Toen m'n nichtje bij mij overnachtte in de kerstvakantie en ze mijn Netflixalgoritme aan het verpesten was heb ik een film gezien waarin dit gebeurde met de hoofdpersoonquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitglijden in de douche van het hotel terwijl je je klaarmaakt om net te vertrekken
Wil je uitkijken vanaf Kaldnasaborgir?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.
Wachtwat. Hoezo faal ik ineens in zoeken.quote:
Hartverreklking geschrokken van de prijs van een biertjequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten door een IJslandse pony.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen m'n nichtje bij mij overnachtte in de kerstvakantie en ze mijn Netflixalgoritme aan het verpesten was heb ik een film gezien waarin dit gebeurde met de hoofdpersoon
Dit klinkt realistischer in IJslandquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartverreklking geschrokken van de prijs van een biertje
Die of z'n buur Böđvarskúla.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je uitkijken vanaf Kaldnasaborgir?
ja dan is het wel bedtijdquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo wel karbonaadjes in een ketjap/sambal/knoflook marinade bakken
Geen verkeerde stap maken dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik ook zeker niet. Maar ik heb inmiddels wat beeldmateriaal van mijn oorspronkelijke plek gezien, en dat zie er toch wel wat tricky uit. Als in 'je dondert flink wat meters naar beneden als je eens een verkeerde stap maakt' tricky.
Que? Tis net half 7 man hier manquote:
Oh neequote:
Hoiquote:
Die pannenkoeken met complete gerechten erop die er, imo, niet bij passen snap ik echt nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pannenkoek Japan [ afbeelding ]
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
success en als ik vragen mag: waarvoor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dagbehandeling start vandaag. Zin in maar ben ook retezenuwachtig. Vooral voor de groep, niet voor de behandeling
Heerlijk, die constante overschatting van het eigen brein. Heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets in de oven gedaan met het idee dat onthou ik wel, maar ik weet niet meer hoe laat ik het erin heb gezet.
nu heb ik zin in pannekoekenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
Stoppen met blowen en drinkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
success en als ik vragen mag: waarvoor?
Bohquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met passievrucht ijs na.
[ afbeelding ]
![]()
Dit verbaast echt niemandquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets in de oven gedaan met het idee dat onthou ik wel, maar ik weet niet meer hoe laat ik het erin heb gezet.
Ga morgen sowieso even elke trail die ik gevonden heb offline beschikbaar maken. Deze in het bijzonder is er eentje die wel echt hard nodig gaat zijn na.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je even goed via de GPS uit moet stippelen. Je wil niet meer dan 5-6 uur lopen.
Eigenlijk is de pannenkoek de Nederlandse variant van de Italiaanse pizza.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die pannenkoeken met complete gerechten erop die er, imo, niet bij passen snap ik echt niet
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk is de pannenkoek de Nederlandse variant van de Italiaanse pizza.
Ja, I know. Maar ik krijg er error van, ik vind het niet passenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vegasushi mag je welquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Nog een paar weken en dan mag ik ook weer sushi
Omg. 👀 Even checken. Thanksquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:29 schreef CherryLips het volgende:
@:ama de halloweenshit van IKEA staat online.
Vind ik niet zoveel aanquote:
Oh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik niet zoveel aanmaar ja, dat mag inderdaad
...quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Tenzijjjjj je het met banaan gemaakt hebt
Oh.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
[..]
...![]()
Nee, avocado, komkommer en omelet
Dat mag. Maar hij was wel erg lekker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik krijg er error van, ik vind het niet passen
duidelijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoppen met blowen en drinken
quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ging het goed?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoppen met blowen en drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |