SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Bans bespreken doen we niet en alle antwoorden er op ook nietquote:
Gelukkig konden we zelf de reden ook al wel bedenken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bans bespreken doen we niet en alle antwoorden er op ook niet
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Dan leert niemand er iets vanquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja want wáár ligt nou de grens?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan leert niemand er iets van
Echt he.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie binnen 2 minuten weer een ban.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je een puppy straft voor een plasje in huis maar er liggen tien plasjes.
Ik zou zeggen bekijk je notes of mail anders naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan deze post gewoon ruikenquote:
Volgens mij snap je Dimmy haar bericht niet zo goed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk je notes of mail anders naar forum@fok.nl
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Er was vroeger ook een banmeldtopic, maar die is ook weg begreep ik.
Best een teleurstelling eigenlijk. Alsof het nieuwste album van Taylor Swift net zo klinkt als vijd albums geleden. Nul vernieuwing.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig konden we zelf de reden ook al wel bedenken.
Geldt dat ook voor anonieme gebruikers?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een teleurstelling eigenlijk. Alsof het nieuwste album van Taylor Swift net zo klinkt als vijd albums geleden. Nul vernieuwing.
Serieus joh? Terwijl men eigenlijk anonieme usernamen gebruikt? Damn, sonquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ehw.quote:
Bedank CL maar voor haar interactieve deelnamequote:
Het Kelce divorce album over een jaar wordt gewoon een bangerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ze was er weer?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie binnen 2 minuten weer een ban.
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja,ik moet mijn meds nog nemen, die voorkomen dat ik spoken ga zienquote:
De tijd vliegt als je lol hebtquote:
Ja ze reageerde toch nog een bericht boven je.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, weer een ban. Maar dat was een leugen
Was meer een voorspelling van Gerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was meer een voorspelling van Ger
Dan zou elke verwijzing naar een user hier niet mogen van de AVG.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.
Of ik zie weer spoken.
Ben volgende maand pas jarig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Hallo breng Yvonne niet op ideeën.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.
Je ziet spokenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.
Of ik zie weer spoken.
En kan @Q. niet meer in je bosjes liggenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan zouden we elkaars postgeschiedenis ook niet meer mogen nagaan.
Hoezo, ik heb haar een lieve DM gestuurd.quote:
Wil je Pastel de Nata?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb haar een lieve DM gestuurd.
Ik ben niet in de stemming voor je gedoe hoor.
Ben nog altijd een trouwe volger van je KPD kloon.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan zouden we elkaars postgeschiedenis ook niet meer mogen nagaan.
Dit verbaast echt niemand.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nig altijd een trouwe volger van je KPD kloon.
Tettenquote:
kakquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nog altijd een trouwe volger van je KPD kloon.
Ouwe viespeukquote:
Maar goed dat ik vakantie heb de komende twee weken...quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je ziet spoken
Daarom moest het dicht.
Geestelijk wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo oud is Airwin toch niet??
Hij klinkt soms als 16, dat klopt. Maar de beste man is ooggetuige geweest van de ineenstorting van het Ottomaanse rijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo oud is Airwin toch niet??
kondig je alvast je ban aan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vakantie heb de komende twee weken...
En toch jonger dan jij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij klinkt soms als 16, dat klopt. Maar de beste man is ooggetuige geweest van de ineenstorting van het Ottomaanse rijk.
Ik heb Rome nog zien brandenquote:
Ik moet ineens aan banaan denken. Als in banaanvragen.quote:
Nee. Nee. Gewoon. Nee.quote:
Schijnt ook banwaardig te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan banaan denken. Als in banaanvragen.
Vragen over bananen is een ban aanvragen?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen over bananen is een ban aanvragen?
Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
na gebruik opetenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of lekken dat CL wel eens iets in KPD heeft gepost met een banaan. 🍌
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Is dat een kink vsn jou?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
eten? jazeker!quote:
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?quote:
👀quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze je dat verteld ja?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ikquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Ik probeerde hem te scannen, werkt niet. Hij pakte wel per ongeluk de qr code onderaan mijn monitorquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Die tekst is ook al onleesbaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat als ik deze qr code had uitgeprint dat het helemaal goed was gegaan.
Die serie isquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft die ooit voor jou uitgezocht?
iets met kamperen en buitenquote:
Deze attitude hou ik ook aan als ik een pitch schrijfquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, een QR-code mag any 25 % missen om nog steeds leesbaar te zijn geloof ik
Gewoon de afbeelding even uit het document halen en apart opslaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar er mist niets, hij is gewoon verdeeld over twee pagina's wat niet ideaal is.
Oh ik dacht dat het iemand was die in het plat-Amsterdams met ziektes aan het schelden wasquote:
quote:
quote:Voor de campingbeheerder
Een campingbeheerder kan langskomen om uw reservering te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |