SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waar zit je nu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 03:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik hoor nu opeens muziek van een festival.
Midden Limburg.quote:
Wat speel je?quote:
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/quote:
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goedquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk heel goed, stress is niet goed
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.quote:
Stress kan heel veel nare gevolgen geven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
geen idee tbhquote:Op zondag 2 augustus 2026 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan achter. Vind dat stress zo'n abstract iets. Misschien kan je je cortisol meten ofzo?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie. Vanmiddag nog een rondje fietsen met bezoek aan een molen.
En daarna nog wel Harvest Moon spelen op de DS.
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
op een hard mode: zonder alle extra die de game geeft om de boeken automagisch te sorteren en pakken enzo
Getto, is dat wat anders dan de gekko?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, beetje opruimen enzo? Feelgood game?
oh nee bedoel gekko jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Getto, is dat wat anders dan de gekko?
hoe lang had je al niet schoongemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:15 schreef bitterbal het volgende:
had 2 getto skelletjes achter de bank liggen
achter de bank lang genoeg dusquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang had je al niet schoongemaakt?
Ik las het als ghetto sletjes.quote:
afterparty?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen Ieni en ik zijn er nog. De rest is gisteren al afgehaakt.
Hey mscholquote:
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.quote:
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om tot diep in de nacht te hopen dat het OV nog goed gaat op de terugweg, en wilde eigenlijk een hotel boeken. Maar was niet nodig.
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Was gezellig gisterenavond las ikquote:
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
Nee. Die had een oppas.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik. Was ambar ook bij de meat?
@TheStigsDutchCousin bleef maar loaded fries bestellen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:56 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn de roddels van de meet jongens?
Dat ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal mensen op de zwarte lijst erbij.
That's it? Wat vanilla johquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ahh, you are worthyquote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Die had een oppas.
Maar hij kwam wel lekker tegen me aan zitten om te kroelen achteraf.
er is een zwarte lijst?quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?quote:
Nee, omdat het ook frustrerend kan zijn?quote:
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En net zo belangrijk; wie staan er op?
Ahquote:
maar ik ben zo ver wegquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die niet op de meet was. Dus jij in elk geval.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstjequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ben wat gevoelig nu voor zwarte lijsten. kan ik er af jongens
Woensdag weer terug.quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee tbh
[..]lekker relaxt aan dus, hoe lang nog op vakantie?
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ookquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Smoesjesquote:
Herrie derriequote:Op zondag 2 augustus 2026 07:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik zo vaak die herrie derrie door stress bedenk ik mij nu op de pot
boebiedoe's lijstje?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jamaar nu sta je samen met mij op een lijstje
Nee joh.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk heeft immigratie die lijst hier ook
Oh jee. Met een permban als gevolg?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.
Ik weet niet of ik daar op staquote:
That would be....weirdly specificquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ja je mag ook al niet op de fok meet komen dus thailand kom je ook niet meer in'
Permban, stokslagen, de hele mikmak.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee. Met een permban als gevolg?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin bleef maar loaded fries bestellen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden.quote:
Sow. Wat streng.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Permban, stokslagen, de hele mikmak.
Met ster als je ook niks laat weten.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van te voren werd gezegd dat je op de zwarte lijst gaat als je last minute afhaakt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen wordenquote:
Wachten op die busladingen users die het tegendeel beweren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen worden
Met de mattenklopper?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake. Proteīne bestellen, koolhydraten laten staan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin bleef maar loaded fries bestellen.
Als jij dat lekker vindtquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten op die busladingen users die het tegendeel beweren.
Uiteten doe ik waar ik zin in hebquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rookie mistake. Proteīne bestellen, koolhydraten laten staan.
En wat houd die in?quote:
Op.quote:
Ik ken er wel een paarquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Fok!sters zijn die met mij geassocieerd willen worden
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op staquote:
Er waren afhakersquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op sta![]()
Maar er waren dus toch afzeggers?Namen en rugnummers willen we! Voor @:ESF1gamer
Je was er niet bijquote:
Ja, last minute en zoquote:
Dat had ik wel om half 3 moeten weten. Anders had ik niet op tijd kunnen zijn in ede.quote:
Dan had ik nooit op tijd kunnen zijn.quote:
We wisten het pas eigenlijk toen we voor de deur stonden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik wel om half 3 moeten weten. Anders had ik niet op tijd kunnen zijn in ede.
Ik had ook geen ideequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik was te laat met doorhebben dat er een meet was, dus ik hoop dat ik er (nog) niet op sta![]()
Maar er waren dus toch afzeggers?Namen en rugnummers willen we! Voor @:ESF1gamer
Dan had ik als nog niet kunnen komen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We wisten het pas eigenlijk toen we voor de deur stonden.
Jou meet ik wel eens op een vrijdagavond of op een zaterdagquote:
Nee. We spraken onze verbazing meermaals uit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik als nog niet kunnen komen.
Das toevallig, ik jou ook.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jou meet ik wel eens op een vrijdagavond of op een zaterdag
Hebben we namen en rugnummers?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. We spraken onze verbazing meermaals uit.
Ongetwijfeld.quote:
We zien je wel op de kartmeet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik als nog niet kunnen komen.
Moet je aan @CherryLips vragen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das toevallig, ik jou ook.
Maar niet op dit soort meets.
Wat was het en waar was het?
Maar je had sowieso al andere plannen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ik nooit op tijd kunnen zijn.
quote:
Dat overleef ik niet.quote:
Twee hadden een valide reden.quote:
quote:
uhu.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je had sowieso al andere plannen.
Ik weet één met een valide reden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee hadden een valide reden.
Jawel, dat kan ik zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik 1 meerquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, dat kan ik zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, dat kan ik zelfsIk wil alleen volgas gaan en niet gaan remmen. Zo speelde GP3 game ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu.
Nadat het echt vol vol was.
Ik heb me gisteren prima vermaakt. Ik ben bij de volgende vreetmeet erbij.
Maar er zijn bochtenquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil alleen volgas gaan en niet gaan remmen. Zo speelde GP3 game ook zo.
Amerikanen hebben daar moeite mee.quote:
Daarom rijden ze op ovals.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen hebben daar moeite mee.
Zijn minder scherpquote:
Moeten zij wetenquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen hebben daar moeite mee.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen.
Ik was de afhaker. Sorry en zo.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen.
Oehquote:
had je geen zin meer fles?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen.
Drie die lastminute afzeiden? Lekker danquote:
Ach dan werd er tenminste niet over tuinbonen gezeurdquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen.
Niet doen alsof jij het niet weetquote:
Ik wil het er liever gewoon niet meer over hebben.quote:
okequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het er liever gewoon niet meer over hebben.
in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!quote:
Wie het kleine niet eertquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!
Ik wilde rennen, maar was te laat wakker en nu is het te warmquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de ochtendwandeling
ja eigenlijk wel. Eerst even sokken en schoenen aan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de ochtendwandeling
Efficiënt ten top hier.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Utrecht weten ze wat terreinwinst is!
Ah joh, misschien valt de bewolking wel mee en is het gewoon mistigquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ben mijn voorspellende gaven aan het testen nu. Alle weerkaarten vergelijken om de beste plek uit te kiezen waar het vanavond helder is. Heb nu al keuzestress, en het is nog niet eens voor het echie
Denk dat dit echt heel erg gaat zijn als ik de avond voor die zonsverduistering de knoop door moet gaan hakken.
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, misschien valt de bewolking wel mee en is het gewoon mistig
Jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oke jongens. ik heb hier nu al 2 weken een zakje doritoz liggen
zal ik die nu dan maar uit zijn lijden verlossen?
Er zijn helemaal geen adders op IJslandquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.
De meest zuidelijke opties zijn dan natuurlijk wel het meest logisch in dit geval, maar ik kan het dan niet loslaten dat er misschien toch stiekem ergens een addertje is.
Ja, zo zielig voor dat zakje andersquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Good girlquote:
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus vandaag wat er op het menu staat, invallende zeemist uit het noorden. In principe zou het onder 3 van mijn 4 uitgekozen plekken moeten blijven en zou het de tweede van noord niet eens moeten halen op tijd, dus niets om je echt zorgen om te maken. Maar ja, er zit wel echt een verdomde hoeveelheid druk achter deze beslissing straks.
De meest zuidelijke opties zijn dan natuurlijk wel het meest logisch in dit geval, maar ik kan het dan niet loslaten dat er misschien toch stiekem ergens een addertje is.
Precies, net die ene IJslander met een adder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen adders op IJsland
Ook geen andere slangen. Hooguit als huisdier.
Bovenop de vulkaan gaan staanquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?
Is vulkanisch niet actief daar.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mist door vulkanische activiteit (stoom)?
Ja dat was die gletsjer die ik gisteren bekeken hebquote:
Heel dat eiland is een vulkaan, kan elk moment ergens openbarstenquote:
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dat eiland is een vulkaan, kan elk moment ergens openbarsten
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij het niet weet
Extra verduisteringquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.
Ja!quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Handig toch, hoef je je niet meer druk te maken over de bewolking, probleem opgelostquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat gebied op eens ontploft, is de zonsverduistering wel mijn minste zorg.
er komen meer volgende ochtendenquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond bedacht dat ik de volgende ochtend baantjes zou zwemmen, maar nu heb ik geen zin.
Dat sowieso, maar morgenochtend ben ik aan het werk.quote:
Ja. Duurt lang.quote:
dan de volgende of de volgende of de volgendequote:Op zondag 2 augustus 2026 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar morgenochtend ben ik aan het werk.
Wat is er vanavond dan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ben mijn voorspellende gaven aan het testen nu. Alle weerkaarten vergelijken om de beste plek uit te kiezen waar het vanavond helder is. Heb nu al keuzestress, en het is nog niet eens voor het echie
Denk dat dit echt heel erg gaat zijn als ik de avond voor die zonsverduistering de knoop door moet gaan hakken.
generale repetitiequote:
Dan ga je vanmiddag of vanavondquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond bedacht dat ik de volgende ochtend baantjes zou zwemmen, maar nu heb ik geen zin.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handig toch, hoef je je niet meer druk te maken over de bewolking, probleem opgelost
quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan wel beginnen met de zomobo
En dan lig je nog in de tentquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maandag weer 36 graden.![]()
Rip mij.
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard gradenquote:
Nou niet overdrijven. Het is gewoon een triljoen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard graden
Niets. Ik ga nu elke dag oefenen met de beste plek kiezen voor de zonsverduistering.quote:
Gekookte luckyquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus dat wordt minstens duizend miljard graden
Aha. Dan heb je nog 11 dagen om de beste plek te vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets. Ik ga nu elke dag oefenen met de beste plek kiezen voor de zonsverduistering.
Mijn kaarten kan je dan wel voor een aardig prijsje van mijn ouders overnemenquote:
Het wordt warmerquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde rennen, maar was te laat wakker en nu is het te warm
Dat is liefquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kaarten kan je dan wel voor een aardig prijsje van mijn ouders overnemen
Met spek?quote:
Oh dan kan ik ook weleens doen. Ik heb eieren in huis.quote:
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjesquote:
Wolken voorspellen vooral.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. Dan heb je nog 11 dagen om de beste plek te vinden.
Oh dan moet ik nog even kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes halenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes
Eens.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
was wel mooier geweest als ze die verduistering even gewoon rond 14u ofzo hadden gepland... hadden we er meer plezier van
Sowieso minder zweten zou ik een zegen vinden. Is altijd al een Koen ding geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:24 schreef gianni61 het volgende:
het zou echt fijn zijn als ik iets minder zou zweten hier
Snobquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, met kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes
ja, ik benijd mensen die met deze temperaturen droog kunnen rondlopenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso minder zweten zou ik een zegen vinden. Is altijd al een Koen ding geweest.
That sucks. Geen stuk kabeltje?quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Teleurstellend. Mijn powerbank wil niet meer opladen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog even kastanje champignons, geitenkaas en lenteuitjes halen
Ik had gisteren nog sushi. Komt wel heel erg dichtbij zo.quote:
Probeer de Weight Watchers eens.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik benijd mensen die met deze temperaturen droog kunnen rondlopen
quote:
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem ditoquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Probeer de Weight Watchers eens.
Weet ik toch pop.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem dito
Gewoon accepteren dat je zweet als inspant.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem dito
ook als ik me niet inspan. ben even op en neer naar de supermarkt geweest, dat was al meer dan genoeg.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je zweet als inspant.
Ehw.quote:
Tegenwoordig is inspannen een rekbaar begrip.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks accepteren!quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk dat je erbij waskom je ook als het wat verder weg is?
STING!quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleem
Duurde nog langquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel weer wat Carpaccio tapasjes lusten nu
Was erg gezellig gisteren, ook nog steeds vol?quote:
Was Yvie er ook bij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleem
Heb ik zolang geslapenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:52 schreef Ama het volgende:
Oke 10.000 jaar later lijkt die toch op te laden. Nou dan hou ik deze gewoon.
Was zeker erg gezelligquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was erg gezellig gisteren, ook nog steeds vol?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, op een paar personen na kent ze hier niemand, dus die was lekker thuis gebleven
Groot gemisquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, op een paar personen na kent ze hier niemand, dus die was lekker thuis gebleven
Ik was wat later thuis. Kwart voor 11 ongeveer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Was zeker erg gezelligNiet teveel gegeten geloof ik.
Duurde even voordat ik kon gaan slapen, nog maar even wat gegamed
was het een all you can eat?quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:57 schreef Ama het volgende:
Ze waren wel snel telkens met het serveren van het eten en je kon ook wel snel weer bestellen.
You noble gentleman youquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ga ik de volgende keer wel apart een hapje eten met haar.
Je kent mequote:
was die er niet?quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond het wel een gemis dat @:cherrylips er niet bij was
@Bomenverzameling was de perfecte back-upquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was die er niet?
Die had het toch georganiseerd?
Bos is een fijne fokker om naast te zittenquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling was de perfecte back-up
Hij was op de terugreis ook een heel klein stukje omgereisd zodat we samen naar Amersfoort konden met de trein.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bos is een fijne fokker om naast te zitten
Dat was wel erg jammer ja. Maar volgende keer beter.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond het wel een gemis dat @:cherrylips er niet bij was
Normaal is ze er altijd wel bij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was wel erg jammer ja. Maar volgende keer beter.
quote:
quote:
Mja, ik was er niet hequote:
Lijkt mij wel hilarisch om met jou naar een ayce te gaan en je moeilijk te zien kijken naar de menukaart omdat er alleen maar gerechten voor het plebs opstaan.quote:
Snotverquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel hilarisch om met jou naar een ayce te gaan en je moeilijk te zien kijken naar de menukaart omdat er alleen maar gerechten voor het plebs opstaan.
... En dan om de wijnkaart vraagt.quote:
Hoi Bijlmerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Hey Upper East Siders! Gossip Girl here and I have the biggest news ever. One of my many sources sent us this: SPOTTED in KSC, bags in hand, Dimmy van der Woodsen. Was it only a month ago our It Girl mysteriously disappeared from the forum. And just as suddenly she’s back.
[ afbeelding ]
Ze hebben zeker alleen maar Chateau de Migraine, non?quote:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhhh, DImmyquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Hey Upper East Siders! Gossip Girl here and I have the biggest news ever. One of my many sources sent us this: SPOTTED in KSC, bags in hand, Dimmy van der Woodsen. Was it only a month ago our It Girl mysteriously disappeared from the forum. And just as suddenly she’s back.
[ afbeelding ]
waarom heeft ze dan niet een kalfskroket gedaan ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat doet me denken aan toen m'n vriendin voor het eerst in Nederland was. Die moest en zou een Febo uitproberen, want ze vond dat concept gewoon fascinerend. Mn zus en ik "doe het niet!" Die was ook na 1 hap van een lauwe bamischijf genezen
Huiswijn, zo goed dat ie bij alle gerechten past.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben zeker alleen maar Chateau de Migraine, non?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
sowieso onterechtquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar deze ban voor was
Ik heb thuis ook wijnquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huiswijn, zo goed dat ie bij alle gerechten past.
Je moet ook gewoon een kroket nemen. Jezus, die bamidingen neem je alleen als je bijna tegen de vlakte gaat van de honger.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat doet me denken aan toen m'n vriendin voor het eerst in Nederland was. Die moest en zou een Febo uitproberen, want ze vond dat concept gewoon fascinerend. Mn zus en ik "doe het niet!" Die was ook na 1 hap van een lauwe bamischijf genezen
Oeuvreprijsjequote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh hey je bent er weer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond een dubbel "doe het niet!" anders best goed advies hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heeft ze dan niet een kalfskroket gedaan ofzo
Jullie hebben ook waardeloos advies gegeven
Ik krijg al een kater als ik dit leesquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huiswijn, zo goed dat ie bij alle gerechten past.
Is dit een uitnodiging?quote:
Staat toch bij je banmelding?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snobquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond een dubbel "doe het niet!" anders best goed advies hoor
[..]
Ik krijg al een kater als ik dit lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |