das bijna een hele maandquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Speeddate is verplaatst naar 24 augustus. Wat een verrassing.
Nog een best grote kans dat ik dan niet eens kan.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed zoeken, misschien vind je hem wel en dan heb je een gratis auto
Goede tip wel.quote:
Reservering is half 6. Maar ik ben graag op tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie afgesproken?
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:13 schreef mschol het volgende:
ik ben weer thuis, ik kan weer gamen![]()
boekjes sorteren
Dat eerste klinkt als beschouwen/evalueren en het tweede is feedback geven tijdens een gesprek. Dat zijn twee verschillende dingen gesprekstechnisch gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ook raar is is dat als ik hem dus vertel hoe die andere behandeld en dat dat nie oke is staat die daar helemaal voor open en volgt die ook vaak wat ik zeg. maar als ik zelf dus aangeef iets niet leuk te vinden is het een heel gevoelig onderwerp
tis nogal een grind zo zonder de belangrijkste hulpmiddelen die de game bied voor wat achievementsquote:
hmm dus als ik tegen hem zeg dat die onaardig is tegen iemand is dat geen feedback omdat het niet in een gesprek was tussen mij en hem?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt als beschouwen/evalueren en het tweede is feedback geven tijdens een gesprek. Dat zijn twee verschillende dingen gesprekstechnisch gezien.
is dat die library?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tis nogal een grind zo zonder de belangrijkste hulpmiddelen die de game bied voor wat achievements
maar goed, ben over de helft
Als je het zo formuleert dan is het geeneens feedback maar breng je het als feit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dus als ik tegen hem zeg dat die onaardig is tegen iemand is dat geen feedback omdat het niet in een gesprek was tussen mij en hem?
oke ik vind het onaardig danquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert dan is het geeneens feedback maar breng je het als feit.'Ik vind het onaardig' lijkt meer op feedback.
doe eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik eens verklappen wat de originele datum was?
Ik heb pizza besteld, dus ik ben ook gewoon een vreter ook al zit ik thuisquote:
Hij is de enige die die vraag kan beantwoorden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik vind het onaardig dan![]()
Waarom kan ik dat wel tegen zeggen maar kan ik niet zeggen dat ik het onaardig vind als hij dat bij mij zou doen
yep, maar doe een no-magic run, dus alle tool om dezelfde boeken te vinden, automatisch op planken te zetten of plank duidelijk zichtbaar maken mag ik niet gebruikenquote:
hmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is de enige die die vraag kan beantwoorden.
Aanname: bij die anderen vindt hij het geen probleem als hij onaardig gevonden wordt. Door jou wil hij niet onaardig worden gevonden en vindt hij de relatie met jou dus belangrijker.
hoe heb je daar het geduld voor?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, maar doe een no-magic run, dus alle tool om dezelfde boeken te vinden, automatisch op planken te zetten of plank duidelijk zichtbaar maken mag ik niet gebruiken
Als je zo om een verklaring vraagt dan snap ik dat je af en toe irritatie oproept.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heb je daar het geduld voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |