Heel goed, vind het al zo raar wanneer mensen dat dus niet doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen mensen die het dus net als wij doenMaargoed, daarom ook de "bijna iedereen"
jaag hem wegquote:
Stom.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken maar kater doet opstandig.
Het is kennelijk teveel gevraagd om met appel, peer of brie te maken.
Kost echt amper moeite
Dit klinkt lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pannenkoek hawaii met siroop natuurlijk
Schrijf dan stroop als je dat bedoelt ipv siroopquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh nee pannenkoeken siroop natuurlijk
En een bel rosé ernaast natuurlijk
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nuquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en coca cola
Bekijk deze YouTube-video
jij bent ook ontslagen... net als katerquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slecht nieuws, heb alleen Pepsi Zero in huis nu
Ahornsiroop....quote:
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is dan ook 26 graden inmiddels.
Hier 32.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het een beetje doorblazen, hier is het nog 31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dank uquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg er een licht hoofd van, maar hopelijk heeft het geholpen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ben nu helemaal verliefd geworden op die plek die ik net deelde. Als het helder weer is ga ik absoluut die berg op, het kost wat seconden aan totaliteit, maar kijk danLekker in het donker die berg af takelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.Tap tap tap
Meteen vertellen aan Rutger!quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte plek om de zon te zien zakken in de zee ook nog.
Ehm, bij nader inzien...quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker in het donker die berg af takelen.
Of kamperen op de berg?quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf je daar zitten tot half elf dan?quote:
Trauma helikopter komt daar vast welquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geloof me, met dat uitzicht kan ik daar nog uren blijven. Moet ook wel, want huidige planning is dat we rond 11-12 aan de hike omhoog beginnen, dan hebben we toch wel minimaal een paar uur op de top voor de zonsverduistering.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijf je daar zitten tot half elf dan?
Ja, ik doelde op zonsondergang.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, met dat uitzicht kan ik daar nog uren blijven. Moet ook wel, want huidige planning is dat we rond 11-12 aan de hike omhoog beginnen, dan hebben we toch wel minimaal een paar uur op de top voor de zonsverduistering.
Je gaat bijna een kilometer omhoog, en die moet je ook nog naar benedenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Aan alle klimexperts hier; https://www.wikiloc.com/h(...)dnasaborgir-55312008 deze route vanaf het eindpunt tot die hoogste piek, zitten daar nog haken en ogen aan of is dit echt perfect te bewandelen?
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat bijna een kilometer omhoog, en die moet je ook nog naar beneden
Nee, hij wil alleen de afdalingskant doen, niet die hele trail.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.
Ik ken iemand die heel goed risico's kan inschatten.
Oh ja er gaan bussen naar de top zekerquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, hij wil alleen de afdalingskant doen, niet die hele trail.
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 km lang, en er staat DIFFICULT bij.
Ik ken iemand die heel goed risico's kan inschatten.
https://www.stuckiniceland.com/hiking-mt-kaldbakur/quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Dit gaat toch niet resulteren in rip @:Nattekat topic he?![]()
Meestal niet zo'n zin in eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele 18km doen, lees nou eens heel goed wat ik zeg.
Lijkt me niet zo heel problematisch als de weersvoorspelling goed is. Denk dat je alleen niet moet verwachten dat het een mooi aangegeven route is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Aan alle klimexperts hier; https://www.wikiloc.com/h(...)dnasaborgir-55312008 deze route vanaf het eindpunt tot die hoogste piek, zitten daar nog haken en ogen aan of is dit echt perfect te bewandelen?
Opgegeten door een IJslandse pony.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"
Weet je, er zijn ergere manieren om te gaan. Onder een bus terecht komen bij het vliegveld ofzo.
Das waar. Maar doe maar niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Gestorven nadat ie een zonsverduistering vanaf een fantastisch mooie piek in IJsland had bekeken"
Weet je, er zijn ergere manieren om te gaan. Onder een bus terecht komen bij het vliegveld ofzo.
Dit klinkt als een andere berg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.stuckiniceland.com/hiking-mt-kaldbakur/
Lijkt prima te doen ja. Vooral de hoogtemeters zullen het zo te lezen zwaar maken.
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten door een IJslandse pony.
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel problematisch als de weersvoorspelling goed is. Denk dat je alleen niet moet verwachten dat het een mooi aangegeven route is.
Lekker samen douchen ook daar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |