SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
nou jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo om een verklaring vraagt dan snap ik dat je af en toe irritatie oproept.
ik mag tot 15 boeken in 1x oppakken en springenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol moet je elk boek apart naar de plank brengen?
waarom zoveel tabjes dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Algemene informatie, handige info per mogelijke bestemming, Google maps omdat handig, kaart van alle wegsluitingen en algemene kijkplekken, Openstreetmap omdat ook heel handig, wat trails die bewandeld kunnen worden, het grote roadtripdocument voor de hele vakantie, Thuisbezorgd.quote:
Lol watquote:
Hoe kun je dit niet snappen?quote:
Komt toch anders over als een vraag zo wordt gesteld zie ik aan je reactie. Terwijl mijn intentie zo goed was.quote:
1dagskoopjes pizza verloting?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu denken aan Ibood
@:essnhills
En de hunt voor boxen ook nog leuk wasquote:
Oma ess vertelt over vroeger...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
Ben jij zo'n engerd die al zijn tabjes laat staan en ze niet op het einde van de dag allemaal wegkliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar tabjes open staan momenteel. Ging ff wat plannen voor de zonsverduistering.
Ik heb even gekeken wanneer ik er voor het laatst heb besteld, 2022quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de hunt voor boxen ook nog leuk was
En je verder ook nog echt goede deals kon scoren.
Nu haal ik er af en toe in de andere sales bulkspul. Deo, vaatwastabletten en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |