Oeh dat is zo lekker als je in bed ligt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de dekens. het regent en onweert
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelf gemaakt op de camping of bij pannenkoekenrestaurant
Welke pannenkoek neem je denk je?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er?quote:
ontsla hemquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Siroop? Als in limonade siroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Goed plan.quote:
Stroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
Oh stroop. Sorryquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
eens!quote:
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ken er genoeg die het exact invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |