Heel goed, vind het al zo raar wanneer mensen dat dus niet doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenMaargoed, daarom ook de "bijna iedereen"
jaag hem wegquote:
Stom.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Dit klinkt lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Schrijf dan stroop als je dat bedoelt ipv siroopquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nuquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en coca cola
Bekijk deze YouTube-video
jij bent ook ontslagen... net als katerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nu
Ahornsiroop....quote:
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is dan ook 26 graden inmiddels.
Hier 32.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dank uquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ben nu helemaal verliefd geworden op die plek die ik net deelde. Als het helder weer is ga ik absoluut die berg op, het kost wat seconden aan totaliteit, maar kijk danLekker in het donker die berg af takelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.Tap tap tap
Meteen vertellen aan Rutger!quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |