Dat rijmtquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leiden
Elke weg in Zoetermeer leidt naar Leiden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leiden
die weg reed ik het laatst een jaar terug ofzo, stukkie rijden met moeder destijdsquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf wel ver weg van de weg die Koen waarschijnlijk bedoelt
Ik ken heel deze polder niet, dus ben hem mentaal al een paar keer aan het herhalen om niet per ongeluk 5km om te fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die weg reed ik het laatst een jaar terug ofzo, stukkie rijden met moeder destijds
Twee plekken waar ik ooit heb gewoond op dit plaatje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf wel ver weg van de weg die Koen waarschijnlijk bedoelt
Waarom is er geen fietspad langs de Broekweg? Nu ik zie hoe die weg eruit ziet begin ik toch lichte twijfels te krijgen om daar te fietsenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee plekken waar ik ooit heb gewoond op dit plaatje.
Tosti's opquote:
zeikwijfquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wegens de wind moet ik m'n route tegen de klok in doen ipv met de klok mee wat het plan was.
Vindt het autistische deel van mijn brein niet zo leuk dit. Routers immer met de klok mee
Goed belegd en meerdere. Vult primaquote:
Voed hem dan eens een keer wat beter opquote:
Je zou denken dat klaarmaken om op zondagavond een rondje te gaan fietsen beter is dan tosti's eten en op de bank hangen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voed hem dan eens een keer wat beter op
Heeft ze ook een pic van haar tetten gestuurd via DM? Dan zit er meer achter. Anders niet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Nizno die knipoogt... ik heb geen idee wat ik hiervan moet vinden.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou denken dat klaarmaken om op zondagavond een rondje te gaan fietsen beter is dan tosti's eten en op de bank hangen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze ook een pic van haar tetten gestuurd via DM? Dan zit er meer achter. Anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |