Is verbotenquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan hier bij de coffee shop ook hoor
7 en 12 dagen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Je boeking is niet gelukt. Dit kun je doen
Je wilde onlangs een boeking maken bij Ibis Singapore on Bencoolen.
Helaas kon deze boeking vanwege een vertraging in ons systeem niet worden bevestigd, ondanks het feit dat je een betaling hebt gedaan. Het spijt ons dat dit niet volgens verwachting is gelopen, en begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Om je verder te helpen, willen we de volgende stappen zo gemakkelijk mogelijk maken.
Wil je dat we deze accommodatie opnieuw voor je boeken? Als het nog steeds beschikbaar is voor dezelfde prijs, dan behouden we de betaling die je al gedaan hebt, en hoef je niets anders te doen.
Als we binnen 30 minuten niets van je horen (dus vóór 00:30 +08 op 3 aug 2026) of indien de accommodatie niet langer beschikbaar is, dan gaan we automatisch over tot terugbetaling. Binnen 7-12 dagen heb je dan weer alles terug op je rekening.
nou ja hetis toch nog geluktquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
7 en 12 dagen.Geld afschrijven, dat lukt meteen, maar terugstorten, dat duurt even hoor....
Nou gelukkig is het nog gelukt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hetis toch nog gelukt
850 voor 5 nachten in een ibis
Het één is een automatisch systeem voor, het ander is wat ingewikkelder en vereist mensenwerk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
7 en 12 dagen.Geld afschrijven, dat lukt meteen, maar terugstorten, dat duurt even hoor....
Ik koop gewoon mijn rookwaren in Duitsland.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik zie wat een pakje nu kost is het maar goed dat ik gestopt ben
dan wordt het Polenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop gewoon mijn rookwaren in Duitsland.Maar ja daar willen ze ook iets doen aan het goedkope tabak las ik.
varen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom kan ik seizoen 4 van From nergens legaal kijken?![]()
* TheGirlNextDoor gaat maar even varen dan
Arrrrrquote:
ik woon op 1 minuut rijden van de weg naar Leidenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een fietsroute voor straks die Zoetermeer schampt. Wordt gevaarlijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |