Uiteraard. Zo als ik helemaal klaar ben gaat alles tegelijk dichtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog gewoon 's avonds voor het slapen gaan alle tabjes sluiten
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkostenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:38 schreef mschol het volgende:
ibood is af en toe handig voor grote bulk aanbiedingen
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bulk dingen kun je vaak voor dezelfde prijs of goedkoper ook wel bij kruidvat of bol vinden. Plus dan heb je niet die idiote ibood verzendkosten
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kruidvat is een goeie, haal ik het soms ook, ligt er maar net aan wanneer het is en of ik het nodig heb
bol heb ik nog nooit een degelijke bulk aanbieding gezien..
en ik reken altijd incl verzendkosten omdat die raar zijn bij ibood
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze kooptquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Dat prijzenrad van de AH is ook maar een matig gedoe, nog geen enkel gratis product, alleen maar kortingen op random zooi als griesmeelpap en pesto
wcpapier in extreme bulkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol is het af en toe een gelukstreffer als ze de prijs verkeerd hebben staan, vooral bij wasmiddel en deo
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar, zag het ook bij mijn ex in de app dat het alleen kortingen waren en dan niet op producten die ze koopt
Die kan ook, al bestel ik die dan meestal bij de AH voor de bezorging, heb alleen echt nog teveel papier staanquote:
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kun je ze ook niet delen, dan waren die kraskaartjes toch een stuk beter
Wil je niet eens je koopzegels delenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt ze idd alleen met je bonuskaart kopen.
aangezien je airmiles en koopzegels daarmee ook in te wisselen zijn ga je dat niet zomaar delen.
Alle dank aan Koenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik ging posten op FOK!
En via @:koen66 hier ook uiteindelijk
ik spaar geen koopzegels bij de appiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je niet eens je koopzegels delen
groetjes aan Hermanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:02 schreef gianni61 het volgende:
Het is hier goed uit te houden op jet terras
En daar hebben we elkaar ontmoetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Essie ontmoetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar hebben we elkaar ontmoet
geen idee, ik weet alleen dat zijn auto uit de bocht vloog. volgens mij werd het uiterlijk niet beschrevenquote:
Lees alleen dat die niet meer in leven was?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat zijn auto uit de bocht vloog. volgens mij werd het uiterlijk niet beschreven
Maar de volgende opdracht was om jouw eens op een meet te krijgen en dat is nog gefaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
gewoon de meet naar essnhills brengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de volgende opdracht was om jouw eens op een meet te krijgen en dat is nog gefaald
Ik weet niet of het daar was of bij de Top2000quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar hebben we elkaar ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |