Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoanquote:
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat ga jij doen in zutphen
Spreken ze daar ook Nederlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, en zuup'n, brekk'n en angoan
het oogt wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niks. ben er wel ooit eens geweest. in 2012 en vond het er best leuk uit zien...
in zutphen spreken ze geen dialectquote:
Niet zoals in d'n prachtige Achterhoekquote:
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.quote:
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joa, ma wel met 'n bietje accent want das wa iedereeen spreekkkt.
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zoals in d'n prachtige AchterhoekEen sauna buiten Finland is ook geen echte sauna.
Dat is richting borculo etc en enschedequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Das twentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is richting borculo etc en enschede
meer twente
Daarom woon ik er ook niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar weinig plekken in Nederland die ik zou omschrijven als 'prachtig'
Allemaal 1 pot nat johquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das twentsDaarvoor moet je bij @:Q. en @:girlnextdoor zijn
quote:
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?quote:
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan, op de John Deere achter me aan rijden?
Enjoy 🙃quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Ama het volgende:
Nog even een jointje rokenen knuffelen met Hedwig.
Maar ik ben heul niet randstadquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al is de randstelijke arrogantie nog zo snel, de Zundap achterhaalt hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |