar even varen dan
Arrrrrquote:
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leidenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een fietsroute voor straks die Zoetermeer schampt. Wordt gevaarlijk dit.
Dat rijmtquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leiden
Elke weg in Zoetermeer leidt naar Leiden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leiden
die weg reed ik het laatst een jaar terug ofzo, stukkie rijden met moeder destijdsquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf wel ver weg van de weg die Koen waarschijnlijk bedoelt
Ik ken heel deze polder niet, dus ben hem mentaal al een paar keer aan het herhalen om niet per ongeluk 5km om te fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die weg reed ik het laatst een jaar terug ofzo, stukkie rijden met moeder destijds
Twee plekken waar ik ooit heb gewoond op dit plaatje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf wel ver weg van de weg die Koen waarschijnlijk bedoelt
Waarom is er geen fietspad langs de Broekweg? Nu ik zie hoe die weg eruit ziet begin ik toch lichte twijfels te krijgen om daar te fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee plekken waar ik ooit heb gewoond op dit plaatje.
Tosti's opquote:
zeikwijfquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wegens de wind moet ik m'n route tegen de klok in doen ipv met de klok mee wat het plan was.
Vindt het autistische deel van mijn brein niet zo leuk dit. Routers immer met de klok mee
Goed belegd en meerdere. Vult primaquote:
Voed hem dan eens een keer wat beter opquote:
Je zou denken dat klaarmaken om op zondagavond een rondje te gaan fietsen beter is dan tosti's eten en op de bank hangen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voed hem dan eens een keer wat beter op
Heeft ze ook een pic van haar tetten gestuurd via DM? Dan zit er meer achter. Anders niet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Nizno die knipoogt... ik heb geen idee wat ik hiervan moet vinden.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou denken dat klaarmaken om op zondagavond een rondje te gaan fietsen beter is dan tosti's eten en op de bank hangen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze ook een pic van haar tetten gestuurd via DM? Dan zit er meer achter. Anders niet.
Zit ie er al lang.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:51 schreef gianni61 het volgende:
Volgens de kaart is dit de eerste italiaan in Zwitserland. Het zal mij benieuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |