Ja klopt, zeker geen spijt van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt je keurig ingehouden met wat je aan het eten was zodat je niet misselijk werd
Zie het wel bij de kartmeet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had je er maar bij moeten zijn
Na ziek kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
maar ik sta nu op m'n eigen zwarte lijst.
De vloek moet doorbroken wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
Machtig.quote:
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar gingen we juist voor.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor degenen die nog niet op de hoogte waren:
Lokasenna in OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1990
Loka en ik hebben ons tweede kindje mogen verwelkomen deze week
Volgende keer delen dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:45 schreef dud0r het volgende:
En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Moest na de laatste ronde stoppen van lilak want ze wilde naar huis toeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja klopt inderdaad. In tegenstelling tot Zusje Scheveningenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heinde was goed gegaan toch? Geen afzeggingen.
Of gewoon helemaal niet ziek wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
In een ideale wereldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet ziek worden
Dat is waar maar helaas kan je het niet plannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
Een internationale meet in Duitsland?quote:
Niemand geflest.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd en heel veel geluk voor jullie gezin!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Eindhoven de snelstuhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las Kerstmis. Ik denk dat is wel erg vroeg
quote:
Ik heb nog niet eens kruidnoten in de winkels gespotquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las Kerstmis. Ik denk dat is wel erg vroeg
Ben je stiekem naar de Achterhoek gereden?quote:
Was leuk om je ook eens te ontmoeten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.
Wie niet. 😏quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand zich nog misdragen?
GEEF ONS DE INSIDE INFORMATION EN RODDELS ENDE ACHTERKLAP!quote:
als de handjes maar boven de tafel blevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand zich nog misdragen?
Niet haten op de Achterhoekquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem naar de Achterhoek gereden?
Dikke orgie dit dat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GEEF ONS DE INSIDE INFORMATION EN RODDELS ENDE ACHTERKLAP!
Ik wist het. Stelletje vuige slettebakjes julie. Allemaal. Stuk voor stuk.quote:
Ik haat niet, ik heb heel geen mening over dat gebied, ik kom daar nooitquote:
Is best mooi heurquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik heb heel geen mening over dat gebied, ik kom daar nooit
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist het. Stelletje vuige slettebakjes julie. Allemaal. Stuk voor stuk.
Gott straffe Ihnen!quote:
Insgelijks!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Was leuk om je ook eens te ontmoeten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
nog niet is wel in de maakquote:
Leuk dat je erbij wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...quote:
Ja dat weet ik dus nietquote:
Ooit in 2011 of 2012 een leuke KSC- BBQ meet gehad in een gehucht bij Aalten...quote:
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...
Wordt dit dan publiek inzichtelijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik jullie een feedbackformulier over de organisatie sturen?
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap niet
Ik ben rete slecht in dit soort dingen. Dus sla mij maar over...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dan moet je gewoon eens gaanquote:
Doe eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Bwahahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Een paar jaar geleden mocht ik ergens zijn bij een kleinschalige award-uitreiking in Eindhoven (internationaal tijdens de Dutch Design Week). Om 8 uur was er pauze dus ik schenk koffie in. Hoor ik achter me. Coffee?? at night??![]()
![]()
![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder nietsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je gewoon eens gaan
Brommers kiekn??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
huh wat ga jij doen in zutphenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anders is Zutphen best een leuk stadje
Ik heb aan brommers bijna net zo'n hekel als fatbikesquote:
Maar dat kan ik hier ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van alles
Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoanquote:
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat ga jij doen in zutphen
Spreken ze daar ook Nederlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoan
het oogt wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...
in zutphen spreken ze geen dialectquote:
Niet zoals in d'n prachtige Achterhoekquote:
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.quote:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zoals in d'n prachtige AchterhoekEen sauna buiten Finland is ook geen echte sauna.
Dat is richting borculo etc en enschedequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Das twentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is richting borculo etc en enschede
meer twente
Daarom woon ik er ook niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'
Allemaal 1 pot nat johquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das twentsDaarvoor moet je bij @:Q. en @:girlnextdoor zijn
quote:
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?quote:
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?
Enjoy 🙃quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Ama het volgende:
Nog even een jointje rokenen knuffelen met Hedwig.
Maar ik ben heul niet randstadquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |