Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die vergissing kan leiden tot verdrinking.
Ah, dat dit enkel een gat is in een tunnel met een heftige stroming bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogen
[ afbeelding ]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurtquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat dit enkel een gat is in een tunnel met een heftige stroming bedoel je?
Ziet er sowieso niet echt uitnodigend uit om in te zwemmen zo'n poeltje.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurt
Terwijl je achterop wordt gezeten door een bizon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
Lekker modderbadje dan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er sowieso niet echt uitnodigend uit om in te zwemmen zo'n poeltje.
gezogen ja?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat een poeltje als dit er onschuldig uitziet en je zo naar binnen kan worden gezogen
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel in kunnen duiken, hoofd vooropquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker modderbadje dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurt in Yellowstone met enige regelmaat dat onwetende toeristen denken een lekkere frisse duik te nemen en dan levend gekookt worden las ik ooit ergens
quote:According to park reports, Sable Scott filmed their journey as they walked several hundred feet off the boardwalk. When they reached a thermal pool, Colin Scott knelt down to check the water temperature but slipped and fell in. The water in the Norris Geyser Basin can reach temperatures of over 93 °C (199 °F). His sister attempted to help but was unable to rescue him. Due to a lack of mobile phone service in the area, she had to travel to a nearby ranger station to seek assistance.
When park officials arrived at the scene, they were able to spot Scott's remains, including his head, upper torso, and hands. However, the extreme heat of the spring, along with an incoming lightning storm, prevented immediate recovery. By the following day, the acidic water had dissolved his body, leaving only a few personal belongings, such as his wallet and flip-flops.
https://www.theguardian.c(...)dissolved-hot-spring
gelukkig hebben ze zijn slippers gevondenquote:
En muntjesquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze zijn slippers gevonden
Sukkels die niet doorhebben dat ze praktisch op een crčme brûlée laagje boven een kokende bak water lopenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het ziet er zo lieflijk en uitnodigend uitquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel stelsel aan tunnels van een actieve vulkaan. Plus het zit ook vol met giftige stoffen dat je binnen no-time een black-out krijgt en dan kun je wel invullen wat er gebeurt
Absolute horror om zo aan je einde te komenquote:
Well donequote:Op zondag 2 augustus 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolute horror om zo aan je einde te komen
Wel een eindje reizenquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik weer een lichaam kwijt moet
[ afbeelding ]
Denk dat het lampje heel gauw uit gaat in zo'n zwembad.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolute horror om zo aan je einde te komen
nee meneer de douanemeneer, ik kom alleen even een lichaam brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |