weet niet of ze overal zo worden toegelaten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he, je zou denken ga verkassen naar een ander land waar je wel wat met je opleiding kan en er ook naar verdiend
Nee dat niet, maar om zo maar aan iemand te gevenquote:
mjaa denk dat die af en toe ook wel een meevaller kan gebruikenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar om zo maar aan iemand te geven
Dan is het toch superlief van je dat je dit dan doetquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaa denk dat die af en toe ook wel een meevaller kan gebruikenEn ik ben erg blij met hem hoe hij mijn tuin doet.
Hoezo schijt je je in je broek daarvoor dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:44 schreef bitterbal het volgende:
heb wel een beetje zin in sinpapore al schijt ik in mijn broek voor het vliegveld
omdat er nog een arrestatie bevel staat. Blijkbaar moet je in thailand na je rechtzaak zelf met de uitspraak naar immigratie om dat op te heffen. Maar dat wist ik niet dus ik ben te laatquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo schijt je je in je broek daarvoor dan?
O jee en dan gok je het er toch op om te gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat er nog een arrestatie bevel staat. Blijkbaar moet je in thailand na je rechtzaak zelf met de uitspraak naar immigratie om dat op te heffen. Maar dat wist ik niet dus ik ben te laat
ja ik moet omdat mijn visa verloopt dus heb geen keus. Als je hier bent na de geldigheid van je visa ben je ook strafbaar met kans op deportatiequote:Op maandag 3 augustus 2026 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee en dan gok je het er toch op om te gaan?
AL met al geen prettig vooruitzicht dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik moet omdat mijn visa verloopt dus heb geen keus. Als je hier bent na de geldigheid van je visa ben je ook strafbaar met kans op deportatie
nou ja dan heb ik de advocaat op standby. Heb bewijs dat ik de boete al heb betaald die bij de uitstraak hoorde. Heb het verzoek van de advocaat aan de rechtbank om dat arrestatie bevel op te heffen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al geen prettig vooruitzicht dus.
En wat als ze je aanhouden op dat vliegveld?
Beter, ik zal voor je duimenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan heb ik de advocaat op standby. Heb bewijs dat ik de boete al heb betaald die bij de uitstraak hoorde. Heb het verzoek van de advocaat aan de rechtbank om dat arrestatie bevel op te heffen.
Dus hoop dat ze dan overtuigd genoeg zijn dat ik niet probeer te vluchten omdat de rechtzaak al is geweest.
Er was iemand van onze groep 3 weken geleden via bangkok vertrokken en hij werd idd gestopt en een uur lang verhoord. En toen na een uur spraken ze met de advocaat en mocht die gaan.
Ik ga via het vliegveld hier op samui waar ook het gerechtshof is. Immigratie kent daar onze zaak dus hoop dt dat dan wat makkelijker te fixen is
O al snel ook. Nou ben benieuwd, succesquote:
Is het dinsdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |