Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.quote:
Mooie ontwikkelingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijdje mogen gewoon gaan betalen voor die onzin. Als je dan paar euro neer moet leggen voor een plaatje is het snel afgelopen.
Geniet er dus nog maar even van zo lang het kanquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn vader die vroeger grappige powerpoints doorstuurde.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geniet er dus nog maar even van zo lang het kan
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere maand iets teveel betalen en dan krijg je het daarna gewoon terug
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.quote:
Och ja dat deed mijn moeder ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn vader die vroeger grappige powerpoints doorstuurde.
Snap ik. Doe ik bij de kinderopvang ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Doe ik bij de kinderopvang ook
Krijg je minder toeslag dan waar je recht op hebt, krijg je het jaar er op dus geld terug.quote:
Samequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm kut als ik bij moet betalen; dus dan betaal ik maar liever teveel gedurende het jaar.
Bij de toeslag denk ik, doet bijna iedereen geloof ik. Hoger jaarinkomen doorgeven, dus "te weinig" toeslag ontvangen gedurende het jaar en dan dus nog wat toe krijgen na berekeningenquote:
ohh was even helemaal de toeslag vergeten jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijg je minder toeslag dan waar je recht op hebt, krijg je het jaar er op dus geld terug.
Oh ken er genoeg die het exact invullen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de toeslag denk ik, doet bijna iedereen geloof ik. Hoger jaarinkomen doorgeven, dus "te weinig" toeslag ontvangen gedurende het jaar en dan dus nog wat toe krijgen na berekeningen
Is beter dan bij betalenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh was even helemaal de toeslag vergeten ja![]()
logisch
ja zeker. en meestal kan je dat verschil per maand ook wel missenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is beter dan bij betalenen als je dan eens wat meer afneemt heb je ook geen probleem.
Oeh dat is zo lekker als je in bed ligt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ga onder de dekens. het regent en onweert
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelf gemaakt op de camping of bij pannenkoekenrestaurant
Welke pannenkoek neem je denk je?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan straks naar een pannenkoekenhuis.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er?quote:
ontsla hemquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Siroop? Als in limonade siroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Goed plan.quote:
Stroop?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
Oh stroop. Sorryquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
eens!quote:
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke pannenkoek neem je denk je?
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ken er genoeg die het exact invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |