Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bevestigen hmm.
Die komt jouw twee halve ongeldige codes aan de boom spijkeren
Zover ik weet heb ik idd geen familie daarquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomen
dan niet hij hem maar vast aan zijn tentjequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat nog zoeken worden dan, in IJsland zijn niet zoveel bomen
Of zul je zien dat zijn tent naast de enige boom op het eiland staat en het gaat stormen en die boom precies op zijn tent valtquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet hij hem maar vast aan zijn tentje
En wij maar denken dat ze gewoon een beschaafde dame wasquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Stille waters hebben diepe gronden hue hue.
Gewoon doen danquote:
wat een armoedequote:Op zondag 2 augustus 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen de McD en wat friettenten nu open
je kan ook boeken gaan kopenquote:
en voorlopig lijkt er ook geen verbetering te komenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IJssel hier: 44 cm +NAP. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.
Hier vind ik het water in alle slootjes juist enorm hoog staan. Ze zullen de grondpompen wel lager hebben gezet waardoor het water kan stijgenquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IJssel hier: 44 cm +NAP. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.
ja bij jou is verzilting natuurlijk een wat acuter probleem dan hier.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vind ik het water in alle slootjes juist enorm hoog staan. Ze zullen de grondpompen wel lager hebben gezet waardoor het water kan stijgen
Ja ik zit hier aan een zeehaven en onder NAPquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou is verzilting natuurlijk een wat acuter probleem dan hier.
Leuk taaltje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Ah, ze zijn onderwegquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
enfin, half uur later: mijn bestelling wordt inmiddels bereid
1quote:
dat is geen shoarma, maar ook lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1
1 McChicken voor ¤ 7,55
McChicken
¤ 7,55
1
1 Quarter Pounder voor ¤ 7,55
Quarter Pounder
¤ 7,55
1
1 Mini McWrap Sweet Chili voor ¤ 3,45
Mini McWrap Sweet Chili
¤ 3,45
Stom.quote:
Wat dacht je van gratis aardwarmte?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn zo veel buitenzwembaden in IJsland, elk klein kutdorp lijkt er één te hebben.
Het is daar bijna de hele zomer 15 graden, hoe draaien die plekken geen verlies
Lekker in zo'n zwavelpoeltje duikenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gratis aardwarmte?
Dan zullen die baden wel een stuk warmer zijn dan de buitenbaden in Nederland.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gratis aardwarmte?
Al die baden zijn thermonucleair met aardwarmtequote:Op zondag 2 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn zo veel buitenzwembaden in IJsland, elk klein kutdorp lijkt er één te hebben.
Het is daar bijna de hele zomer 15 graden, hoe draaien die plekken geen verlies
Goed voor de huid.quote:
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed planquote:
Daar heb je goed kans van. Of ze bouwen een installatie waardoor ze maar een gedeelte van de warmte gebruiken. Heb je die warmhoudpalen op straat al gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zullen die baden wel een stuk warmer zijn dan de buitenbaden in Nederland.
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergensquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed plan
Leuke film datquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteren Dante's Peak gezien (met James Bond en Sarah Connor), maar zo'n poeltje lijkt me geen goed plan
Ik mag aannemen dat er voor wordt gewaarschuwd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
Ja of verdrinken omdat ze niet doorhebben dat het geen ondiep badje is maar een heel stelsel van tunnelsquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
Jamaar waarschuwingsbordjes zijn voor amateurs en kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke film dat
[..]
Ik mag aannemen dat er voor wordt gewaarschuwd.
Ik snap niet hoe die vergissing kan leiden tot verdrinking.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of verdrinken omdat ze niet doorhebben dat het geen ondiep badje is maar een heel stelsel van tunnels
Dat blijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar waarschuwingsbordjes zijn voor amateurs en kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |