SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
nou jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo om een verklaring vraagt dan snap ik dat je af en toe irritatie oproept.
ik mag tot 15 boeken in 1x oppakken en springenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol moet je elk boek apart naar de plank brengen?
waarom zoveel tabjes dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Algemene informatie, handige info per mogelijke bestemming, Google maps omdat handig, kaart van alle wegsluitingen en algemene kijkplekken, Openstreetmap omdat ook heel handig, wat trails die bewandeld kunnen worden, het grote roadtripdocument voor de hele vakantie, Thuisbezorgd.quote:
Lol watquote:
Hoe kun je dit niet snappen?quote:
Komt toch anders over als een vraag zo wordt gesteld zie ik aan je reactie. Terwijl mijn intentie zo goed was.quote:
1dagskoopjes pizza verloting?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu denken aan Ibood
@:essnhills
En de hunt voor boxen ook nog leuk wasquote:
Oma ess vertelt over vroeger...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
Ben jij zo'n engerd die al zijn tabjes laat staan en ze niet op het einde van de dag allemaal wegkliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Ik heb even gekeken wanneer ik er voor het laatst heb besteld, 2022quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
Dit was allemaal van iets wat ik nog aan het doen wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n engerd die al zijn tabjes laat staan en ze niet op het einde van de dag allemaal wegklikt
Alsnog gewoon 's avonds voor het slapen gaan alle tabjes sluitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was allemaal van iets wat ik nog aan het doen was
Uiteraard. Zo als ik helemaal klaar ben gaat alles tegelijk dichtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog gewoon 's avonds voor het slapen gaan alle tabjes sluiten
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkostenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:38 schreef mschol het volgende:
ibood is af en toe handig voor grote bulk aanbiedingen
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkosten
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig heb
bol heb ik nog nooit een degelijke bulk aanbieding gezien..
en ik reken altijd incl verzendkosten omdat die raar zijn bij ibood
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze kooptquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Dat prijzenrad van de AH is ook maar een matig gedoe, nog geen enkel gratis product, alleen maar kortingen op random zooi als griesmeelpap en pesto
wcpapier in extreme bulkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deo
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze koopt
Die kan ook, al bestel ik die dan meestal bij de AH voor de bezorging, heb alleen echt nog teveel papier staanquote:
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beter
Wil je niet eens je koopzegels delenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.
aangezien je airmiles en koopzegels daarmee ook in te wisselen zijn ga je dat niet zomaar delen.
Alle dank aan Koenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik ging posten op FOK!
En via @:koen66 hier ook uiteindelijk
ik spaar geen koopzegels bij de appiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je niet eens je koopzegels delen
groetjes aan Hermanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:02 schreef gianni61 het volgende:
Het is hier goed uit te houden op jet terras
En daar hebben we elkaar ontmoetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Essie ontmoetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar hebben we elkaar ontmoet
geen idee, ik weet alleen dat zijn auto uit de bocht vloog. volgens mij werd het uiterlijk niet beschrevenquote:
Lees alleen dat die niet meer in leven was?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat zijn auto uit de bocht vloog. volgens mij werd het uiterlijk niet beschreven
Maar de volgende opdracht was om jouw eens op een meet te krijgen en dat is nog gefaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
gewoon de meet naar essnhills brengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de volgende opdracht was om jouw eens op een meet te krijgen en dat is nog gefaald
Ik weet niet of het daar was of bij de Top2000quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar hebben we elkaar ontmoet
de man die hem gekocht had staat onder zijn naam in de krantquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lees alleen dat die niet meer in leven was?
Nee, dat is de man die zijn auto gekocht had.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lees alleen dat die niet meer in leven was?
Wat ga jij eten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig hier met iedereen op de vreetmeet.
Misschien straks als ik xe behandeling krijg en niet placeboquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de volgende opdracht was om jouw eens op een meet te krijgen en dat is nog gefaald
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar was of bij de Top2000
ja joh nog een KSCer met een strafbladquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga op de terugweg naar het appartement de five guys overvallen
Welke?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
@:gianni61 was wel bij de hunt denk ik?
Heb ik al langquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh nog een KSCer met een strafblad
Waar we elkaar oorspronkelijk van kennenquote:
quote:
Maar voor Covid lukte het ook al nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien straks als ik xe behandeling krijg en niet placebo
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar voor Covid lukte het ook al niet
Voor 450 zou het fantastisch geweest zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Er is een tour naar de top van die berg waar ook alle klimbenodigdheden en warme chocolademelk bij inbegrepen zijn, met de zonsverduistering als doel.
Zou het bijna doen. Maar ¤469 is iets te veel van het goede.
Een nachtje in een Belgische cel kan ik niemand aanraden.quote:
U snapt. Maar moet je niet sociaal doen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor 450 zou het fantastisch geweest zijn
Wat had je gedaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een nachtje in een Belgische cel kan ik niemand aanraden.
Maar het is wel good for the memories
Ik niks, maar we waren met een groepje en we hebben een nacht in een ontnuchtering cel gezetenquote:
Woahhquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niks, maar we waren met een groepje en we hebben een nacht in een ontnuchtering cel gezeten
Unieke kans. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Er is een tour naar de top van die berg waar ook alle klimbenodigdheden en warme chocolademelk bij inbegrepen zijn, met de zonsverduistering als doel.
Zou het bijna doen. Maar ¤469 is iets te veel van het goede.
We geven nog altijd de schuld aan 1 vriend die seks heeft gehad met de vrouw van de cafe eigenaarquote:
Lol watquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We geven nog altijd de schuld aan 1 vriend die seks heeft gehad met de vrouw van de cafe eigenaar
Ik doe af en toe sociaal. Dat moet je doserenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U snapt. Maar moet je niet sociaal doen?
Is wel heel lang geleden. Hij is tegenwoordig ook gewoon married with children.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol wat
Wat voor een wilde uitjes hadden jullie
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is wel heel lang geleden. Hij is tegenwoordig ook gewoon married with children.
Alleen ik niet
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We geven nog altijd de schuld aan 1 vriend die seks heeft gehad met de vrouw van de cafe eigenaar
Hmm. Het valt te proberenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:34 schreef essnhills het volgende:
Heb je al geprobeerd om de vrouw van een cafe-eigenaar te versieren? Wellicht werkt dat
Misschien moet je daarna de dames van je afslaanquote:
ik alleen voor verlies ID kaart (maar dat is niet echt boete boete)quote:
Bolle Jos is er niets bijquote:
Ja, net als balle Yas natuurlijk [/quote][quote]quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, net als balle Yas natuurlijk
Ik word schijnbaar aangetrokken door ruige criminele vrouwenquote:
Is dat je typequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik word schijnbaar aangetrokken door ruige criminele vrouwen
Oprecht, in isolatie misschien, maar dit is echt loodzwaar als je er niet zo erg voor getraind bent en we zitten hier al helemaal aan het eind van een vrij actieve vakantie waarvan de zonsverduistering toch het toetje gaat zijn. Er zit toch wel een klein risicootje aan vast natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Unieke kans. Gewoon doen.
IJsland heeft mij ook behoorlijk wat gekost. Zeker omdat we midden in een sneeuwstorm zaten daar en we onze plekken om te overnachten niet konden bereiken.
hij ligt zo in de kreukels dat ze hem allemaal willen vertroetelen en verzorgenquote:
Zou het wel verklarenquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hij ligt zo in de kreukels dat ze hem allemaal willen vertroetelen en verzorgen
zo naast hun ruige criminele leef
We zijn eruitquote:
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zijn eruit
Met Balle Yas en Hille Ess is het patroon overduidelijk
nah,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioHopelijk wel met een beter einde dan
nee, wel een bonnie & ron scenarioquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioHopelijk wel met een beter einde dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik zou t niet doen, is zo duur met repatriëringquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik vreet me alvast dood aan de five guys pindas
Ja die zal maar net verkeerd vallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
nah,
Hooguit storten onze drones neer
Krijg je die daar op zijn Amerikaans unlimited?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik vreet me alvast dood aan de five guys pindas
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, wel een bonnie & ron scenarioDokteeeeeeeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo bang"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Extra knoopje los?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Zo ff ruimte maken voor nog wat nagerechten
Ach joh, gewoon wat stevige schoentjes aan en die gletsjer opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat als ik straks in IJsland in de weerapp zie dat de kans heel groot is dat heel het westen van IJsland onder laaghangende bewolking tot 700-800m terecht komt, dat een gletsjer bedwingen op eens wel eens het geld waard kan worden. Weet alleen niet of dat last-minute nog even geregeld kan worden
Ja, wat kan er nou mogelijk mis gaan als je twee personen met nul klimervaring alleen een gletsjer opstuurtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon wat stevige schoentjes aan en die gletsjer op
Begint het zo'n soort meet te wordenquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, wat kan er nou mogelijk mis gaan als je twee personen met nul klimervaring alleen een gletsjer opstuurt
Je bent onze topfitte boi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oprecht, in isolatie misschien, maar dit is echt loodzwaar als je er niet zo erg voor getraind bent en we zitten hier al helemaal aan het eind van een vrij actieve vakantie waarvan de zonsverduistering toch het toetje gaat zijn. Er zit toch wel een klein risicootje aan vast natuurlijk.
Schijtmeetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het zo'n soort meet te worden
quote:
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je die daar op zijn Amerikaans unlimited?
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent onze topfitte boi.
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingen
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werk
Hmm ja, bij de mac kun je kiezen tussen alleen de burger en een menu. Maar ja. Niks aan te doen. Alleen had ik die losse friet met cajun kruiden besteld maar daar hadden ze dus allesel mee vol gegooid. En dat was dus niet te beukenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappel)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Weet wel dat als ik straks 2 dagen van tevoren zie dat de kans enorm groot is dat alle drie de plekken onder bewolking zitten en dat die gletsjer erbovenuit steekt, dat ik enorm zuur ga zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.quote:
run Forrestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Geen ideequote:
Dat is vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:54 schreef Ama het volgende:
Dat was gezellig.Nu weer naar huis want gaat al laat genoeg worden.
Rennen???quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Bosje en ama zo te lezenquote:
quote:
Hotdamnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor degenen die nog niet op de hoogte waren:
Lokasenna in OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1990
Loka en ik hebben ons tweede kindje mogen verwelkomen deze week
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
geslapen en klein staat onder elkaar en mijn brein deed daar iets mee dat ik dacht huh dat past niet bij een verhaaltje over een bevallingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van harte gefeliciteerd voor jullie beiden. En veel geluk, gezondheid en plezier gewenst met zijn vieren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
gratzquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was wel heerlijk dat ze overal doorheen heeft geslapen. Zit je anders met je dochter die er niks van snapt terwijl je eigenlijk je vrouw wilt helpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
geslapen en klein staat onder elkaar en mijn brein deed daar iets mee dat ik dacht huh dat past niet bij een verhaaltje over een bevalling
gefeliciteerd
WAAROM POEPT MAMA IN BEDquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit je anders met je dochter die er niks van snapt terwijl je eigenlijk je vrouw wilt helpen.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier waren ook een paar wat jongere mensen ingestapt met bier in de hand gelukkig staan die tussen de coupes in. Hoor ze alleen als de deur open gaat en ik heb dan ook nog oortjes met muziek in..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:16 schreef Ama het volgende:
Het is zaterdagavond. Mensen lopen te schreeuwen in de trein.Rot een tering eind op.
Oh deze waren gewoon echt letterlijk aan het schreeuwen. Ongeveer naast me ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier waren ook een paar wat jongere mensen ingestapt met bier in de hand gelukkig staan die tussen de coupes in. Hoor ze alleen als de deur open gaat en ik heb dan ook nog oortjes met muziek in..
Bahquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh deze waren gewoon echt letterlijk aan het schreeuwen. Ongeveer naast me ook.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en de conducteurs vonden het allemaal wel weer best.
Ik was eens op zaterdagavond van Amersfoort naar Ede gegaan met dat treintje. Dan zit je tussen de dronken boeren uit Barneveld en Lunteren. Joy.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:16 schreef Ama het volgende:
Het is zaterdagavond. Mensen lopen te schreeuwen in de trein.Rot een tering eind op.
Oh die trein was nu wel rustig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens op zaterdagavond van Amersfoort naar Ede gegaan met dat treintje. Dan zit je tussen de dronken boeren uit Barneveld en Lunteren. Joy.
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens op zaterdagavond van Amersfoort naar Ede gegaan met dat treintje. Dan zit je tussen de dronken boeren uit Barneveld en Lunteren. Joy.
Ik las Kerstmis. Ik denk dat is wel erg vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja het is Kermis in de stad. Hopelijk rustig in de bus zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Moest na de laatste ronde stoppen van lilak want ze wilde naar huis toe
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:45 schreef dud0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Same shit, different day
SC hopper present
Zekers! Tof om jou ook eens te hebben ontmoet!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Veilig thuis
Was gezellig!
Ik word al misselijk als ik dit lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Your beauty never ever scared me.
Proef je het cakebeslag nog?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik dit lees.
Hij heeft toch wel netjes z'n helm afgezet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers! Tof om jou ook eens te hebben ontmoet!
Haha nee maar ik vond dat echt te heftig.quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers! Tof om jou ook eens te hebben ontmoet!
waar ben je dan? Zwolle?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef Ama het volgende:
De trein naar Emmen rtrekt over 2 minuten.
Ik herhaal...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef Ama het volgende:
De trein naar Emmen vertrekt over 2 minuten.
Dan had je er maar bij moeten zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel netjes z'n helm afgezet?
Jij hebt je keurig ingehouden met wat je aan het eten was zodat je niet misselijk werdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik dit lees.
Ja klopt, zeker geen spijt van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt je keurig ingehouden met wat je aan het eten was zodat je niet misselijk werd
Zie het wel bij de kartmeet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had je er maar bij moeten zijn
Na ziek kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
maar ik sta nu op m'n eigen zwarte lijst.
De vloek moet doorbroken wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het best wel vaker organiseren hoorvind ik best leuk. Zolang er geen gezeik is.
Machtig.quote:
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar gingen we juist voor.
Volgende keer delen dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vond het echt veel te machtig en ik was al de hele avond rustig aan het doen met eten zodat ik niet straks weer alles eruit kots. Dus heb het laten staan na een paar hapjes.
En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima lijstje met wat ik naar binnen gewerkt heb.
Moest na de laatste ronde stoppen van lilak want ze wilde naar huis toeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja klopt inderdaad. In tegenstelling tot Zusje Scheveningenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heinde was goed gegaan toch? Geen afzeggingen.
Of gewoon helemaal niet ziek wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
In een ideale wereldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet ziek worden
Dat is waar maar helaas kan je het niet plannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik na de meet ziek. Dat was wel wat praktischer.
Een internationale meet in Duitsland?quote:
Niemand geflest.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd en heel veel geluk voor jullie gezin!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Eindhoven de snelstuhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las Kerstmis. Ik denk dat is wel erg vroeg
quote:
Ik heb nog niet eens kruidnoten in de winkels gespotquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las Kerstmis. Ik denk dat is wel erg vroeg
Ben je stiekem naar de Achterhoek gereden?quote:
Was leuk om je ook eens te ontmoeten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.
Wie niet. 😏quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand zich nog misdragen?
GEEF ONS DE INSIDE INFORMATION EN RODDELS ENDE ACHTERKLAP!quote:
als de handjes maar boven de tafel blevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand zich nog misdragen?
Niet haten op de Achterhoekquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem naar de Achterhoek gereden?
Dikke orgie dit dat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GEEF ONS DE INSIDE INFORMATION EN RODDELS ENDE ACHTERKLAP!
Ik wist het. Stelletje vuige slettebakjes julie. Allemaal. Stuk voor stuk.quote:
Ik haat niet, ik heb heel geen mening over dat gebied, ik kom daar nooitquote:
Is best mooi heurquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik heb heel geen mening over dat gebied, ik kom daar nooit
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist het. Stelletje vuige slettebakjes julie. Allemaal. Stuk voor stuk.
Gott straffe Ihnen!quote:
Insgelijks!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Was leuk om je ook eens te ontmoeten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
nog niet is wel in de maakquote:
Leuk dat je erbij wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...quote:
Ja dat weet ik dus nietquote:
Ooit in 2011 of 2012 een leuke KSC- BBQ meet gehad in een gehucht bij Aalten...quote:
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...
Wordt dit dan publiek inzichtelijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik jullie een feedbackformulier over de organisatie sturen?
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap niet
Ik ben rete slecht in dit soort dingen. Dus sla mij maar over...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dan moet je gewoon eens gaanquote:
Doe eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Bwahahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Een paar jaar geleden mocht ik ergens zijn bij een kleinschalige award-uitreiking in Eindhoven (internationaal tijdens de Dutch Design Week). Om 8 uur was er pauze dus ik schenk koffie in. Hoor ik achter me. Coffee?? at night??![]()
![]()
![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder nietsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je gewoon eens gaan
Brommers kiekn??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
huh wat ga jij doen in zutphenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anders is Zutphen best een leuk stadje
Ik heb aan brommers bijna net zo'n hekel als fatbikesquote:
Maar dat kan ik hier ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van alles
Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoanquote:
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat ga jij doen in zutphen
Spreken ze daar ook Nederlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoan
het oogt wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...
in zutphen spreken ze geen dialectquote:
Niet zoals in d'n prachtige Achterhoekquote:
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.quote:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zoals in d'n prachtige AchterhoekEen sauna buiten Finland is ook geen echte sauna.
Dat is richting borculo etc en enschedequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Das twentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is richting borculo etc en enschede
meer twente
Daarom woon ik er ook niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'
Allemaal 1 pot nat johquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das twentsDaarvoor moet je bij @:Q. en @:girlnextdoor zijn
quote:
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?quote:
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?
Enjoy 🙃quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Ama het volgende:
Nog even een jointje rokenen knuffelen met Hedwig.
Maar ik ben heul niet randstadquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |