Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een teleurstelling eigenlijk. Alsof het nieuwste album van Taylor Swift net zo klinkt als vijd albums geleden. Nul vernieuwing.
Serieus joh? Terwijl men eigenlijk anonieme usernamen gebruikt? Damn, sonquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt mag niet meer van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ehw.quote:
Bedank CL maar voor haar interactieve deelnamequote:
Het Kelce divorce album over een jaar wordt gewoon een bangerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd dus die muziek holt ook hard achteruit.
Ze was er weer?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dimmie binnen 2 minuten weer een ban.
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja,ik moet mijn meds nog nemen, die voorkomen dat ik spoken ga zienquote:
De tijd vliegt als je lol hebtquote:
Ja ze reageerde toch nog een bericht boven je.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, weer een ban. Maar dat was een leugen
Was meer een voorspelling van Gerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was meer een voorspelling van Ger
Dan zou elke verwijzing naar een user hier niet mogen van de AVG.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat helemaal niet waar is (al valt het er wel onder natuurlijk), het is al langer dood dan dat de avg bestaat.
Of ik zie weer spoken.
Ben volgende maand pas jarig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had de slingers al opgehangen?
Hallo breng Yvonne niet op ideeën.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, omdat ze over haar ban praatte terwijl dat niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |