Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor degenen die nog niet op de hoogte waren:
Lokasenna in OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1990
Loka en ik hebben ons tweede kindje mogen verwelkomen deze week
nog niet is wel in de maakquote:
Leuk dat je erbij wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt voor het organiseren, volgende keer ben je er gewoon gezellig bij.
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...quote:
Ja dat weet ik dus nietquote:
Ooit in 2011 of 2012 een leuke KSC- BBQ meet gehad in een gehucht bij Aalten...quote:
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat ook zo vaak na het stappen vroeger, gewoon nog een bakkie. Sliep ik prima door. Okee. Nu heb ik maar 1 biertje aan het begin van de avond.. Dus geen echte alcohol om van in slaap te vallen...
Wordt dit dan publiek inzichtelijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik jullie een feedbackformulier over de organisatie sturen?
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier klappen ze espressos weg na middernacht alsof het water is. Ik kan dat niet. Koffie na 8pm en ik slaap niet
Ik ben rete slecht in dit soort dingen. Dus sla mij maar over...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dan moet je gewoon eens gaanquote:
Doe eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Bwahahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Een paar jaar geleden mocht ik ergens zijn bij een kleinschalige award-uitreiking in Eindhoven (internationaal tijdens de Dutch Design Week). Om 8 uur was er pauze dus ik schenk koffie in. Hoor ik achter me. Coffee?? at night??![]()
![]()
![]()
Kom maar opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder nietsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je gewoon eens gaan
Brommers kiekn??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan? Er zijn daar alleen maar boeren en verder niets
huh wat ga jij doen in zutphenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anders is Zutphen best een leuk stadje
Ik heb aan brommers bijna net zo'n hekel als fatbikesquote:
Maar dat kan ik hier ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het gras liggen. Een koe aaien. Wolkjes voorbij zien gaan. Even loskoppelen van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |