Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen over bananen is een ban aanvragen?
na gebruik opetenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen over bananen is een ban aanvragen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Is dat een kink vsn jou?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
eten? jazeker!quote:
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?quote:
👀quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze je dat verteld ja?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Ik probeerde hem te scannen, werkt niet. Hij pakte wel per ongeluk de qr code onderaan mijn monitorquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Die tekst is ook al onleesbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Die serie isquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?
iets met kamperen en buitenquote:
Deze attitude hou ik ook aan als ik een pitch schrijfquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Gewoon de afbeelding even uit het document halen en apart opslaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar er mist niets, hij is gewoon verdeeld over twee pagina's wat niet ideaal is.
Oh ik dacht dat het iemand was die in het plat-Amsterdams met ziektes aan het schelden wasquote:
quote:
quote:Voor de campingbeheerder
Een campingbeheerder kan langskomen om uw reservering te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |