Bolle Jos is er niets bijquote:
Ja, net als balle Yas natuurlijk [/quote][quote]quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, net als balle Yas natuurlijk
Ik word schijnbaar aangetrokken door ruige criminele vrouwenquote:
Is dat je typequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik word schijnbaar aangetrokken door ruige criminele vrouwen
Oprecht, in isolatie misschien, maar dit is echt loodzwaar als je er niet zo erg voor getraind bent en we zitten hier al helemaal aan het eind van een vrij actieve vakantie waarvan de zonsverduistering toch het toetje gaat zijn. Er zit toch wel een klein risicootje aan vast natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Unieke kans. Gewoon doen.
IJsland heeft mij ook behoorlijk wat gekost. Zeker omdat we midden in een sneeuwstorm zaten daar en we onze plekken om te overnachten niet konden bereiken.
hij ligt zo in de kreukels dat ze hem allemaal willen vertroetelen en verzorgenquote:
Zou het wel verklarenquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hij ligt zo in de kreukels dat ze hem allemaal willen vertroetelen en verzorgen
zo naast hun ruige criminele leef
We zijn eruitquote:
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zijn eruit
Met Balle Yas en Hille Ess is het patroon overduidelijk
nah,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioHopelijk wel met een beter einde dan
nee, wel een bonnie & ron scenarioquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we dan straks een Bonnie & Clyde scenarioHopelijk wel met een beter einde dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik zou t niet doen, is zo duur met repatriëringquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik vreet me alvast dood aan de five guys pindas
Ja die zal maar net verkeerd vallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
nah,
Hooguit storten onze drones neer
Krijg je die daar op zijn Amerikaans unlimited?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik vreet me alvast dood aan de five guys pindas
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, wel een bonnie & ron scenarioDokteeeeeeeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo bang"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Extra knoopje los?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Zo ff ruimte maken voor nog wat nagerechten
Ach joh, gewoon wat stevige schoentjes aan en die gletsjer opquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat als ik straks in IJsland in de weerapp zie dat de kans heel groot is dat heel het westen van IJsland onder laaghangende bewolking tot 700-800m terecht komt, dat een gletsjer bedwingen op eens wel eens het geld waard kan worden. Weet alleen niet of dat last-minute nog even geregeld kan worden
Ja, wat kan er nou mogelijk mis gaan als je twee personen met nul klimervaring alleen een gletsjer opstuurtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon wat stevige schoentjes aan en die gletsjer op
Begint het zo'n soort meet te wordenquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, wat kan er nou mogelijk mis gaan als je twee personen met nul klimervaring alleen een gletsjer opstuurt
Je bent onze topfitte boi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oprecht, in isolatie misschien, maar dit is echt loodzwaar als je er niet zo erg voor getraind bent en we zitten hier al helemaal aan het eind van een vrij actieve vakantie waarvan de zonsverduistering toch het toetje gaat zijn. Er zit toch wel een klein risicootje aan vast natuurlijk.
Schijtmeetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het zo'n soort meet te worden
quote:
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je die daar op zijn Amerikaans unlimited?
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent onze topfitte boi.
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat al die tours al lang en breed uitverkocht zijn, is topfit zijn nou niet echt iets waar je veel aan hebt als je zonder klimervaring een gletsjer gaat bedwingen
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je al halverwege hoor, zeker in de zomerperiode met een goede gids. Dan moet je gewoon braaf achter iemand aanlopen.
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer maar eens een goede gids te vinden nu nog. Denk dat ik niet de enige ben.
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap nu ook waarom het zo duur was. Im dacht dat ik 2 bugrers en een medium friet had. Maar blijkbaar waren die 2 burger ook mer friet. Dus ik heb nu meer aardappel dan dat ik in een maand naar binnen werk
Hmm ja, bij de mac kun je kiezen tussen alleen de burger en een menu. Maar ja. Niks aan te doen. Alleen had ik die losse friet met cajun kruiden besteld maar daar hadden ze dus allesel mee vol gegooid. En dat was dus niet te beukenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja friet zit er meestal gewoon bij als je eten in zulke zaken besteld. Of je krijgt de keuze tussen friet of andere dingen (zo'n gepofte aardappel)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Weet wel dat als ik straks 2 dagen van tevoren zie dat de kans enorm groot is dat alle drie de plekken onder bewolking zitten en dat die gletsjer erbovenuit steekt, dat ik enorm zuur ga zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook weer eens een meerdaagse trip gaan plannen. Eerst even jaar aan conditie werken.
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.quote:
run Forrestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Geen ideequote:
Dat is vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:54 schreef Ama het volgende:
Dat was gezellig.Nu weer naar huis want gaat al laat genoeg worden.
Rennen???quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat je opbouwt door een rondje te rennen.
Vergeten dat ik dat ging doen. Eigenlijk geen zin
Bosje en ama zo te lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |