SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
nou jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo om een verklaring vraagt dan snap ik dat je af en toe irritatie oproept.
ik mag tot 15 boeken in 1x oppakken en springenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol moet je elk boek apart naar de plank brengen?
waarom zoveel tabjes dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Algemene informatie, handige info per mogelijke bestemming, Google maps omdat handig, kaart van alle wegsluitingen en algemene kijkplekken, Openstreetmap omdat ook heel handig, wat trails die bewandeld kunnen worden, het grote roadtripdocument voor de hele vakantie, Thuisbezorgd.quote:
Lol watquote:
Hoe kun je dit niet snappen?quote:
Komt toch anders over als een vraag zo wordt gesteld zie ik aan je reactie. Terwijl mijn intentie zo goed was.quote:
1dagskoopjes pizza verloting?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu denken aan Ibood
@:essnhills
En de hunt voor boxen ook nog leuk wasquote:
Oma ess vertelt over vroeger...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
Ben jij zo'n engerd die al zijn tabjes laat staan en ze niet op het einde van de dag allemaal wegkliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Ik heb even gekeken wanneer ik er voor het laatst heb besteld, 2022quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
Dit was allemaal van iets wat ik nog aan het doen wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n engerd die al zijn tabjes laat staan en ze niet op het einde van de dag allemaal wegklikt
Alsnog gewoon 's avonds voor het slapen gaan alle tabjes sluitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was allemaal van iets wat ik nog aan het doen was
Uiteraard. Zo als ik helemaal klaar ben gaat alles tegelijk dichtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog gewoon 's avonds voor het slapen gaan alle tabjes sluiten
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkostenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:38 schreef mschol het volgende:
ibood is af en toe handig voor grote bulk aanbiedingen
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkosten
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig heb
bol heb ik nog nooit een degelijke bulk aanbieding gezien..
en ik reken altijd incl verzendkosten omdat die raar zijn bij ibood
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze kooptquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Dat prijzenrad van de AH is ook maar een matig gedoe, nog geen enkel gratis product, alleen maar kortingen op random zooi als griesmeelpap en pesto
wcpapier in extreme bulkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deo
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze koopt
Die kan ook, al bestel ik die dan meestal bij de AH voor de bezorging, heb alleen echt nog teveel papier staanquote:
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beter
Wil je niet eens je koopzegels delenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.
aangezien je airmiles en koopzegels daarmee ook in te wisselen zijn ga je dat niet zomaar delen.
Alle dank aan Koenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik ging posten op FOK!
En via @:koen66 hier ook uiteindelijk
ik spaar geen koopzegels bij de appiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je niet eens je koopzegels delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |