Morguhquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker op tijd dot
*schuift bakkie koffie
ah ja jullie zitten in de tropische hitte ;Pquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja helaas wel en dacht snel er uit de boel allemaal opengooien nog even wat koelte naar binnen laten voor het weer boven de 30 is vandaag.
Lekker zo bakkie thnx
Vandaag en morgen boven de 30 en dan weer iets minder, maar dat kan zo maar veranderenquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja jullie zitten in de tropische hitte ;P
Hoe lang nog?
Wat lief dat je dat doetquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:27 schreef bitterbal het volgende:
de telefoon van mijn tuinman is kapot. Ga denk ik maar kijken of ik een nieuwe voor hem kan kopen straks. Mensen uit Myanmar werken zich helemaal de tandjes hier en verdienen weinig. En dan nog gaat het meeste wat ze verdienen naar familie in myanmar
ws voor mij wel echt een perfecte zomer geweestquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag en morgen boven de 30 en dan weer iets minder, maar dat kan zo maar veranderen
[ afbeelding ]
ja hij is ook een super aardige gast. staat altijd voor iedereen klaar om te helpen en hij vraagt dan ook niet om geld of zo. Hij krijgt dan wel iets betaald maar denk als men dan niets had gegegen hij het ook niet erg had gevonden.quote:
Het is hier altijd gelijk zo benauwd. Ik heb er zelf overdag weinig last van. Lekker binnen blijven en bij de ventilators zitten. Maar die nachten. Boven is het echt heel warm. Beneden heb ik screens dat helpt echt welquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ws voor mij wel echt een perfecte zomer geweest
Een goedzak dusquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is ook een super aardige gast. staat altijd voor iedereen klaar om te helpen en hij vraagt dan ook niet om geld of zo. Hij krijgt dan wel iets betaald maar denk als men dan niets had gegegen hij het ook niet erg had gevonden.
ja snachts vond ik idd ook nooit leuk. Hier is het ook alleen maar te doen omdat ik een airco hebquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier altijd gelijk zo benauwd. Ik heb er zelf overdag weinig last van. Lekker binnen blijven en bij de ventilators zitten. Maar die nachten. Boven is het echt heel warm. Beneden heb ik screens dat helpt echt wel
Jammer is dat he, je zou denken ga verkassen naar een ander land waar je wel wat met je opleiding kan en er ook naar verdiendquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:30 schreef bitterbal het volgende:
en wat ook bijzonder is dat heel van de mensen uit myanmaar gestudeert hebben en dan hier bv in de horeca werken ofzo vanwege de oorlog.
in mijn ontbijt restaurant werkte een meisje en zij studeerde wiskunde. en sommige zijn bouwkundige ofzo. zitten heel veel slimme mensen tussen maar ze zitten in de slechtste omstandigheden hier op het eiland
Zo dat is nogal een hoop geldquote:Op maandag 3 augustus 2026 05:34 schreef bitterbal het volgende:
vroeg hoeveel die nodig had voor een nieuwe, 150 euro. Dus dat krijgt die dan. kan die een nieuwe kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |