Probeer de Weight Watchers eens.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik benijd mensen die met deze temperaturen droog kunnen rondlopen
quote:
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem ditoquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Probeer de Weight Watchers eens.
Weet ik toch pop.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem dito
Gewoon accepteren dat je zweet als inspant.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is lang niet altijd de oorzaak, rond m'n 18e zat ik onder ideale gewicht en was ik ook al een zweetbal. In de jaren dat ik veel sportte idem dito
ook als ik me niet inspan. ben even op en neer naar de supermarkt geweest, dat was al meer dan genoeg.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je zweet als inspant.
Ehw.quote:
Tegenwoordig is inspannen een rekbaar begrip.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks accepteren!quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk dat je erbij waskom je ook als het wat verder weg is?
STING!quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleem
Duurde nog langquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel weer wat Carpaccio tapasjes lusten nu
Was erg gezellig gisteren, ook nog steeds vol?quote:
Was Yvie er ook bij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dit was heel luxe natuurlijk, maar afstand is geen probleem
Heb ik zolang geslapenquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:52 schreef Ama het volgende:
Oke 10.000 jaar later lijkt die toch op te laden. Nou dan hou ik deze gewoon.
Was zeker erg gezelligquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was erg gezellig gisteren, ook nog steeds vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |