He Dimmy, je leeft nog. Gelukkigquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Beste budget streetfood op Old airport road trouwens
Kun je de hele vakantie bedenken wat je met dat extra geld gaat doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk een mail gemist aan het einde van het schooljaar dat ik definitief in een hogere schaal zit.
Kan me niet herinneren dat er een beoordelingstraject of iets was. Maar het zal wel.
Quentin Tarantino vind hier dingen van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken waar ik zat, was wel prima hotel. Vloer liep een beetje scheef dus vriend was andersom in bed gaan liggen. Werd ik wakker met z'n blote poten recht naast me
Ik zat afgelopen jaar al in de hogere schaal. Dus weet niet of er nu nog wat bijkomt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de hele vakantie bedenken wat je met dat extra geld gaat doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk een mail gemist aan het einde van het schooljaar dat ik definitief in een hogere schaal zit.
Kan me niet herinneren dat er een beoordelingstraject of iets was. Maar het zal wel.
Hier ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen lekker remote werken
nee waarom?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het 2 uur ‘s nachts toevallig?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk aan je suiker, poppenscheet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:14 schreef Ama het volgende:
Kan morgen wel even kijken of ze lekkere ijsjes hebben in de supermarkt 🇩🇪. Had daar vorig jaar ook ziek lekkere Milka ijsjes gekocht.
En ligt ze op bed?quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:28 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Denk aan je suiker, poppenscheet.
samequote:
dat niet, pasta arrabiataquote:
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakjequote:Op zondag 2 augustus 2026 17:37 schreef bitterbal het volgende:
denk dat die sigaret nu echt lekker zou smaken
ja kloptquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakje
Dat kan hier bij de coffee shop ook hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In thailand kan je ze per stuk kopen dus je zit niet gelijk vast aan een pakje
Moet je eens in Spanje komen. Daar zijn de restaurants wel gewoon open maar de keuken doet voor 20:30 niksquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:44 schreef gianni61 het volgende:
Veel restaurants hier hebben echt een middag en een avond. Die gaan om 18:30 weer open. Mijn hollandse boeren autisme kan hier niks mee
Hotel waar ik een paar keer heb gezeten in Benidorm opende het buffet om 19:30. Dan stond er gewoon een rij omdat wij nederlanders en britten daar niet mee om kunnen gaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens in Spanje komen. Daar zijn de restaurants wel gewoon open maar de keuken doet voor 20:30 niks
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hotel waar ik een paar keer heb gezeten in Benidorm opende het buffet om 19:30. Dan stond er gewoon een rij omdat wij nederlanders en britten daar niet mee om kunnen gaan
Oh, hier zijn ook genoeg die de keuken de hele dag open hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een restaurant dat daar wel gewoon netjes om 17:30 open gaat kan goud geld binnenharken. Maar dat zou wel weer mijn VOC mindset zijn.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben in 2016 gestopt, maar heb dan toch 17-18 jaar aardig wat gerookt
Dus je hebt de laatste optiequote:Op zondag 2 augustus 2026 17:58 schreef bitterbal het volgende:
oke ik betaal en daarna zegt die dat de optie niet meer beschikbaar is
booking
maar geld is er wel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |