Jij hebt je keurig ingehouden met wat je aan het eten was zodat je niet misselijk werdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik dit lees.
Ja klopt, zeker geen spijt van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt je keurig ingehouden met wat je aan het eten was zodat je niet misselijk werd
Zie het wel bij de kartmeet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had je er maar bij moeten zijn
Na ziek kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
maar ik sta nu op m'n eigen zwarte lijst.
De vloek moet doorbroken wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
maar ik sta nu op m'n eigen zwarte lijst.
Machtig.quote:
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar gingen we juist voor.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor degenen die nog niet op de hoogte waren:
Lokasenna in OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1990
Loka en ik hebben ons tweede kindje mogen verwelkomen deze week
Volgende keer delen dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:45 schreef dud0r het volgende:
En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Moest na de laatste ronde stoppen van lilak want ze wilde naar huis toeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja klopt inderdaad. In tegenstelling tot Zusje Scheveningenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heinde was goed gegaan toch? Geen afzeggingen.
Of gewoon helemaal niet ziek wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
In een ideale wereldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet ziek worden
Dat is waar maar helaas kan je het niet plannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |