Of het slachtoffer onfortuinlijke ongeval eerst nog levend daarheen lokkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ja. Verzwaren en in de noordzee dumpen dan maar
Snotverquote:
Gewoon in de woodchipper ermee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ja. Verzwaren en in de noordzee dumpen dan maar
Maar dan ben ik de laatste die samen gezien is metquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het slachtoffer onfortuinlijke ongeval eerst nog levend daarheen lokken
Mest voor je tuin. Groeien de aardbeitjes en rozen extra snelquote:
quote:
ja was je de fietsmariekes weer zat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:30 schreef gianni61 het volgende:
zo, ik ben weer binnen.
weer zon genoeg gezien
Rafflesquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
moet een hotel boeken in singapore maar geen idee waar
Ik heb ze allemaal zien langskomen op de berg. Nu op tv verderquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was je de fietsmariekes weer zat?
yotel orchard roadquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
moet een hotel boeken in singapore maar geen idee waar
Die botstukjes vergaan niet. Dit is basically spraypainting “ik heb het gedaan” op je gazon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mest voor je tuin. Groeien de aardbeitjes en rozen extra snel
quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die botstukjes vergaan niet. Dit is basically spraypainting “ik heb het gedaan” op je gazon.
Duidelijk te weinig true crime gekeken
Beetje pricy 🤏🏻quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat ook te betalen voor de gewone sterveling prinses?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |