Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doenquote:
Dat is een gevaarlijke combinatie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doen
hier kan ik wel de ramen al open doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om half 10 de lampjes al aan, nog voor ik de ramen open kan doen
Hier is het ongeveer even warm binnen en buiten, maar het waait wel een klein beetje dus alles maar open gegooidquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hier kan ik wel de ramen al open doen
ja een kwart spatje. EN afkoelen tot onder de 21 doet het ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat regenen vannacht.
Morgen weer 30.
Ja dit gaat echt absoluut geen benauwd weer opleveren.
ik ben hier naar buiten gelopen, gemerkt dat het ruim koeler was dan binnen dus de deur open laten staan..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer even warm binnen en buiten, maar het waait wel een klein beetje dus alles maar open gegooid
Hier nog wel serieuze regen. Ik wilde m'n airco de nacht door laten draaien, maar daar heb ik nu wel lichte twijfels over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een kwart spatje. EN afkoelen tot onder de 21 doet het ook niet.
Nee joh, dat is al weer verdampt voordat het het land in is, gewoon lekker klam nachtjequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nog wel serieuze regen. Ik wilde m'n airco de nacht door laten draaien, maar daar heb ik nu wel lichte twijfels over.
Oh da's wel bijzonder want daar baseer ik mijn lezing opquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar is het niet eens met de lezing van Fles.
En dan zie je de ellende in België niet dat recht op je af komt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh da's wel bijzonder want daar baseer ik mijn lezing op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |